Met CBR motorstel, Stelbuitenseks en Tinus afgesproken om het zaterdag weer gezellig te maken. Om half 2 kom ik binnen zijn ze er allemaal al en ook Gerry en nog wat andere mensen. Snel kleed ik mij uit en stop mijn kleren in een locker. De sfeer is meteen goed. M en C gaan op bed liggen en spelen wat met elkaar. Dan gaat Gooise het kutje van C likken en doe ik hetzelfde bij M. Al snel doe ik een condoom om en ga ik haar neuken. Als ik even pauzeer vraagt Gooise of ik even een condoom voor hem uit een van zijn schoenen wil pakken. Hij wil C neuken en weet uit ervaring van vorige week zaterdag dat opgestaan wel eens plaats vergaan kan betekenen. Haha. Gooise begint C te neuken en het valt hem meteen op hoe strak haar kutje is. Hij vreest dat hij het niet lang gaat vol houden, maar doet zijn best. Dan komt M achter hem staan en begint zijn ballen te masseren... heel gemeen. Gooise houdt het daardoor niet meer uit en komt klaar. Ik neem het direct van hem over. Het duurt niet lang voordat C gaat klaarkomen. Inmiddels weet ik wat ik kan verwachten als dat gebeurt. Ze verkrampt helemaal en begint met haar benen te schoppen. Er zit dan maar 1 ding op en dat is maken dat je tussen die benen uit gaat, want anders kun je een schop voor je kanis of onder je ballen verwachten. C kan hier niets aan doen. Het is gewoon hoe heftig ze klaarkomt. Heerlijk vind ik het.
Gooise moet om kwart voor 3 weg, maar heeft duidelijk geen zin om te gaan. Hij gaat eerst nog flink met M aan de slag. Eerst op het bed en daarna in de sling neukt hij haar of zijn leven ervan af hangt. Daarna moet hij echt gaan.
De hele middag blijft het lekker rustig. Er zijn nog een handjevol mannen die af en toe meedoen. De kijkers blijven meestal bescheiden op afstand en we kunnen ongestoord ons geile gang gaan. Er wordt ook veel gelachen, waardoor af en toe de seks onderbroken wordt, maar dat maakt niets uit. We pakken de draad even alter gewoon weer op. Op een gegeven moment is Gerry bezig C te likken, terwijl hij voorovergebogen bij het bed staat. H, de man van M zegt: "Je zou er zo een zadel op leggen". M klimt op het bed en gaat schrijlings op de rug van Gerry zitten alsof ze aan het paardrijden is. C, die al zo'n beetje in extase is van de befbeurt, ziet M zo zitten en barst in lachen uit.
C en M nemen H, de man van C mee naar de gloryhole ruimte, waar ze hem met zijn tweeën gaan pijpen. Er komen opeens best veel mannen omheen staan, waardoor het een beetje benauwd wordt. Daarna gaat C in de gynaecologenstoel liggen en probeert Gerry haar te neuken. Hij kan er niet goed bij. Ik probeer het ook even, maar krijg kramp in mijn voeten van het staan op een ijzeren stang, omdat ik er anders ook niet bij kan. We gaan verder op het grote bed.
M wordt geneukt door een wat jongere man. "Ik ben geen 18 meer hè" roept ze. Maar M hoeft, zeker qua seksdrive, niet onder te doen voor een jonge meid. En dat geldt zeker ook voor C, die maar schokkend blijft klaarkomen bij elke keer dat ik haar neuk. M verwent ook iedereen die het wil met een vibrator, die ze tegen ballen of pik zet. Ik kan er nog niet helemaal aan wennen maar veel andere mannen vinden het heerlijk.
Inmiddels zijn er nog twee stellen gearriveerd. Een stel blijft een beetje op de bank zitten kijken. Het andere stel gaat met een paar mannen bezig in de heterozaal. Ik heb niet meegedaan. Had mijn handen vol aan C en M.
Omdat er zo weinig echte doeners zijn kan ik zoveel neuken als ik maar wil en tja... ik doe mijn best. Geen idee hoe vaak ik beide dames geneukt heb, maar het was best veel. Uiteindelijk om 4 uur ga ik douchen met M. Onder de douche trekt ze mij tot een verlossend hoogtepunt.
Op dit forum lees ik af en toe verhalen van mensen die klagen over dit en dat en dat de sfeer niet goed zou zijn. Ik deel die gevoelens niet. Het was wederom een topmiddag in de EC. CBR, Stelbuitenseks en alle anderen bedankt
Geilzellige zaterdagmiddag
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Geilzellige zaterdagmiddag
Laatst gewijzigd door Benno2 op 21 okt 2017 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- cbr motorstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Geilzellige zaterdagmiddag
Wat een heerlijk verslag weer.
En alle aanwezigen bedankt het was echt weer geilzellig.
FOEI wat een middag.
En alle aanwezigen bedankt het was echt weer geilzellig.
FOEI wat een middag.
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ook ik was afgelopen zaterdag aanwezig,en inderdaad was de sfeer gemoedelijk.
De beide vrouwen die aanwezig waren toen ik binnenkwam bleken dus CBR motorstel en stelbuitensex te zijn.
Wat een ontzettend mooie vrouwen.
Beide vrouwen heerlijk gestreeld over die prachtige lichamen.
Toch was ik te verlegen om meer te doen,dus bleef ik maar op een afstandje kijken naar dit mooie schouwspel.
Bedankt daarvoor en misschien dat ik volgende keer meer durf
De beide vrouwen die aanwezig waren toen ik binnenkwam bleken dus CBR motorstel en stelbuitensex te zijn.
Wat een ontzettend mooie vrouwen.
Beide vrouwen heerlijk gestreeld over die prachtige lichamen.
Toch was ik te verlegen om meer te doen,dus bleef ik maar op een afstandje kijken naar dit mooie schouwspel.
Bedankt daarvoor en misschien dat ik volgende keer meer durf

-
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wat een leuke en mooi verslag benno.
Als ik het zo lees "M wordt geneukt door een wat jongere man." dat was ik
Het was leuk jullie te ontmoeten en het was zeker een lekker geile middag.
Ik kijk altijd eerst even rond en dan vraag ik of ik ook mee mag spelen ^^
Groet, Langelat
Als ik het zo lees "M wordt geneukt door een wat jongere man." dat was ik

Het was leuk jullie te ontmoeten en het was zeker een lekker geile middag.
Ik kijk altijd eerst even rond en dan vraag ik of ik ook mee mag spelen ^^
Groet, Langelat
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Benno wat een lekker verslag weer , willen iedereen ook bedanken voor weer
een heerlijke geile zaterdag middag.
Kijken alweer uit naar de volgende keer
een heerlijke geile zaterdag middag.
Kijken alweer uit naar de volgende keer

-
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Benno, gooiseminnaar, langelat, ik ben trots op jullie!
Mooie verslagen ook! Deze dames verdienen dit soort respectvolle mannen die weten hoe ze de dames moeten verwennen.
Helaas komt het er bij mij de laatste tijd minder van in het weekend naar EC te komen. Maar áls ik op zaterdag een gaatje heb dan kom ik jullie graag helpen. Uit ervaring weet ik dat M een topper is. C heb ik helaas nog niet eerder ontmoet volgens mij, maar dat kan veranderen natuurlijk. En als Loodgieter er dan zelf ook bij is, met één of meerdere van zijn lustgezellinnen dan wordt het zéker een feestje!
Voor nu: allemaal lekker aan het werk, een geile week gewenst en tot snel!
Frank

Mooie verslagen ook! Deze dames verdienen dit soort respectvolle mannen die weten hoe ze de dames moeten verwennen.
Helaas komt het er bij mij de laatste tijd minder van in het weekend naar EC te komen. Maar áls ik op zaterdag een gaatje heb dan kom ik jullie graag helpen. Uit ervaring weet ik dat M een topper is. C heb ik helaas nog niet eerder ontmoet volgens mij, maar dat kan veranderen natuurlijk. En als Loodgieter er dan zelf ook bij is, met één of meerdere van zijn lustgezellinnen dan wordt het zéker een feestje!
Voor nu: allemaal lekker aan het werk, een geile week gewenst en tot snel!
Frank

Try me, you'll love it! 

Gebruikers op dit forum: Boogschutter83, FFRR en 28 gasten