dinsdag 29 lekker blond bdsm sletje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
rwest
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

dinsdag 29 lekker blond bdsm sletje

Bericht door rwest »

Hoi, dinsdag neem ik een lekker blond sletje mee. Ze is bdsm onderdanig, samen zullen we wat speeltoestellen uitproberen, het spreekt voor zich dat jullie hulp daarbij af en toe zeer welkom is. Wij zijn er rond half 1 en blijven tot tegen 2 uur. In die ander half uur zijn er diverse momenten waar jullie alle gelegenheid zullen hebben haar flink te gebruiken. Graag het zaad zo lang mogelijk bewaren voor een bukkake aan het einde. Dinsdag is het inderdaad de 29e, sorry voor het eerdere foutje!
Laatst gewijzigd door rwest op 27 nov 2016 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
jack1
Leeftijd: 33
Contacteer:

Re: dinsdag 28 lekker blond bdsm sletje

Bericht door jack1 »

Dinsdag de 29e dus? ;)
newtotheworld
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: dinsdag 29 lekker blond bdsm sletje

Bericht door newtotheworld »

can you post photos of her so we have something to look forward to :)
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Vanmiddag even langsgewipt om kennis te maken met rwest en zijn blonde sletje.
Als ik binnenkom zijn ze al bezig. Bij het wandrek zit een vrouw met blonde krullen op haar knieën. Ze ziet er leuk en lekker uit en ze houdt overduidelijk van pijpen, want daar is ze druk mee bezig. Er staan een stuk of 8 mannen omheen en rwest spoort haar aan om regelmatig verder te gaan met de volgende pik. Dat doet ze met verve. Ze wordt ondertussen achterlangs gevingerd wat zorgt voor een natte vloer. Ze heeft lekkere borsten met flinke grote tepels, waar rwest twee muizenvallen op heeft geklemd. Vind ik wel een originele touch.

Uiteraard kleed ik me snel uit en stop mijn kleren in een locker. Overigens zijn de meeste mannen weer volledig aangekleed helaas! Ik kijk het tafereel bij het wandrek aan en krijg erg zin om haar te neuken. Wat een heerlijk geil sletje.
Dan zegt rwest dat ze op bed moet gaan liggen. Ze ligt er nog niet of ze wordt al geneukt door een van de mannen (nee, niet door mij deze keer. Ik kan niet altijd haantje de voorste zijn). Als die na een tijdje stopt ben ik er helemaal klaar voor. Het blonde sletje (ik weet haar naam niet) ligt op de rand van het bed. Rwest heeft haar benen met twee einden touw omhoog gebonden, dus haar kutje ligt helemaal open en bloot voor me. Ik doe snel een condoom om en schuif mijn pik in haar. De man die haar eerst aan het neuken was gaat bij haar gezicht zitten en ze pijpt hem terwijl ik haar lang en hard neuk. Achter mij staat Trebor klaar om het over te nemen, dus ik neem een pauze om hem het lekkere sletje te laten neuken. Meerdere mannen hebben op het matras plaatsgenomen om zich te laten pijpen. Zij geniet overduidelijk van het neuken en ook van het pijpen. Rwest zegt: "dit wilde je toch?" Ze knikt met haar mond vol.

Na Trebor komt er een jongeman die haar ook wil neuken. Hij houdt het niet lang vol voordat hij zijn rubber vol schiet. Daarna zijn er geen andere kandidaten om haar te neuken, dus neem ik het weer over. Komt goed uit, want ik was nog lang niet uitgeneukt. Ik heb er echt zin in om dit blonde sletje alles te geven wat ik in me heb. Ze komt meerdere keren spuitend klaar. Ik voel de warme golven tegen mijn buik terwijl ik in haar stoot. Ze drukt haar kruis omhoog om me nog dieper te ontvangen en ik voel haar van binnen helemaal samenkrampen. Heerlijk is het!

De een na de ander laten de mannen hun zaad over haar gezicht en haar borsten lopen. Ze ontvangt het met open mond en haar tong uitgestoken. Ook rwest komt in haar mond. Al die tijd ga ik door met haar te neuken, alleen even onderbrekend om haar te vingeren en haar clit te likken. En daarna weer verder neuken alsof mijn leven er van af hangt. Ze kijkt e aan met een geile blik en haar gezicht is helemaal glimmend van al het zaad dat er overheen is gespoten. Als ik uiteindelijk ophoudt om op adem te komen, wordt ze nog een paar keer klaargevingerd door een lange man die ik wel ken, maar waarvan ik de naam even niet weet. Ik neem intussen plaats naast haar hoofd om ook klaar te komen. Ze neemt mijn pik in haar mond en zuigt me helemaal leeg, tot de laatste druppel. Wow, ik zie helemaal sterretjes van genot.

Daarna gaat zij zich douchen. Ik ben bezweet en wil ook gaan douchen. Het liefst was ik er bij haar onder gesprongen, maar ik weet niet zeker of ze dat wil. Dus wacht ik even tot ze klaar is en ga dan ook douchen. Rwest en zij kleden zich aan en als ze is aangekleed omhelst ze me en kust me hartelijk om me te bedanken. Nou dat is dan wederzijds! Een heerlijke kennismaking. Hoop jullie vaker te zien. Al met al heeft het voor mij nog geen 3 kwartier geduurd vanaf het moment dat ik binnenkwam. Het was kort maar krachtig en ik heb er van genoten.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi rwest en blond sletje
Helaas was ik niet in de gelegenheid maar doe een.volgende keer graag mee
Benno..thanks voor het mooie verslag
Groet Sem
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ben benieuwd hoe rwest en zijn heerlijke blonde sletje het zelf beleefd hebben.
trebor
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door trebor »

Mooi en uitgebreid verslag Benno. Weer een geweldige middag in Amersfoort. Rwest en blond sletje bedankt, hoop jullie gauw weer eens tegen te komen.
rwest
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door rwest »

Mijn blonde sletje heeft genoten van jullie!! Ze vindt het heerlijk om BDSM met gangbang te combineren. We komen gauw terug in januari! Nu was het een groepje van acht-tien mannen en dat is prettig omdat je dan allemaal actief mee kunt doen. Bij lang wachten neemt de animo ook weer af. OOk dan plaats ik weer een berichtje op het forum.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Er was inderdaad een prettig aantal mannen. Niet te veel en niet te weinig. Aan animo geen gebrek... bij mij zeker niet in elk geval.
Tot de volgende keer.
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Ik ga in januari ook zeker mijn best doen er bij te zijn. Zo'n sletje dat graag zaad over zich heen krijgt en zich helemaal kan laten gaan is waar ik van houdt! PB? Graag!
Tot dan!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten