Woensdag 16november weer langsgeweest. Na mijn eerdere ervaring in Amersfoort weer veel zin.
Aangekomen was het lekker druk. Had de oproep gezien van 'vrouwenverwenner'. Nu gaat het mij niet om vrouwen eerlijk gezegd maar moet gezegd worden. Ze zag er heerlijk uit en wat werd er heerlijk 'gesext'.
Met een stijve zelf naar de gaycinema gegaan. Helaas minder druk. Toch na verloop van tijd kwam een man binnen. Aangezien mijn lul al rechtop stond kwam hij naast mij zitten. Zijn pik zag er uitnodigend uit. Gevraagd of ik hem mocht pijpen en gelukkig dat mocht. Zalig hem gepijpt en zijn paal werd algauw hard. Gezegd dat ik die graag in me we en of hij mij wilde neuken. Nou dat wilde hij graag. Ik mijn broek geheel uit, voorovergebogen over de stoel. Hij heeft mij heerlijk geneukt en kwam zalig klaar. Oja...wel safe hoor. Zelf niet klaargekomen, das minder. Man moest even naar toilet...niet meer gezien. Daarna zelf nog even rondgekeken. Vrouwenverwenner was nog heerlijk bezig. Nog steeds geil door de neukbeurt ben ik weggegaan. Volgende keer wat langer blijven en verder genieten.
Was al met al erg sexy en geil weer. Thnxxxxxxxxxx
heerlijk
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: heerlijk
This is beyond my knowledge so that I have enough.
- Jeroen52
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: heerlijk
ik wil wel een keer afspreken hoor. elkaar lekker pijpen en neuken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten