Gangbang met Femme
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: dame zoekt gezelschap voor gangbang
Jammer dus dat ik er niet bij kon zijn.. hoop er de volgende keer wel bij te kunnen zijn en dus weer een berichtje te krijgen van te voren. Maar volgens mij heb je uiteindelijk prima genoten als ik het zo lees haha.
Bischierig
-
- Geaardheid: bi
- Contacteer:
[quote="femmenoir"]Hallo geile gasten,
Ik ben vanmiddag naar de bios in Amersfoort geweest. Er waren al aardig war heren in de bios toen ik binnenkwam. Het was wel lachen want bij binnenkomst werd me gelijk verteld dat het duidelijk was dat ik kwam door de verkoop van condooms
Goed Bezig Femme! Je hebt gelijk...hallo zeg...een vrouw als jij komt naar de EC en stelt zich beschikbaar voor wederzijds genot. Condooms zijn nooit te duur, al vind ik dat ze gratis zouden moeten zijn voor jongeren, maar dat terzijde! Velen mogen een voorbeeld aan jou nemen..Lekker genieten en 'schoon' naar huis (ik denk dat velen in EC de kans op bv Syf en Gonorr onderschatten hoor)...
Ik ben vanmiddag naar de bios in Amersfoort geweest. Er waren al aardig war heren in de bios toen ik binnenkwam. Het was wel lachen want bij binnenkomst werd me gelijk verteld dat het duidelijk was dat ik kwam door de verkoop van condooms

Goed Bezig Femme! Je hebt gelijk...hallo zeg...een vrouw als jij komt naar de EC en stelt zich beschikbaar voor wederzijds genot. Condooms zijn nooit te duur, al vind ik dat ze gratis zouden moeten zijn voor jongeren, maar dat terzijde! Velen mogen een voorbeeld aan jou nemen..Lekker genieten en 'schoon' naar huis (ik denk dat velen in EC de kans op bv Syf en Gonorr onderschatten hoor)...
-
- Leeftijd: 47
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Femmenoir,
Wat ben jij een mooie vrouw die weet hoe ze moet genieten als ze verwent wordt door meerdere mannen. Je bent echt heerlijk en lekker.
Je geniet er echt van en laat dat ook blijken.
Wat ben jij een mooie vrouw die weet hoe ze moet genieten als ze verwent wordt door meerdere mannen. Je bent echt heerlijk en lekker.
Je geniet er echt van en laat dat ook blijken.

Geniet van wat je doet heb spijt van je niet hebt gedaan maar wel had willen doen....
Hi Femmenoir,
Ik heb ook mogen genieten van je. Wat kan jij gulzig aan een harde lul zuigen zeg... Helaas heb ik niet mijn lul in je kut kunnen schuiven, want ik had al veels te vroeg mijn kruit verschoten. Ik vond je simpelweg te lekker om me in te houden. PB je me weer voor de volgende keer? Dan ben ik er weer zeker bij.
Gr., Brian
Ik heb ook mogen genieten van je. Wat kan jij gulzig aan een harde lul zuigen zeg... Helaas heb ik niet mijn lul in je kut kunnen schuiven, want ik had al veels te vroeg mijn kruit verschoten. Ik vond je simpelweg te lekker om me in te houden. PB je me weer voor de volgende keer? Dan ben ik er weer zeker bij.
Gr., Brian
-
- Leeftijd: 68
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Helaas, helaas, helaas, ik was er niet bij. Had geen uitnodiging.... Heb weer wat gemist. Balen dus.
Volgende keer maar op goed geluk of zou ik toch nog een uitnodiging krijgen?
XXX C
Volgende keer maar op goed geluk of zou ik toch nog een uitnodiging krijgen?
XXX C
-
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Hi Femme,
Wat was het lekker afgelopen vrijdag.
Ik heb je 2 keer geneukt en je hebt me heerlijk aan mijn pik gezogen.
Wat kan je dat goed.
Hopelijk volgende keer wel van achteren, dat kwam net iets te vroeg.
Na je mondje kon hij wel weer lekker in je natte kut.
Hopelijk tot snel!
X
Monaldi
Wat was het lekker afgelopen vrijdag.
Ik heb je 2 keer geneukt en je hebt me heerlijk aan mijn pik gezogen.
Wat kan je dat goed.
Hopelijk volgende keer wel van achteren, dat kwam net iets te vroeg.
Na je mondje kon hij wel weer lekker in je natte kut.
Hopelijk tot snel!
X
Monaldi
-
- Leeftijd: 23
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
hey femme,
ik wil ff laten weten dat ik heerlijk van je heb genoten en als je weer een keer komt dan wil ik er zeker weer bij zijn.
ik wil ff laten weten dat ik heerlijk van je heb genoten en als je weer een keer komt dan wil ik er zeker weer bij zijn.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
mmmmm, wat een leuke reacties allemaal.
groetjes, Femme

groetjes, Femme
Laatst gewijzigd door femmenoir op 03 nov 2010 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar actieve mannen.
-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo Femme,
Was geweldig afgelopen vrijdag. Eerst heerlijk opwarmen in de Darkroom om in stemming te komen. Daarbij hebben uiteraard vele handen je hele lichaam gestreeld. Was trouwens een geweldig geil gezicht dat al die handen over je heerlijke lijf gingen. Natuurlijk werden die heerlijke mooie volle borsten extra verwend en je vriend zat lekker tussen je benen.
Vrij snel daarna na het matras waar veelvuldig en heerlijk werd geneukt en kundig pijpwerk door je werd verricht. Het was weer een groot feest voor diegene die dit wilden. Gelukkig zag men dat ook jij genoot en een heerlijke tijd hebt gehad.
Voldaan en klaargekomen ben ik daarna weer met een grote glimlach
het weekend in gegaan. Hoop dat je binnenkort weer zo wilt genieten en zou natuurlijk weer graag van de partij zijn de volgende keer. Zie graag een berichtje, P.
Was geweldig afgelopen vrijdag. Eerst heerlijk opwarmen in de Darkroom om in stemming te komen. Daarbij hebben uiteraard vele handen je hele lichaam gestreeld. Was trouwens een geweldig geil gezicht dat al die handen over je heerlijke lijf gingen. Natuurlijk werden die heerlijke mooie volle borsten extra verwend en je vriend zat lekker tussen je benen.
Vrij snel daarna na het matras waar veelvuldig en heerlijk werd geneukt en kundig pijpwerk door je werd verricht. Het was weer een groot feest voor diegene die dit wilden. Gelukkig zag men dat ook jij genoot en een heerlijke tijd hebt gehad.
Voldaan en klaargekomen ben ik daarna weer met een grote glimlach

Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
-
- Leeftijd: 48
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
daar maak ik graag tijd voor vrij in mijn agenda, voor zo'n heerlijke lunch. ik hoor graag van je over de volgende lunchbijeenkomst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten