Een heerlijke zaterdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een heerlijke zaterdag

Bericht door cbr motorstel »

Het was weer een heerlijke zaterdag.
Vandaag drie nieuwe stellen aanwezig hoop dat jullie genoten hebben net zoals wij.
Ik heb beloofd geen verslag te schrijven en dat aan anderen over te laten dus bij deze .
Ik wilde Gooise bedanken voor de heerlijke massage hij heeft geoefend volgens mij plumberjack het was top
Isa
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Een heerlijke zaterdag

Bericht door Isa »

He schat, heerlijk hoor, z'n fijne zaterdagmiddag.....maar ik wil wel een beetje meer mee genieten!! Zo jammer dat ik geen verslag kan schrijven, dan was ik er fijn bijgeweest :D maar helaas ....dat kon niet en zit ik nu af te wachten op de woorden die komen gaan. Gooise heeft dus zijn best gedaan, een massage van drie en een halve minuut ? :lol: hoop jullie snel weer te zien in het Amersfoortse xxxx
Benno2
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Als ik om half 2 binnenkom en even bij de heterocinema naar binnenkijk (omdat daar spannende geluiden uit te horen zijn) zie ik een vrouw op het bed liggen met een paar mannen eromheen. Ze wordt lekker verwend en dat laat ze goed horen.
Het zijn Margriet en Kees en ze zijn vandaag voor het eerst. Snel maar even uitkleden.
Op het grote bed bij de lockers ligt M van CBR motorstel. Haar man H komt net binnen vanaf het rookhok. Ik maak een praatje met hun, maar kan daarna toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen naar wat er in de heterocinema gebeurd. Volgens H en M is het nieuwe stel er al vanaf een uur of 12, maar hebben ze het grootste deel van de tijd niet veel gedaan. Kennelijk zijn ze pas net los gegaan. Nou daar wil ik wel bij zijn. Margriet ligt languit over de breedte van het bed onder het scherm. Ze ligt tegen Kees aan. Een man is haar uitgebreid aan het likken en zo te horen doe hij het goed. Dan hoor ik Kees aan haar vragen: "Wil je nog een pik?" Nou, dat wil ze wel. En raad eens wie er met zijn pik in de aanslag klaar staat...
Ik neuk haar uitgebreid en tussendoor geef ik haar nog een befbeurt ook. Margriet laat goed merken hoezeer ze het waardeert. Kees is inmiddels op zijn knieën bij haar hoofd gaan zitten en heeft zijn pik in haar mond gestopt, waardoor sommige (maar niet alle) van haar lustkreten gesmoord worden. Op een gegeven moment stop ik, want ik wil nog wat energie over houden voor de andere heerlijke vrouwen die er zijn. Kees en Margriet gaan naar huis. Ze hebben een leuke kennismaking met de EC gehad en hopelijk komen ze vaker.

Inmiddels zijn ook C en H gearriveerd. En Gooise Minnaar is er ook. Hij heeft een fles massageolie meegenomen, want na te horen te hebben gekregen dat zijn massage skills nergens naar lijken, wil hij goed oefenen om de volgende keer een betere beurt te maken. M trekt haar setje uit en gaat naakt op haar rug liggen. Gooise spuit olie op haar lichaam en begint zijn best te doen. Hij gaat met zijn handen over haar buik, haar borsten, haar dijen, haar kutje. C wil ook en gaat er naakt naast liggen. Ik heb geen idee wat ik moet doen, maar ik probeer maar wat. C heeft een fantastisch lichaam, dus dat is bepaald geen straf. Wel een geil gezicht waarschijnlijk: twee mooie blote vrouwen naast elkaar die glimmend van de olie worden gemasseerd. Ik wordt er in elk geval opgewonden van. En Gooise zegt op een gegeven moment: "Eigenlijk kwam ik ook om te neuken". Ja, inderdaad. De dames draaien zich op hun buik en we masseren hun rug en billen. Ik probeer C zo liggend te neuken, maar het is makkelijker als ze op haar knieën voor me komt liggen. Naast mij doet Gooise hetzelfde met M. Het gaat er heet aan toe. Ergens in het heetst van de strijd pakt M haar trilding en zet dat tegen mijn ballen. Daar ben ik nog steeds niet aan gewend. Andere mannen zijn er dol op, maar voor mij hoeft het niet zo. Even later zit er een man C een beetje te vingeren, terwijl ik haar op z'n hondjes neuk en met zijn hand komt hij ook al zo irritant tegen mijn ballen. Ik kan dat er even niet bij gebruiken, dus ik duw zijn hand weg. Bovendien is C niet ver van een hoogtepunt en dan moet ik de concentratie er even bijhouden. Want ja, daar gaat ze... schokkend en schoppend komt ze klaar en ik kan kiezen tussen wegspringen of geraakt worden. Het lukt me wonderwel om ongedeerd tussen haar benen te blijven.

Even pauze met z'n allen. Het lijkt me een goed idee om M in de sling te neuken, maar er ligt een man in met kousen aan. Een andere man staat erbij. Hmm, de sling is dus bezet. Dan maar op het bed. Ik leg M op bed en ga haar eerst likken. Gooise en C zijn er ook weer bij en nog een ander man. Als ik M ga neuken heeft ze al gauw een pik in haar mond en is het een kluwen van lichamen op bed. Ik voel een orgasme opkomen en besluit me te laten gaan. Vol overgave neuk ik M tot ik in haar lekkere kutje explodeer. Meteen daarna komt C eraan met een kop thee. Ze wil met een warme theemond M gaan likken. Mijn tijd is op voor vanmiddag, dus ik kleed mij aan, zeg alle vrienden en vriendinnen gedag en vertrek. Het is ongetwijfeld nog een hele tijd gezellig geweest, temeer daar ik later hoorde dat er nog een lekker vriendinnetje is langs geweest. Heb ik helaas gemist.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Oh ja, dat met die pleister heb ik nog meegekregen. Voordat ik wegging ben ik nog een schaar gaan lenen bij Patricia om een stuk pleister af te knippen.
Als C klaarkomt moet je daar met beleid mee om gaan. Ze heeft geen controle over wat er met haar benen gebeurt. Beetje bij beetje leer ik hoe daar het beste mee om te gaan.
Vorige week in de sling ging het helemaal goed. Toen zaten haar benen in de beugels. Haha.

Goh, ik had graag al die geiligheid later in de middag mee willen maken, maar ik moest aan het werk. Gauw weer eens inhalen ;)
cbr motorstel
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Benno en Gooise jullie hebben het weer heerlijk beschreven.
En hoop jullie nog dit jaar te zien aangezien jullie allebei een drukke agenda hebben.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Zag net dat mijn bovenstaande verslag genomineerd was voor "Het verslag van de maand NOVEMBER"
Best apart, want het hele gebeuren heeft plaatsgevonden op 10 DECEMBER.
Moet ik weer mijn best gaan doen om nog een goed verslag te schrijven deze maand :lol:
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Wat een heerlijke verslagen Benno en Gooiseminnaar! Ik heb er weinig aan toe te voegen maar zal toch ook mijn belevenis hier melden, voor iedereen die er niet bij was. Ik kwam binnen tegen 14u en zag onder andere M en haar man H van CBR motorstel. C had ik nog niet eerder meegemaakt, maar toen ik me uitgekleed had en ze voor het eerst klaarkwam (van Benno volgens mij) dacht ik: 'daar heb ik iets over gelezen....over schoppende bewegingen bij het klaarkomen'... ik hielp mee haar in bedwang te houden en het ging een hele tijd goed. Maar helaas moesten er toch pleisters aan te pas komen.

Iedereen vermaakte zich met elkaar en de sfeer was gezellig. Op een gegeven moment heeft M nog een hele poos met haar speeltje en mijn pik liggen spelen en dat was bijzonder prettig. Zo'n dildo is echt niet alleen voor vrouwen lekker! Toen Gooiseminnaar meldde dat hij een berichtje had gekregen dat 'een vriendin' miscchien toch zou komen zei ik: 'haar naam begint zeker met een B en eindigt met ...'londie'... :lol: Want ik had toen ik onderweg naar EC was al met haar ge-appt en ze zei dat ze na haar werk misshien nog zou komen. Ondanks het feit dat ze zelf vond dat ze er niet helemaal op gekleed was stoorde dat niemand. De prachtige borsten van Blondie waren al snel ontbloot en de actieve mannen waaronder ikzelf, hadden moeite er af te blijven. We wilden ook de kans aan de dames onderling geven elkaars lekkere lijven te verkennen en verwennen. Toen de dames gedrieen op het grote bed lagen kwam er een nieuw stel binnen. Goede binnenkomer zou ik zeggen.

Gooiseminnaar heeft wat er op het bed en in de darkroom beschreef goed beschreven! Toen Blondie eenmaal los ging was er geen houden meer aan. Ze genoot volop van 1,2,3,4 vingers, ja zelfs mijn hele hand verdween in haar gulzige poes... Het was goed dat ik een handdoek bij me had :D Ook een DP deed haar niet tot bedaren komen maar alleen maar meer willen. Vandaar ook dat ze N vastzette aan het kruis en hem lekker plagend ging bewerken. Ik had ondertussen alle ruimte om terwijl Blondie hiermee bezig was haar lekkere billen, borsten en poes te beminnen. Ook merkte ik dat ze het lekker vond als ik voorzichtig aan haar kontje zat. C stond naast de sling en naast het nieuwe stel in de darkroom alles te bewonderen en op een gegeven moment kwam M van CBR motorstel checken of alles wel goed ging. De kreten van genot waren niet van de lucht!

Toen ik even afstand nam en in de toen vrije sling ging liggen had ik een mooi uitzicht op Blondie en Gooiseminnaar. Op een gegeven moment maakte ze hem los van het kruis en draaide zich om. Ze begon weer met mijn klaarstaande pik te spelen en draaide Gooiseminnaar haar prachtige achterwerk toe. Die had zowaar nog energie over. Toen ik nogmaals was klaargekomen en Gooiseminnaar was afgelost door ik geloof Lex besloten we dat het mooi geweest was. Blondie en ik droogden samen nog even de vloer op (was nodig) en tot mijn verbazing vroeg een man die had staan toekijken of hij zijn zaad nog op Blondie's borsten mog spuiten. Dat mocht. Ze glimden in de darkroom.

Het was inmiddels al behoorlijk laat en ik moest nog een flink eind rijden dus ik nam afscheid en vertrok.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot snel!

Heb je plannen / ideeen / fantasien? Deel ze hier!

Groeten,

Frank :D
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten