Maandag de 12e zijn wij rond 13:00 in de bios, mijn sletje wordt graag gelikt, pijpt en trekt graag en vindt het heerlijk als ze geneukt wordt.
Dit zowel in haar kutje als kontje. Als je gebruik van haar wil maken, vraag het dan aan mij.
Hygiëne is erg belangrijk, dus zorg ervoor dat je fris bent, neuken is alleen met condoom en klaarkomen mag niet in haar mondje.
Als er iets niet duidelijk is, vraag het dan.
Hopelijk tot morgen.
Mijn sletje is maandag 12 dec weer te gebruiken
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Mijn sletje is maandag 12 dec weer te gebruiken
Het fijne van een feestje in de EC op een doordeweekse dag rond 13.00 uur is dat je er tijdens de lunch even tussenuit kan piepen voor een portie heerlijke seks.
MassageM had me een tijdje terug al een berichtje gestuurd dat ze vandaag zouden komen. Gisteravond toch ook nog maar een oproep geplaatst op het Forum, dus als ik tegen half 2 (was iets vertraagd) binnenkom zijn er geen kluisjes meer. Er is een horde mij onbekende mannen op de oproep afgekomen en ze staan met z'n allen rondom de sling waarin de heerlijke Y geblinddoekt ligt. Ik ken behalve het stel ook nog Bertje en Martijn. Bert is bezig met zijn favoriete bezigheid: beffen. Daar kan jij geen genoeg van krijgen. "Laat je nog wat van dat kutje over?" vraag ik hem. "Wil je neuken dan?"vraagt hij. Ja natuurlijk wil ik dat. "Oh zeg dat dan" zegt hij. Hij maakt plaats en een van de mannen die er omheen staan duikt snel tussen Y's benen. M steekt er een stokje voor en laat mij voorgaan. Waarvoor veel dank, M. Ik ga er vol overgave op los. Na een tijdje zie ik dat Martijn er ook klaar voor is en we wisselen even af. Ook hij geeft haar er flink van langs met een portie inwendige stokslagen. Daarna ga ik weer verder. Vrijwel de hele tijd heeft Y in elke hand wel een pik om te trekken.
Dan begint ze last te krijgen van het de hele tijd in dezelfde positie liggen. Ik help haar uit de sling en gezamenlijk lopen we naar het bed. Daar gaat Martijn verder met haar te neuken. En dan ga ik weer. Dit maal ga ik echt als en bonobo aapje tekeer. Ik blijf Y neuken en met mijn rechter duim stimuleer ik haar clit. Bert is met zij zak op haar gezicht gaan zitten en terwijl zij zijn ballen zuigt trekt hij zich klaar over haar borsten. Aan haar kreten te horen komt Y ook lekker.
Daarna volgen er andere mannen die hun pik aan haar aanbieden. Al die tijd blijf ik haar neuken totdat ik uiteindelijk ook klaarkom.
Er zijn veel kijkers, maar echte neukers zitten er niet tussen. Daarom moet Martijn het nu verder doen, want ik ben even helemaal uitgeteld. Gelukkig komt net als ik wil vertrekken Genieter 69 binnen. Mooi zo, denk ik, die kan de honeurs mooi waarnemen.
M en Y, het was me een genoegen. Dank en tot de volgende keer.
Benno
MassageM had me een tijdje terug al een berichtje gestuurd dat ze vandaag zouden komen. Gisteravond toch ook nog maar een oproep geplaatst op het Forum, dus als ik tegen half 2 (was iets vertraagd) binnenkom zijn er geen kluisjes meer. Er is een horde mij onbekende mannen op de oproep afgekomen en ze staan met z'n allen rondom de sling waarin de heerlijke Y geblinddoekt ligt. Ik ken behalve het stel ook nog Bertje en Martijn. Bert is bezig met zijn favoriete bezigheid: beffen. Daar kan jij geen genoeg van krijgen. "Laat je nog wat van dat kutje over?" vraag ik hem. "Wil je neuken dan?"vraagt hij. Ja natuurlijk wil ik dat. "Oh zeg dat dan" zegt hij. Hij maakt plaats en een van de mannen die er omheen staan duikt snel tussen Y's benen. M steekt er een stokje voor en laat mij voorgaan. Waarvoor veel dank, M. Ik ga er vol overgave op los. Na een tijdje zie ik dat Martijn er ook klaar voor is en we wisselen even af. Ook hij geeft haar er flink van langs met een portie inwendige stokslagen. Daarna ga ik weer verder. Vrijwel de hele tijd heeft Y in elke hand wel een pik om te trekken.
Dan begint ze last te krijgen van het de hele tijd in dezelfde positie liggen. Ik help haar uit de sling en gezamenlijk lopen we naar het bed. Daar gaat Martijn verder met haar te neuken. En dan ga ik weer. Dit maal ga ik echt als en bonobo aapje tekeer. Ik blijf Y neuken en met mijn rechter duim stimuleer ik haar clit. Bert is met zij zak op haar gezicht gaan zitten en terwijl zij zijn ballen zuigt trekt hij zich klaar over haar borsten. Aan haar kreten te horen komt Y ook lekker.
Daarna volgen er andere mannen die hun pik aan haar aanbieden. Al die tijd blijf ik haar neuken totdat ik uiteindelijk ook klaarkom.
Er zijn veel kijkers, maar echte neukers zitten er niet tussen. Daarom moet Martijn het nu verder doen, want ik ben even helemaal uitgeteld. Gelukkig komt net als ik wil vertrekken Genieter 69 binnen. Mooi zo, denk ik, die kan de honeurs mooi waarnemen.
M en Y, het was me een genoegen. Dank en tot de volgende keer.
Benno
Laatst gewijzigd door Benno2 op 12 dec 2016 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
M en Y, laat ook even weten wat jullie er van vonden.
Misschien kunnen we een keer een feestje speciaal voor jullie organiseren.
Misschien kunnen we een keer een feestje speciaal voor jullie organiseren.
Dit is mijn oude, herstelde account.

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Mijn sletje heeft heerlijk genoten en ik natuurlijk ook!
En een feestje, daar zijn wij wel voor in Benno.
Hieronder nog een berichtje van mijn sletje:
Ik ben wel heel lekker klaargekomen. Ik heb je eens verteld dat heel soms ik tranen krijg wanneer ik klaar kom. Deze zat daar aardig dicht bij. Wow heel lekker. Geneukt worden, vingers op mijn klitje en iemand zijn ballen likken was vanmiddag een goede combinatie. Met dank aan de heren.
En een feestje, daar zijn wij wel voor in Benno.
Hieronder nog een berichtje van mijn sletje:
Ik ben wel heel lekker klaargekomen. Ik heb je eens verteld dat heel soms ik tranen krijg wanneer ik klaar kom. Deze zat daar aardig dicht bij. Wow heel lekker. Geneukt worden, vingers op mijn klitje en iemand zijn ballen likken was vanmiddag een goede combinatie. Met dank aan de heren.
Laatst gewijzigd door MassageM op 18 dec 2016 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
was ik er maar bij geweest.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten