Eerste keer jonge halfbloed hetero man

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Halfbloedje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Eerste keer jonge halfbloed hetero man

Bericht door Halfbloedje »

Goedemorgen, ik wil van de week voor de eerste keer naar een erotic cinema gaan.
Ik ben 24 jaar oud, gespierd lichaam en zie er wel goed uit (al zeg ik het zelf)
Ik vroeg me af hoe het er aan toe gaat in zo een cinema moet ik alleen komen of met iemand anders? Wat zijn de beste tijden om te komen en rustig te kijken en misschien wel mee te doen.

Mvg Delano
JeffreyBi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer jonge halfbloed hetero man

Bericht door JeffreyBi »

Ten eerste: je moet helemaal niets. Dus je kunt alleen komen. Of met iemand anders. Wat jij wilt. Verder kun je ook eenmaal binnen eigenlijk doen en laten wat je zelf wilt. Je kunt ervoor kiezen om je kleren (of een deel daarvan) in een locker te gooien (vergeet niet een euromuntje mee te nemen) of je kunt gewoon gekleed blijven. Niemand zal je daarop aankijken.
Aangezien je hetero bent neem ik aan dat je op vrouwelijke medebezoekers hoopt, al dan niet als onderdeel van stellen. Soms kondigen die hun komst aan maar lang niet altijd. Dus een goed tijdstip is moeilijk te voorspellen. Het beste houd je het forum in de gaten. Of je beproeft gewoon je geluk en gaat op de bonnefooi. Veel plezier!
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Halfbloedje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer jonge halfbloed hetero man

Bericht door Halfbloedje »

Hartelijk dank voor je reactie. Ik ga gewoon een keer langs en kijken of het wat is. En hopen dat er leuke dames of stellen zijn. Waarmee ik een beetje gek mee kan doen haha. Dus als er nog leuke dames of stellen zijn. Stuur me een berichtje als je interesse hebt.
Dankjewel

Mvg Delano
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten