Leuke geile middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Lekkersetje
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Lekkersetje »

We blijven tot we genoeg hebben gehad, maar meestal tot half 4 4uur.
We zijn beiden bi en willen graag lekker samen mannen pijpen. Kim wil graag flink worden doorgeneukt. En jullie zaad krijgen we graag over ons heen.

Xxxxx
bigboy69
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door bigboy69 »

Hoi, ik op graag willen melden dat ik er ook bij ben vanaf half 2 ongeveer, groot en verzorgd ;)
JeffreyBi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 51
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door JeffreyBi »

Ik kan me jammer genoeg echt niet vrijmaken vanmiddag, maar zo te zien zullen er meer dan genoeg zaaddonoren beschikbaar zijn. Ik wens iedereen een supergeile middag toe! Moge Kim vanmiddag wankelend de Erotic Cinema verlaten! ;)
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Dick70
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Dick70 »

Gangbanger schreef:Ik kan helaas ook niet, maar verwacht wel een verslag van de heren voor dit lekkere sletje en haar vriend

OK Gangbanger, hier een verslagje van mij, van zeker een super leuke geile gewaardeerde middag!! :D

Wat een prachtige heerlijke vrouw is Kim! Heerlijk om te zien hoe ze genoot van alle mannen en van al die dikke lullen die haar verwenden!

Nadat het lekkere setje eerst even samen in de filmzaal had gezeten, begaven ze zich naar de bekende "stoel" waar Kim eerst flink geneukt door haar eigen kerel, werd terwijl de andere aanwezige mannen eromheen stonden haar te strelen en te betasten, en zich flink op te geilen.

Daarna ging het lekkere setje, èn de stoet mannen, naar het grote bed! Rob ging liggen en Kim op haar hondjes staan werd achterlangs flink door de mannen geneukt terwijl ze eerst hem heerlijk pijpte, om snel daarna ook de andere pikken die haar links en rechts werden aangeboden heerlijk in haar mondje te nemen.
Ik zag op een gegeven moment ook Rob zelf heerlijk een man pijpen! En ja, daar had ik dus ook wel zin in! Afwisselend pijpte ik samen met hen de man naast me en pijpte ik samen met Kim Rob die daar lag te genieten. Echt super geil om samen met Kim heerlijk aan die dikke paal te likken! Om vlak voor mijn neus haar zachte lippen heerlijk over Rob zijn eikel te zien gaan! En ze tongzoende me tussendoor Mmmm! Ik streelde haar over haar verhitte lichaam en door haar blonde haren terwijl ze hem pijpte!
Wat een onwijs geil gezicht was het om zo'n mooie vrouw zo geil te zien en al die geile kerels te zien verwennen!

Het neukfeest ging door en Kim werd door verschillende mannen lekker geneukt en over haar borsten gespoten, en haar borsten en buik zaten op een gegeven moment helemaal onder de sperma! Lekkere glibberzooi! Maar gelukkig zijn er altijd voldoende tissues aanwezig!
Op een gegeven moment was het moment daar dat ik Kim ging neuken, Ik voelde mijn lul in haar glibberige kutje gaan en zelfs met een condoom om was het tè intens heerlijk, Oh wat geil! ik stootte een aantal keren maar jeetje daar kwam ik al klaar ook en spoot m'n zaad in 't condoom en dus niet over Kim haar mooie borsten wat m'n bedoeling was geweest... Maar ach haar borsten zijn sowieso genoeg aan haar trekken gekomen qua spermabeleving! toch? :D

Er was daarna even een break, maar voor mij was het genoeg, ik had heerlijk genoten en m'n noten leeggespoten!
En heb het lekkere, zeg maar gerust heerlijke setje, bedankt en gedag gezegd.

Ik heb SUPER van jullie genoten vanmiddag Kim en Rob, dank jullie wel! En hopelijk tot een volgende keer! :D

Groetjes Dick

(Ben ook erg benieuwd naar meer verhalen en hoe Kim en Rob het zelf en de andere aanwezige mannen het vanmiddag hebben ervaren)
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Brian_bi »

Zoals beschreven door Dick, een topmiddag!

Lekkersetje bedankt voor de geile ontmoeting en hopelijk tot snel weer ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Lekkersetje
Contacteer:

Heren, Dick,

We zullen morgen onze eigen verhaaltje schrijven, maar het was een zeer geile glibberige middag

Xxxxx
Lekkersetje
Contacteer:

Leuke geile middag,

He he eindelijk maandag, normaal gewoon een werkdag maar vandaag gewoon even lekker geilen!
We waren mooi op tijd in de cinema het was al redelijk druk, eerst maar even koffie ik moet altijd even los komen als ik zo binnen kom. Heb toch altijd even een moment nodig om in de stemming te komen. Maar dat duurt nooit heel erg lang, eerst even zoenen en een beetje friemelen met mijn eigen ventje. We kunnen elkaar zo lekker opgeilen en ja dan ben ik verkocht.

Ja en dan gaan we lekker los ik zet en al zeg ik het zelf mijn heerlijke geile en bovenal mooie Kim in de stoel met haar benen wijd, eerst maar even lekker likken zo lekker haar poesje is al mega nat. En ik weet wat ze dan wil, gewoon niet zeuren maar lekker neuken lang en hard. We worden gelijk omringd door een hele groep met geile mannen, en die willen maar een ding en dat is sex. Handen glijden links en rechts om en over ons heen. Na een poosje heerlijk Kim te hebben genomen is het te druk en te warm geworden in de kleine ruimte, tijd op naar het grote bed te gaan.

Mijn lekker vent gaat op bed liggen mijn plan is dat ik hem even lekker pijp en dan op hem ga zitten want ik start graag even met mijn eigen bink. Maar dit loopt anders, dat pijpen lukt maar door mijn positie zit er al gelijk een heerlijke kerel in mij. Ja en vanaf dat moment is het eigenlijk onafgebroken neuken pijpen en zaad ontvangen heerlijk. Eigenlijk gaat alles vanzelf ik pijp samen met mijn wederhelft de lekkerste pikken en word ik heerlijk genomen . De sfeer is prima al denken sommige mannen dat ze niet aan de beurt komen, maar geen zorgen we maken iedereen klaar.

Ja het is weer een feestje geworden als we na een korte pauze de tweede ronde in gaan is het al
niet meer zo druk. Kim word even heerlijk gebeft door...... en dat vind ze lekker!!! Dan krijgen we nog een paar heerlijke toetjes over ons heen gespoten, dat mag de volgende keer nog wel wat meer!!
Heren jullie waren geweldig wij hebben van jullie genoten, we zullen in het nieuwe jaar zeker terug komen ! Dank jullie wel allemaal.

Oh ja en voor diegenen die echt zijn gebleven tot het einde, en dat vonden wij beiden erg geil we hebben nog even staan neuken in onder de douche. En dat is echt super geil om te doen zo achter het raam met allemaal kijkende mannen, het was net of we in de etalage stonden te neuken!!!

Mensen hele geile wensen voor 2017 we gaan jullie zien en voelen!

Xxxxx Kim & Rob
Lekkersetje
Contacteer:

Leuke geile middag,

He he eindelijk maandag, normaal gewoon een werkdag maar vandaag gewoon even lekker geilen!
We waren mooi op tijd in de cinema het was al redelijk druk, eerst maar even koffie ik moet altijd even los komen als ik zo binnen kom. Heb toch altijd even een moment nodig om in de stemming te komen. Maar dat duurt nooit heel erg lang, eerst even zoenen en een beetje friemelen met mijn eigen ventje. We kunnen elkaar zo lekker opgeilen en ja dan ben ik verkocht.

Ja en dan gaan we lekker los ik zet en al zeg ik het zelf mijn heerlijke geile en bovenal mooie Kim in de stoel met haar benen wijd, eerst maar even lekker likken zo lekker haar poesje is al mega nat. En ik weet wat ze dan wil, gewoon niet zeuren maar lekker neuken lang en hard. We worden gelijk omringd door een hele groep met geile mannen, en die willen maar een ding en dat is sex. Handen glijden links en rechts om en over ons heen. Na een poosje heerlijk Kim te hebben genomen is het te druk en te warm geworden in de kleine ruimte, tijd op naar het grote bed te gaan.

Mijn lekker vent gaat op bed liggen mijn plan is dat ik hem even lekker pijp en dan op hem ga zitten want ik start graag even met mijn eigen bink. Maar dit loopt anders, dat pijpen lukt maar door mijn positie zit er al gelijk een heerlijke kerel in mij. Ja en vanaf dat moment is het eigenlijk onafgebroken neuken pijpen en zaad ontvangen heerlijk. Eigenlijk gaat alles vanzelf ik pijp samen met mijn wederhelft de lekkerste pikken en word ik heerlijk genomen . De sfeer is prima al denken sommige mannen dat ze niet aan de beurt komen, maar geen zorgen we maken iedereen klaar.

Ja het is weer een feestje geworden als we na een korte pauze de tweede ronde in gaan is het al
niet meer zo druk. Kim word even heerlijk gebeft door...... en dat vind ze lekker!!! Dan krijgen we nog een paar heerlijke toetjes over ons heen gespoten, dat mag de volgende keer nog wel wat meer!!
Heren jullie waren geweldig wij hebben van jullie genoten, we zullen in het nieuwe jaar zeker terug komen ! Dank jullie wel allemaal.

Oh ja en voor diegenen die echt zijn gebleven tot het einde, en dat vonden wij beiden erg geil we hebben nog even staan neuken in onder de douche. En dat is echt super geil om te doen zo achter het raam met allemaal kijkende mannen, het was net of we in de etalage stonden te neuken!!!

Mensen hele geile wensen voor 2017 we gaan jullie zien en voelen!

Xxxxx Kim & Rob
Dick70
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Dick70 »

Lekker geil verslag, Kim en Rob! :D

Wens jullie, en iedereen, ook hele opwindende Kerstdagen en een geil 2017! :D

Ik zie trouwens dat er a.s woensdagmiddag ook weer een lekker geil feestje is in de Cinema 8-)

Komen jullie dan ook? zou wel gezellig zijn! ;)
Lekkersetje
Contacteer:

Lieve mensen,

We krijgen heel veel lieve en geile vragen op het forum en nog veel
meer via PB. Echt heel lekker we zouden er graag op in gaan maar we gaan heerlijk twee weken met en op vakantie! En echt jullie en ook wij willen in 2017 nog vele leuke geile middagen beleven.

Hele dikke en geile kussen van ons fijne en bovenal geile feestdagen en een sprankelend en bruisend 2017

Kim & Rob
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten