Kerstmiddag 28-12 mijn ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Kerstmiddag 28-12 mijn ervaring

Bericht door Patrick666 »

Ten eerste, een dankje aan alle dames voor het beste eindejaarsfeestje aller tijden ...

En voor alle EC bezoekers, al het beste voor het nieuwe jaar.

Ik was zelf gisteren al om 11.00 bij de EC. Vanuit Limburg weer de reis met de trein ondernomen om te genieten van de drie aangekondigde dames. Het leek in het begin een rustige dag te worden. In de speelruimte draaide een film welke me niet zo interreseerde, en in de bios draaide een film waarin 3 meiden met 1 pik speelde. En aangezien er drie meiden zouden komen leek me deze film een betere keuze voor de rest van het verloop van de middag. Rond de klok van twaalf begon de bel van de cinema deur steeds vaker over te gaan, dus rond 12.10 ging ik maar eens kijken wat er allemaal was aangekomen. En dat was nogal wat. Ik gok dat er rond de 25-30 mannen stonden te wachten tot het feest kon gaan beginnen. Eerst kwam de lieftallige Suzy een kopje koffie halen voor de dames die nog in de winkel stonden en zich nog wilden omkleden. Rond 12,30 Kwamen de 3 herlijke dames in sexy kerstpakjes de speelruimte binnen gewanelt, en meteen doken er zo’n vijf tot zes man op iedere dame. Ik denk dat iedere dame welke voor de gezelligheid daar was geweest niet lang gebleven zou zijn met zoveel ronddolende mannen. Helaas moesten zelfs af en toe de professionele dames enkele heren even op de vingers tikken omdat zich soms iets te veel verandwoord dacht te worden. Maar ik had geluk, ik stond bij de ingang in de buurt van de bank waarop Tiffany met haar heerlijke lijf plaats nam. Ze zag me en stak haar masserende hand al uit naar mijn pik, en die werd heerlijk gemasseerd. Een andere man had aan de andere kant van haar plaats genomen, en ook zijn pik werd door de vaardige handen van Tiffany afgetrokken, terwijl een derde man al met zijn hoofd tussen de benen was gedoken voor een lekkere lik beurt. Tiffany begon beide pikken om en om te pijpen, en ik voelde mijn pik almaar harder worden. En maakte van de mogelijkheid gebruik om Tiffany lekker te vingeren terwijl ze me zat te pijpen. Maar aangezien de middag net pas was begonnen vroeg Tiffany of ik nog even wou wachten. Het was te vroeg om al de vloer te bevochtigen met haar heerlijke kutvocht. Dus dat heb ik dan ook netjes gedaan. Maar mijn pik was zo hard dat ik wel kon beginnen met neuken. Tiffany maakte plaats zodat ik kon zitten en ze schoof met haar lekkere warme natte kut over mijn pik. Met dat heerlijke lichaam naar me toe. Hierdoor begon een van de andere mannen die ineens naar de rug keek dat ze net zo lekker bezig was, dus ik stelde voor dat Tiffany zich om kon draaien. Dit had ze schijnbaar nog nooit gedaan, en dat leverde ook een mooi moment op. Terwijl ik haar lekker neukte met mijn handen op die lekkere kont was zij drie mannen tegelijk aan het behelpen met haar handen en haar mond. Schijnbaar was deze houding voor haar net zo prettig als voor mij, en ze kwam toch squirtend klaar over mijn pik.... echt heerlijk, tot twee keer aan toe. Ik was vanaf mijn middel kletsnat... heerlijk. Toen ik klaar kwam heb ik even wat doekjes gepakt, ook voor Tiffany, zodat de “afwerkplek” weer wat begaanbaarder was, en toen ben ik even op het tilet mijn pik gaan wassen. Toen ik terug kwam was de volgende man alweer Tiffany aan het neuken, en besloot ik eens te gaan kijken bij Suzy... Ze was heerlijk bezig en draaide haar kutje van de ene naar de andere man. Terwijl ze de volgende neuker alweer lekker begon te pijpen zodat zijn pik haard in haar kutje genomen kon worden. Ze bleef ook maar roepen dat ze meer pikken en meer zaad wou, en dat hebben de mannen wel geprobeerd geloof ik. Op een gegeven moment kwam haar pijpgrage mondje bij mijn pik in de buurt, en ze heeft hem weer lekker hard gepijpt. Nadat de man die haar neukte kwam draaide ze zich om naar mij. Wat een heerlijk aanzicht was dat. Ik heb mijn pik met gemak naar binnen laten glijden en heb ook haar geneukt totdat ik voor de tweede keer, helaas weer te snel, klaar kwam. En Suzy draaide alweer doo voor de volgende pik. Ik zag bij Tiffany en Wendy dat zij ook nog altijd genoeg pikken hadden om mee te spelen, dus ik wachte weer even netjes op mijn beurt om ook nog van Wendy’s lekkere lichaam te mogen genieten. Na een aantal heren greep Wendy ook mijn pik vast en begon hem heerlijk met haar mondje te bewerken. Ik mocht haar vingeren, en ze kwam lekker klaar over mijn hand. Niet de waterval die ik bij Tiffany teweeg bracht, maar wel een lekkere natte warme klets. Nadat Wendy bij mij een condoom om had gedaan heb ik ook haar lekker geneukt terwijl ze op de rug lag. En volgens mij heeft ze er van genoten, want ik hoorde genoeg fuck fuck en gaa door . Ook in deze dame kwam ik na verloop van tijd weer lekker klaar.

Nadat ik mijn pik weer gewassen had kwam er een leuk stelletje binnen. De man zag er vriendelijk uit, maar daar heb ik verder niet naar gekeken want daar ligt mijn interesse totaal niet. De vrouw van het stelletje zag er leuk uit. Beetje voller met een prachtig vrolijk gezichtje en een paar mooie borsten welke volgens mij perfect zouden zijn om te tietneuken staken lekker uit haar BH. Ze gingen de speelruimte uit naar de cinema gevolgd door een hele kudde mannen. En ik had het gevoel dat de hoeveelheid mannen aanwezig iets te overweldigend was voor dit stel. Ik ging ook even kijken wat dit lekkere stel aan het doen was, en de dame was in een gloryhole hokje gekropen om een gelukkige man te pijpen. Maar er kwamen al snel heel veel mannen omheen staan, en toen liep het stel door naar de darkroom waar ook weer heel wat mannen hen volgden. Ik weet niet wat ze daar hebben gedaan, maar ik gok dat er daar ook weer mannen te dicht op het stel kwamen te staan, want ook daar hielden ze het niet zo lang vol. Daarna zijn ze naar de gay cinema gegaan, en toen werd het volgens mij voor de meeste mannen duidelijk dat dit stelletje niet zoveel mannen in de buurt wou hebben. Ik ben na verloop van tijd naar de gaycinema gegaan om op gepaste afstand te kijken hoe de dame de man een heerlijke pijpbeurt gaf. Helaas waren er nog een aantal volhardende volhouders die toch weer tegen de dame aan mosten gaan staan of de vrouw te gaan strelen, maar de man wees deze mannen netjes weg. Er was maar een nettere jongen die vroeg of hij mee mocht doen, maar helaas voor hem ging dat niet door. Lijkt me voor zo’n stel ook lastig natuurlijk, want als er een mag, dan denken andere mannen vaak ook dat ze net zoveel recht hebben, en beginnen gewoon zonder toestemming te vragen. En hoewel de pijpshow in de gay cinema al lekker was, was de tweede show van dit telletje nog vele malen lekkerder. Terwijl de drie dames in de speelruimte nog volop bezig waren stond de dame van het stel te genieten van het schouwspel en de mondigheid van de dire dames terwijl ze de pik van haar man lekker zachtjes streelde om hem hard te maken. In de tusentijd had Suzy zich voor de tweede keer helemaal onder laten spuiten en gingen Suzy en Wendy douchen voor de pauze. Daarna ging het stel de douch in en douchte Tiffany zich ook even snel mee. Toen Tiffany weg was besloot de dame dat het avontuurtje nog niet voorbij was, en ze begon de man lekker onder de douche te pijpen. Na een korte pijpsessie begon ze met haar kontje tegen zijn pik aan te rijden, en was de hint duidelijk dat er nog geneukt moest gaan worden wat de man met alle liefde deed. En schijnbaar wou de dame wel wat toeschouwers, want terwijl haar man al flink aan het stoten was veegde zij de ramen schoon, zodat de mannen vanuit de feestzaal lekker konden genieten van dit schouwspel. Ik stond in de buurt van het raam, en het hoofd van de dame werd richting mijn kant tegen het raam aan gestoten. Toen ze klaar waren met hun spetterende show is dit stel helaas weer naar huis gegaan, maar die neukbeurt zo dicht met een pijpmondje bij mijn pik in de buurt heeft wel gezorgd voor een mooie nieuwe aftrek fantasie. Toen de dames weer terug kwamen van de pauze waren er al een aantal mannen weg, maar tot het einde zijn er zeker nog een man of 10 gebleven. Ik heb in de tweede helft nog een ker het lekkere vocht van Tiffany over mijn handen mogen voelen spuiten, en van haar heerlijke kutje mogen genieten, en enkele tijd daarna nog Wendy doggystyle geneukt terwijl ze een dikke zwarte pik aan het pijpen was, en aan de overkant van het bed Suzy zich alweer voor de zoveelste keer door meerdere mannen liet onderspuiten. En toen ik voor de vijfde keer lekker klaar kwam was het echt wel einde oefening. Ik heb nog staan kijken hoe de rest van de mannen het er van af brachten, maar de dames hadden goed werk verricht want rond 16.30 toen ik moest gaan waren er alleen nog maar mannen die het nog wel een keer wilden proberen, maar er niet veel meer van terecht brachten...

Dames, Ik hoop dat jullie in Amersfoort ook nog veel plezier hebben gehad. En leuk stel van de middag, als jullie er ooit weer zijn, en een extra pik nodig hebben, dan laat het me maar weten, al kan ik er niet altijd zijn ivm de lange reis vanuit Limburg. Maar jullie waren werkelijk genieten. Vooral jullie, Wendy Tiffany en Suzy de beste wensen, en bedankt voor een mooie nieuwe herinnereing.

Groetjes,
Patrick
smstel
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Kerstmiddag 28-12 mijn ervaring

Bericht door smstel »

Leuk verhaal! Wij hebben ook genoten van de drie dames! Zoals je aangaf hebben wij drie showtjes weggegeven twee x pijpsessie en 1 x in de douche. Dit laatste vond zij supergeil tewijl jullie meekeken. Wel waren helaas sommige mannen iets te opdringerig maar hebben ze dit prima opgemerkt naar een vriendelijk gebaar van mij. Volgende x zullen we zelf weer een feestje bouwen. Je mag ons prive benaderen gezien jou mooie verhaal en andere stellen/dames ook. Fijne jaarwisseling allemaal en veel neukplezier voor 2017!
Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rikkie13 en 18 gasten