Wij, stel , gingen shoppen in EC Amersfoort, we zochten een half cup BH, Patricia de winkel assistente liet ons enige modellen zien en had goede adviezen over andere kleding , waar wijzelf niet aan gedacht hadden , toen er een ander stel binnenkwam ,die de cinema in wilden, maar aangezien daar alleen mannen aanwezig waren, wat terughoudend waren, na een spontane actie van onze kant zijn we met z'n vieren naar binnen gegaan, dit monde uit in en zeer hete middag, hoewel de mannen niet erg actief waren, ze komen om te neuken, dus als de gelegenheid er is NEUKEN!
Al met al een bijzondere middag gehad en met een mooie BH weer naar huis, Dank je Patricia voor de adviezen en we komen terug voor nog meer leuke sexy kleding,
Roel en Bianca
Donderdagmiddag 19-12-2016
- Michael43
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Donderdagmiddag 19-12-2016
Hi Roel en Bianca,
Ik was er inderdaad bij toen jullie binnenkwamen. Het was best een leuke middag maar het blijft inderdaad ongelooflijk dat de meeste mannen schaapachtig staan te kijken ipv een leuke middag te beleven. Ik begon de lekkere Bianca in de bios al te strelen en toen we daarna op het grote bed lagen trok ze mij en Roel heerlijk af. Het duurde niet al te lang voordat ik klaarkwam. Daarna ben ik me ook met het andere stel (Angela?) gaan bezig houden. Ze gingen de darkroom in en het duurde niet lang of ik neukte de leuke dame in de sling. Daarna werd het ineens nog drukker toen Mimi en Isa met "partners" binnenkwamen. Ook daar heb ik hier en daar wat hand- en spandiensten verleend en ontvangen. Voldaan ging ik dan ook weer naar huis. Tnx leuke aanwezigen ,tot volgende keer.
Groet, Michael
Ik was er inderdaad bij toen jullie binnenkwamen. Het was best een leuke middag maar het blijft inderdaad ongelooflijk dat de meeste mannen schaapachtig staan te kijken ipv een leuke middag te beleven. Ik begon de lekkere Bianca in de bios al te strelen en toen we daarna op het grote bed lagen trok ze mij en Roel heerlijk af. Het duurde niet al te lang voordat ik klaarkwam. Daarna ben ik me ook met het andere stel (Angela?) gaan bezig houden. Ze gingen de darkroom in en het duurde niet lang of ik neukte de leuke dame in de sling. Daarna werd het ineens nog drukker toen Mimi en Isa met "partners" binnenkwamen. Ook daar heb ik hier en daar wat hand- en spandiensten verleend en ontvangen. Voldaan ging ik dan ook weer naar huis. Tnx leuke aanwezigen ,tot volgende keer.
Groet, Michael
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten