Was een pijptalent + Heerlijke volle borsten nog afgeblust met zaad zoals dat hoort.
Jammer genoeg werd deze gezellige avond afgesloten met aansluitend een teleurstellende ervaring vanwege diefstal.
Helaas blijkt bij het aankleden mijn portemonee uit mijn jaszak te zijn gehaald. Ik had mijn jas strak opgerold tussen de bank en de plant gelegd waar ik even had gezeten voordat ik in de verleiding kwam om mee te spelen. Het was warm binnen. Ik weet het, er zijn kluisjes, maar ik ging er vanuit dat een stevig opgerolde jas niet uit elkaar wordt gehaald waar iedereen bij staat. Ik stond er notabene naast. Nu blijkt wel weer eens te meer dat er dus ook "bezoekers" zijn die niet met hun vingers van andermans spullen kunnen afblijven en kennelijk bewust deze gelegenheid, waar vaak geilheid en opwinding de boventoon voert, op dat moment misbruiken door simpelweg in andermans kleding te gaan graven en vervolgens te gaan jatten.
Degene die dit heeft gedaan zal ongetwijfeld ook dit forum lezen.
Je wordt bedankt ! erg stoer allemaal wat je daar vanavond flikt. Kennelijk is het bij jou een sport om als gelegenheidsdief nette lokaties als EC te bezoeken om te kijken of er wat valt te stelen. Je gaat er dus vanuit dat er soms nog mensen zijn welke door opwinding even zijn vergeten dat er ook hondsbrutale dieven rondlopen. Wees nu ook eens een vent en breng die portemonee nu gewoon terug bij EC, desnoods in een envelop door de deur ofzo, Dan mag je wat mij betreft die ongeveer € 120.= aan kontanten desnoods houden. Kan je nog een keer of 10 "gratis" bij Jan naar binnen zal ik maar zeggen.
Ik wil je wel vragen om dan bij jouw volgende bezoekje met je handen uit andermans broek of jas te blijven, MAW blijf liever weg als je je handen toch niet kan gebruiken waarvoor je feitelijk juist naar EC zou willen komen.
Voor mij was dit een heel duur bezoekje op deze manier, dus de komende maand ben ik er even niet zo vaak.
Feitelijk ben ik heel benieuwd of er vanavond bezoekers / kijkers zijn geweest die iets hebben gezien van dit voorval. Er hebben een paar man staan kijken in die hoek toe ik bezig was, echter ik heb niet gezien wie er in de linkerhoek van de bank heeft gezeten aangezien je daar vanuit dan pas bij die jas kan zijn geweest. Geeft het desnoods aan Jan door.
Een ieder is gewaarschuwd ! & Jan je hebt gelijk ! die kluisjes zijn er niet voor niks GRATIS neergezet. Volgende keer neem ik 1 minuutje extra tijd om mijn spullen op te bergen.
Overigens,.....
Ik laat me niet wegjagen door dit. Ben een regelmatige bezoeker welke zo nu en dan komt proeven van de sfeer en soms een heerlijk spel. Sex is verslavend.......

Roberto