Vandaag maar weer eens naar de EC in Amersfoort. Aangekomen om 12.30 uur even snel achter de gordijnen gekeken maar weinig beweging effe een broodje halen en daarna weer terug. Liep de straat uit en in tegenovergestelde richting kwam een stel aan lopen waarbij ik dacht als die nu eens naar de cinema gingen. Helaas gingen ze richting het centrum en deden wat inkopen, na mijn broodje weer terug richting EC. Iets verder op zag ik het stel weer uit een winkel komen en liepen richting de Toko, broodje halen dacht ik en liep verder. Het stel ook en gingen de bocht om linea recta naar de cinema, kan niet waar zijn dacht ik soms heb je wel eens geluk dacht ik nog. Binnen gekomen gingen ze eerst rustig een bakkie doen waarna ze een rondje liepen en zich uit gingen kleden. Wat een heerlijke borsten zag ik daar dus ook snel uitgekleed, kastje dicht en zachtjes aanschuiven op het bed en na een kleine aanwijzing was het ijs snel gebroken en werd er heerlijk gevingerd en gemasseerd en kwam deze schoonheid meermaals letterlijk spuitend klaar. Intussen zag ik het groepje van Loodgieter binnenkomen dus was het duidelijk dat er nog meer vrouwelijk schoon zou komen en die kwam inderdaad. Zelf ben ik geruime tijd met dit stel bezig geweest en wat een heerlijkheid en wat heb ik genoten en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar dit was weer zo'n middag om intelijsten en niet snel vergeten. Ik hoop dit stel nog eens te ontmoeten en mochten jullie je aanmelden stuur even een PB'tje.
Stel bedankt ik heb genoten en Benno en friends ook dit was te zien en te horen. Tot een volgend EC avontuur.
Gewone dinsdag werd bijzonder
Gebruikers op dit forum: MatthiasM23 en 18 gasten