einde middag...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

einde middag...

Bericht door koen540 »

Is er eind van de middag nog wat lekkers te neuken? Sta niet snel te kijken van een 'voorstel' hoor..... Stuur anders ff pb ;)
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: einde middag...

Bericht door koen540 »

het leek een redelijk saaie middag te worden maar schijn bedriegt!
Na beetje op en neer gelopen te hebben omdat er nog geen vrouw te bekennen was en van bios naar darkroom en weer terug zat ik in de bios en was eigenlijk van plan om mezelf klaar te trekken en naar huis te gaan. Toen in de deurzoemer hoorde en ook een vrouwenstem.. Ik hees mijn broek weer op en ben na enige tijd ff bij het grote bed gaan kijken. En ja er was een stel binnengekomen! na een voorzichtig hallo duurde het nog even voordat er wat actie ging ontstaan. Ik was nog even teruggelopen want vind het zelf ook vreselijk irritant wanneer mensen maar op je huid blijven zitten.... toen ik weer terug kwam had de man zich heerlijk op de bank genesteld en was de vrouw in een mooi goud pakje gehuld. Ze had mooie volle borsten.. zij zat op de andere bank en een man was haar aan het beffen. Het was niet druk dus wij stonden er met een man of 5 omheen. Een vent had zijn flinke staaf al uit zijn broek gehaald en had zich ook al half uitgekleed. Zij had die staaf gezien en strekte haar hand uit om zij lul te pakken te krijgen. Ik besloot mij ook ff uit te kleden want dat is wel zo makkelijk. Ik hoorde haar zeggen zullen wij op het bed gaan liggen? De dame ging liggen en de 2 mannen gingen mee. De een ging weer door met beffen en de ander werd goed door haar gepijpt. Ik ging langs het bed staan en met die andere pik nog in haar mond zag ik haar naar mijn kijken en ook hiernaar haar hand uitsteken. In no time zaten wij met 3 man om haar heen. Ze pijpte heerlijk en de man die aan het beffen was stapte van het bed. Nu dacht ik dat de andere man haar wel wilde gaan neuken.. maar dat deed hij niet... hij stak zijn vingers in haar kut en begon haar flink te vingeren. De dame kreeg het comando van haar man om bovenop hem te gaan zitten. Ik besloot een condoom om te gaan doen en een goedkeuring af te wachten... terwijl zij op de ander zat te rijden hoorde ik haar zeggen kom er maar in... en ze ging wat met haar kontje omhoog zodat ik er makkelijker bij kon.. wat een heerlijke kut was dit.. ik merkte dat zij de flinke stoten het lekkerste vond... het duurde niet heel lang voordat ik kwam... Ook de andere man probeerde nog wat maar de actie doofde een beetje.... daar kwam een kennis van haar binnen die duidelijk met elkaar hadden afgesproken... na een hartelijke begroeting kleed hij zich meteen uit en in no time wordt zij op z'n hondjes door hem stevig doorgeneukt... de man vraagt aan mij ook om mee te doen maar weet niet dat ik even daarvoor al klaar ben gekomen. We hebben nog ruim een uur en ik heb geen condooms meer... ik was al weer half aangekleed maar had toch nog wel zin om met hem samen haar nog ff flink te neuken... ik kleed mij weer uit en hij zegt dat wij niet klaar mogen komen... na verschillende standjes waarbij wij elkaar goed afwisselde verhuisde wij naar de sling. Ook daar ombeurten flink staan neuken waarbij zij het letterlijk uitgilde... dus af en toe goed om even een pik in haar mondje te stoppen.. van de sling weer naar het bed en van het bed weer naar de het bed in de bios.... ben helaas zijn naam vergeten maar wat een team waren wij.... uiteindelijk wilde ze dat wij over haar borsten klaar zouden komen. Helaas was ik die dag al 3x klaar gekomen en wilde een 4e keer niet meer... het was ff voor 21.00 uur en de tent ging sluiten..... mensen wat had deze vrouw een heerlijke kut waar je echt geen genoeg van kunt krijgen... en haar man wil graag bedanken dat wij haar de hele avond mochten gebruiken... het was warm en wij waren compleet bezweet (meer dan normaal in de sportschool ;-) ) Hij vertrouwde ons beide helemaal en liet ons haar alle hoeken van de cinema laten zien terwijl af en toe meekeek vanaf de bank. Super.... zij is echt een top wijf die hem ook niet vergeet want regelmatig gingen wij zo liggen zodat hij onze pikken prima in en uit haar kutje zag gaan... shit wat kan z'n rustig bezoekje toch nog een heerlijke uitputtingsslag worden... stel en man waar ik helaas de naam van vergeten ben DANK!! en misschien dat jullie je herkennen en nog reageren want dit moet een vervolg krijgen..... kus op je lekkere kut!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten