Hallo ,
aankomende dinsdag na 1700 zijn wij te vinden in de Cinema,
het wordt voor ons de dan 1e keer.
wij hebben dan alleen behoefte aan de mannen die ons beiden willen neuken en die niet alleen voor de vrouw gaan, dus echte bi Tops
we blijven als stel wel bij elkaar. en heren die te opdringerig ziijn krijgen een nee .. ook let de man van het stel goed op dat het wel veilig is allemaal.
laat ons rustig aan kennismaken met EC en de wereld van de Cinema.
als het goed lekker en geil is dan komen we vaker.
als het een dilemma wordt en de heren weinig respect tonen of nee niet begrijpen dan zal het bij 1x blijven.
we hopen dat onze 1e keer een heerlijk geil avontuur wordt. en dat de mannen die alleen voor de vrouw gaan op afstand blijven.
zodat wij ook optimaal kunnen genieten.
tot dan.... geile groetjes van bi stel
deze week
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: deze week
daar wil ik graag aan toevoegen, dat wij hopen dat het dus allemaal op een heerlijke rustige manier kan want anders zijn we zo weer weg hoor lol
ik lees veel dat de mannen toch wel opdringerig zijn en dat is niet ons ding als je een Bi man bent en ons BEIDEN ziet zitten , zoek dan gerust toenadering, en maak desnoods even kenbaar dat je een bi Top bent gewoon ff zeggen is makkelijker als onduidelijkheid.
zodat wij beiden met de aanwezige bi mannen heerlijk kunnen genieten,
en mannen kijk ook ff mee als er toch iemand is die zonder probeert te neuken, want als we dat merken gaan we echt weg.
groetjes en tot dan..xxx sharon
ik lees veel dat de mannen toch wel opdringerig zijn en dat is niet ons ding als je een Bi man bent en ons BEIDEN ziet zitten , zoek dan gerust toenadering, en maak desnoods even kenbaar dat je een bi Top bent gewoon ff zeggen is makkelijker als onduidelijkheid.
zodat wij beiden met de aanwezige bi mannen heerlijk kunnen genieten,
en mannen kijk ook ff mee als er toch iemand is die zonder probeert te neuken, want als we dat merken gaan we echt weg.
groetjes en tot dan..xxx sharon
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: deze week
Hoi Bistelnijm,
Ik probeer er te zijn, een bi top man, ben zeker niet opdringerig, respecteer je voorkeuren en wil alleen maar bijdragen aan het welslagen van jullie bezoek aan EC.
groeten en tot morgen?
Wim
Ik probeer er te zijn, een bi top man, ben zeker niet opdringerig, respecteer je voorkeuren en wil alleen maar bijdragen aan het welslagen van jullie bezoek aan EC.
groeten en tot morgen?
Wim
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten