Lekkere Lotte

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Lekkere Lotte

Bericht door Benno2 »

Plumberjack kwam vanmiddag met Lotte, een mooie blonde meid met een heerlijk lijf, naar de EC. Of we haar even goed wilde afneuken. Natuurlijk willen we dat. Gooise Minnaar is er en Bertus en nog een heleboel andere mannen, die er niet speciaal op uitnodiging zijn, maar gewoon omdat het naaktdag is. Ik kleed me alvast uit en meteen daarna komt Jack binnen met Lotte. Ze ziet er stralend uit, waarschijnlijk omdat ze wel weet wat haar te wachten staat. Ze kleed zich om in een zwart glanzend lak-corsetje dat haar tieten vrij laat en kousen met spike heels. Jack geeft me twee polsboeien die ik haar omdoe. Hij geeft haar een halsband met ketting. Vervolgens zetten we haar aan het wandrek. Jack gaat even douchen en zegt: "Nog niet aan haar zitten". Tja, dat wordt lastig. Lotte staat er zo uitdagend en opwindend bij... Zowel Bert, Gooise als ik kunnen ons nauwelijks bedwingen. Of eigenlijk: we kunnen ons gewoon niet bedwingen. We betasten haar tieten, haar kontje, haar kutje, we zoenen haar, bijten in haar tepels... Dan komt Jack uit de douche. Hahaha. Hij weet ook wel dat we zo'n heerlijk lekker ding niet alleen maar kunnen laten staan.

Het voelen en betasten gaat steeds verder. Gooise zit op zijn knieën en likt Lotte's kutje terwijl wij haar benen uiteen houden. Bert steekt dan zijn vingers in haar en met een enorme golf komt ze squitend klaar. De vloer moet meteen gedweild worden. Dan maken we haar los. Jack laat haar op haar knieën zitten en ze moet ons pijpen. Gooise kan niet wachten en gaat achter haar zitten en steekt zijn pik in haar. Tegelijkertijd moet ze de ene na de andere pik tot aan de wortel in haar mond nemen. Dat doet ze erg goed.

Daarna gaan we verder op het bed. Ze gaat over het bed gebogen staan en Gooise staat er al meteen weer achter. Gelukkig duurt het niet lang voordat hij zijn plek aan mij afstaat. Terwijl ze Jack, die op bed ligt pijpt, neuken wij haar om beurten hard van achteren. Dan gaat ze op Jack zijn pik zitten en proberen we een DP, wat zowel Gooise als mij even niet lukt. Misschien omdat de dikke pik van Jack zoveel plaats inneemt. We proberen het anders. Ik ga onderop liggen en Lotte komt op mij zitten. Ik vind het nou al heerlijk. Dan komt Gooise met een klodder glijmiddel, die tot langs mijn ballen naar beneden druipt. Hij steekt zijn pik in het strakke kontje van Lotte en begint haar te neuken. Ze vindt het heerlijk en dat is goed te merken. Ze spuit golven warm vocht over mij pik heen. Zo geil!

Vervolgens is de sling aan de beurt. Lotte gaat er gewillig in liggen en We neuken haar weer om beurten. Jack gaat tekeer als een beest en laat haar nog eens goed de vloer onder spuiten. Gooise gaat op een verhoging staan en spuit zijn zaad in het mondje van Lotte. Bert volgt zijn voorbeeld. Ik neuk haar zo hard en zo lang als ik kan. Ik voel regelmatig haar kutje samentrekken, waardoor ik er bijna wordt uitgeperst. Maar ik stop hem er telkens weer terug in.

Dan heeft jack nog een idee. Hij laat Lotte zitten op de aan de muur bevestigde dildo in de darkroom. Ze vindt het eerst eng, maar gehoorzaamd braaf. Dan vindt ze het toch wel lekker en als ze wordt gevingerd door Jack komt ze nogmaals spuitend klaar. Daarna zet Jack haar op haar knieën voor de douche, waar hij het licht aan heeft gedaan. Daardoor kunnen we het goed zien, haar opengesperde mondje, waar we een voor een ons zaad in spuiten. Pas daarna mag ze het doorslikken. In de douche pist Jack ook nog eens in haar mond.
Lotte, je was geweldig. We hebben van je genoten.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Naughtynature
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lekkere Lotte

Bericht door Naughtynature »

Hey benno zal ik vragen of je je bed daar kan neerzetten.
Leuk verslag maar laat je werk er niet onder lijden hahahaha. Zo veel kutprogrammas al. :)
bikerontheroad
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lekkere Lotte

Bericht door bikerontheroad »

Bij benno is het elke dag feest wat een atleet :D
arnhemse teaser