Nieuwe Lesbische 18 jarige

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Lesbisch18
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Contacteer:

Nieuwe Lesbische 18 jarige

Bericht door Lesbisch18 »

Hoi, misschien kom ik morgen rond de middag :p Nu heb ik een paar vragen aangezien dit erg nieuw voor me is.

1. Is er een discrete ingang?
2. Zijn er veel vrouwen die geinteresseerd zijn in vrouwen?
3. Worden grenzen door iedereen geaccepteerd?
Uschi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Nieuwe Lesbische 18 jarige

Bericht door Uschi »

1: die ene stap die je moet zetten om binnen te geraken lijkt groot maar is zo gemaakt en er staat niemand voor de deur om te kijken wie er in en uit lopen :-)
2: die zullen er vast wel zijn maar of je die ook direct tegen komt is punt 2. Wil je wat meer zekerheid vraag dan of dames die op dames vallen je even een PM sturen om samen een keer af te spreken.
3: als het goed is wel maar jij bent de eerste om die aan te geven en waar nodig te bewaken. "Nee", "liever niet" of een afwerend gebaar zijn zo gemaakt en luistert men niet dan laat je dat even duidelijk merken. Wordt iemand echt vervelend (wat zelden voor komt) dan meldt je dat even bij de balie en dan krijgt die persoon een waarschuwing of een ban.

Als je erg jong oogt kan het zijn dat je je bij binnenkomst even moet legitimeren want ze mogen absoluut niemand binnen laten die jonger is dan 18 (is dus puur controle op je leeftijd).

veel plezier toegewenst
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
FirstTimer
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Nieuwe Lesbische 18 jarige

Bericht door FirstTimer »

Uschi heeft eigenlijk alles al beantwoord. Het enige dat ik nog toe kan voegen is dat het misschien wel prettig is om je bij de eerste keer te laten begeleiden (zonder dat diegene gelijk seksuele handelingen van je verwacht). Ik ben nu twee keer geweest en het is bij mij de eerste keer ook aangeboden en dat vond ik heeeeel fijn
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten