Komen er morgenmiddag / vanmiddag ( zaterdag ) rond 14.00 uur nog leuke mannen, tussen 25 en 45 jaar ongeveer, om mij eens lekker te gebruiken?
Zoals de plannen er nu voorstaan word ik keurig opgewacht door een begeleider om 14.00 uur. Hij leid mij rond om e.e.a. te bekijken en me even op mijn gemak te stellen ( is mijn eerste keer namelijk ). En daarna is de planning dat ik heel gastvrij in de darkroom in de sling ga liggen voor de heren.
Vanaf daar hoop ik dat de heren mij helpen relaxen en mij verwennen en gebruiken. Mijn mond, kutje en kont mogen gebruikt worden, maar neuken wel met condoom natuurlijk. Spuiten mag over mijn hele lijf en in mijn mond, maar niet in mijn kutje, kont en ogen

En hopelijk eindigen we dan heerlijk op het matras waar iedereen me lekker kan gebruiken, bekijken en onderspuiten. Dus neem condooms mee, goede zin, een lekkere tong ( ja ik wil ook graag gelikt worden ), een schone stijve pik, humor, schone soepele handen en vingers, en galantheid. Ik hou van frisse mannen, sorry maar de niet frisruikende mannen krijgen geen toegang.
Hopelijk tot morgen of straks mannen een uurtje of 14.00 dus.
X FSS