Frustratie en respect
Frustratie en respect
Ik lees niet altijd alle berichten en heb eigenlijk ook nooit behoefte om te reageren op discussies die er op het forum gevoerd worden. Ik weet niet wat de oorzaak is dat een bepaalde groep nu ineens als een soort maffia wordt neergezet en ik kan alleen uit ervaring spreken, of in dit geval schrijven. Ik ga regelmatig met mijn vriendinnetje naar de EC. Soms kondigen we dat aan en soms gaan we onaangekondigd. Wanneer wij daar heengaan vinden wij het leuk als er actieve mannen en vrouwen aanwezig zijn. Net zoals in het normale leven hebben wij onze voorkeuren en wensen.
Het uitspreken van die voorkeuren en wensen is noch discriminerend noch om iemand uit te sluiten : het geeft slechts aan dat wij iets voor ogen hebben op de middag dat wij naar de EC gaan.
Mijn vriendin wil tijdens zo'n middag geen praatsessies houden, ze heeft er geen behoefte aan om urenlang gebeft te worden of alleen maar te constateren dat er kijkers zijn en geen doeners. Gewoon lekkere harde actie. Als wij dan een oproep plaatsen en dat aangeven zien we dat er veel gelezen wordt, dat er reacties komen maar dat er op de betreffende middag maar heel weinig mensen komen opdagen. En vaak ook mensen die de cursus ''begrijpend lezen'' niet hebben gevolgd of hebben afgemaakt.
Als je blank bent hoef je niet te reageren op een oproep waarin blacks worden gevraagd, als je 64 bent hoef je niet te verwachten dat je (letterlijk) aan je trekken komt als er om mannen onder de 35 gevraagd wordt. In tegenstelling tot datgene wat veel mensen denken zijn het de vrouwen die voor 99% vooraf bepalen wat er gebeuren gaat. Hun partners c.q. dominanten bewaken haar grenzen. Het feit dat een vrouw naar de EC gaat en zich door bekenden en onbekenden laat verwennen betekent niet dat zij een stuk vlees is die voor iedereen maar ''te pakken'' is.
Wij hebben meegemaakt dat iemand van boven de 65 binnenkwam om vervolgens nog met zijn jas aan in de bioscoop gaat zitten om vervolgens zijn plastic zakje met boterhammen tevoorschijn haalt om die te gaan nuttigen terwijl er allerlei actie is en daarna denkt even mee te kunnen doen. Volgens mij is de EC geen lunchroom en is de vrouw niet een dessert. Beseffen sommige mannen wel wat voor afknapper het is als een vrouw bezig is en er vervolgens een volledig geklede man (met winterjas aan) zich er langs wurmt om vervolgens zijn pik uit zijn broek te trekken en dan de denken dat die gepijpt gaat worden. En dan zullen we het woord hygiëne nog maar niet gebruiken.
De samenkomsten die de Loodgieter organiseert zijn niet om mensen uit te sluiten. Diegene die dat denkt slaat de plan totaal mis. Die samenkomsten zijn juist bedoeld om de juiste mensen bij elkaar te verzamelen en te voorkomen dat er ''droogneukers'" komen. Vaak lees je in de reacties ook dat toevallige binnenkomers met hun neus in de boter en andere lichaamsdelen zijn terechtgekomen. De vrouwen willen actie als ze daarheen gaan.
Er is geen ''maffia-politie'' maar er zijn alleen mannen die weten wat de grenzen van de aanwezige vrouwen zijn en die ook beschermen. Niet omdat ze mensen buitensluiten maar juist om te voorkomen dat de betreffende vrouwen afknappen en nooit meer naar de EC komen. En laat iedereen zich dat goed in de oren knopen. De hetero kant van de EC is gebaat bij de aanwezigheid van vrouwen en dat kan alleen maar als zij letterlijk en figuurlijk bevredigd worden en (ook hier letterlijk en figuurlijk) blijven komen!!!!!
Het uitspreken van die voorkeuren en wensen is noch discriminerend noch om iemand uit te sluiten : het geeft slechts aan dat wij iets voor ogen hebben op de middag dat wij naar de EC gaan.
Mijn vriendin wil tijdens zo'n middag geen praatsessies houden, ze heeft er geen behoefte aan om urenlang gebeft te worden of alleen maar te constateren dat er kijkers zijn en geen doeners. Gewoon lekkere harde actie. Als wij dan een oproep plaatsen en dat aangeven zien we dat er veel gelezen wordt, dat er reacties komen maar dat er op de betreffende middag maar heel weinig mensen komen opdagen. En vaak ook mensen die de cursus ''begrijpend lezen'' niet hebben gevolgd of hebben afgemaakt.
Als je blank bent hoef je niet te reageren op een oproep waarin blacks worden gevraagd, als je 64 bent hoef je niet te verwachten dat je (letterlijk) aan je trekken komt als er om mannen onder de 35 gevraagd wordt. In tegenstelling tot datgene wat veel mensen denken zijn het de vrouwen die voor 99% vooraf bepalen wat er gebeuren gaat. Hun partners c.q. dominanten bewaken haar grenzen. Het feit dat een vrouw naar de EC gaat en zich door bekenden en onbekenden laat verwennen betekent niet dat zij een stuk vlees is die voor iedereen maar ''te pakken'' is.
Wij hebben meegemaakt dat iemand van boven de 65 binnenkwam om vervolgens nog met zijn jas aan in de bioscoop gaat zitten om vervolgens zijn plastic zakje met boterhammen tevoorschijn haalt om die te gaan nuttigen terwijl er allerlei actie is en daarna denkt even mee te kunnen doen. Volgens mij is de EC geen lunchroom en is de vrouw niet een dessert. Beseffen sommige mannen wel wat voor afknapper het is als een vrouw bezig is en er vervolgens een volledig geklede man (met winterjas aan) zich er langs wurmt om vervolgens zijn pik uit zijn broek te trekken en dan de denken dat die gepijpt gaat worden. En dan zullen we het woord hygiëne nog maar niet gebruiken.
De samenkomsten die de Loodgieter organiseert zijn niet om mensen uit te sluiten. Diegene die dat denkt slaat de plan totaal mis. Die samenkomsten zijn juist bedoeld om de juiste mensen bij elkaar te verzamelen en te voorkomen dat er ''droogneukers'" komen. Vaak lees je in de reacties ook dat toevallige binnenkomers met hun neus in de boter en andere lichaamsdelen zijn terechtgekomen. De vrouwen willen actie als ze daarheen gaan.
Er is geen ''maffia-politie'' maar er zijn alleen mannen die weten wat de grenzen van de aanwezige vrouwen zijn en die ook beschermen. Niet omdat ze mensen buitensluiten maar juist om te voorkomen dat de betreffende vrouwen afknappen en nooit meer naar de EC komen. En laat iedereen zich dat goed in de oren knopen. De hetero kant van de EC is gebaat bij de aanwezigheid van vrouwen en dat kan alleen maar als zij letterlijk en figuurlijk bevredigd worden en (ook hier letterlijk en figuurlijk) blijven komen!!!!!
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Frustratie en respect
Beste V,
Je zegt het precies zoals het is!
Helder en duidelijk geformuleerd en straight to the point.
Ik hoop dat die haters en zeurders het nu een keer begrijpen.
Gr
Benno
PS Wat die actie betreft, kom maar gauw weer eens naar EC met M. Heb erg veel zin om haar te bevredigen
Je zegt het precies zoals het is!
Helder en duidelijk geformuleerd en straight to the point.
Ik hoop dat die haters en zeurders het nu een keer begrijpen.
Gr
Benno
PS Wat die actie betreft, kom maar gauw weer eens naar EC met M. Heb erg veel zin om haar te bevredigen

Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- FirstTimer
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Hear hear 

-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Helemaal mee eens
- FirstTimer
- Leeftijd: 32
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Ik denk eerlijk gezegd dat er nu wel genoeg over uitgesproken is. De mensen worden op deze manier knoerthard aangepakt en dat lijkt me het doel voorbij schieten.
Zoals eerder gezegd, leven en laten leven, van beide kanten. Mochten 'discussies', of 'meningen' te ver gaan dan zijn er altijd nog moderators om aan te kunnen reporten
Kisses and love!
Zoals eerder gezegd, leven en laten leven, van beide kanten. Mochten 'discussies', of 'meningen' te ver gaan dan zijn er altijd nog moderators om aan te kunnen reporten

Kisses and love!
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Relaxxxxxxxxxx
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat ik, bovenstaande, al wel begrepen heb. Ik kom nu, sinds een aantal maanden, ongeregeld in de EC binnenwaaien en heb het telkens prima naar mijn zin gehad met diverse dames (en controlerende partners). En de dames met mij, werd mij tenminste verteld. Ik denk niet dat ze daarom jokken. Ik heb mij op een beschaafde manier aangeboden en niet opgedrongen, wat telkens geaccepteerd en gewaardeerd werd. Een aantal van de bovenstaande commentatoren ben ik ook in levende lijve tegengekomen, welke op mij overkwamen als redelijke mensen die er ook alleen maar op uit zijn om gewoon te genieten. Laten we dat dan ook gewoon doen: GENIETEN. Gezeur is er in de rest van de wereld al voldoende. Van het diverse "geleuter" hier op het forum snapte ik dus al niet de ballen van. Het was mijn bedoeling om het vooral geilzellig te houden. Ook snap ik dat als je een geil feestje organiseert niet iedereen kunt uitnodigen, want EC is niet bepaald het Hilton met 14 verdiepingen, waardoor je dan ernstig ruimtegebrek hebt. Als je dan geen ruimte hebt om je enigszins fatsoenlijk te kunnen bewegen, dan gaat het feest ook vanzelf dood, of je legt het af van de hitte (heb ik al eens in Hilversum meegemaakt).
Ik zou zo zeggen: dames en heren hier, tot de volgende geilzellige belevenis in EC.
Groetjes Beertje
Ik zou zo zeggen: dames en heren hier, tot de volgende geilzellige belevenis in EC.
Groetjes Beertje
-
- Leeftijd: 44
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
En daar is geen woord van gelogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten