Afzegging

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Johan1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 feb 2016 18:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door Johan1973 »

Amen ;-)
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door Uschi »

Leven en laten leven zou ik zeggen. Als iemand het talent en de contacten heeft om de juiste mensen bij elkaar te brengen (en daarmee de kans op een leuke ervaring over en weer te vergroten, zeker ook voor nieuwe stellen/dames) dan zie ik daar niets verkeerd in. Hoeveel stellen zijn er niet die zelf via het forum een oproepje plaatsen om vervolgens uit de binnengekomen reacties/PM's een select groepje personen te benaderen die dan buiten het forum om te horen krijgt waar en wanneer een en ander plaats gaat vinden. Moet dat dan ook maar verboden worden ? En oproepjes die bepaalde leeftijden of geslachten uitsluiten en/of bevoordelen (zoals "ik zoek stellen onder de 30", "mannen boven de 50", "hoop een leuke dame te ontmoeten" etc) moeten die ook maar verboden worden omdat het zoveel anderen uit sluit ? Enig idee hoe vaak ik in de afgelopen 35 jaar stellen die zich voor het eerst aan zo iets waagden heb zien afhaken omdat ze geen seconde rust kregen, mannen geen gepaste afstand konden bewaren of juist omdat er geen bal te doen was (ik heb het nu niet over EC maar over een leven van ervaring op dat gebied op talloze locaties) ? Natuurlijk is het jammer als je niet op zijn maillijst staat (sta ik zelf overigens ook niet) maar je kunt niet alles hebben in het leven en als anderen op die manier een geslaagde party hebben is daar wat mij betreft niets mis mee. Komt bij dat de toevallige passant bij gebleken geschiktheid meer dan welkom is dus het groepje is minder hermetisch als bijvoorbeeld een parenavond waar ik als alleenstaande heer/tv dame in het geheel niet welkom ben. EC staat open voor een ieder en als Jantje, Pietje, Marietje of desnoods een heel vriendengroepje besluit om die locatie te gebruiken voor hun erotische date (zonder de rest van de wereld daar van op de hoogte te stellen) dan is dat hun goed recht. Dat anderen zich dan buitengesloten voelen kan ik me voorstellen maar die zullen er dan toch mee moeten leren leven, net zo goed als met het feit dat niet iedereen die EC bezoekt open staat voor een ieder.
Laatst gewijzigd door Uschi op 01 apr 2017 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Gebruikersavatar
FirstTimer
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 sep 2016 21:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door FirstTimer »

Ik snap de reactie van Wildromance wel, alleen niet in die proportie. Het is een bepaald gevoel dat als je echte knalfeesten wil dat je aan moet sluiten bij die 'vriendengroep', maar je zal jezelf moeten bewijzen of iets, zo komt het over. En als je dan aanwezig bent dan heb je prestatiedruk. En inderdaad het heen en weer berichten en verwijzingen naar feestjes waar de normale lezer niks vanaf weet draagt bij aan het gevoel van buitensluiten.

Ik snap Plumberjack ook. Door de jaren heen leer je mensen kennen, mensen komen op een gegeven moment naar je toe en vragen om hulp. Wat is er nou leuker dan nieuwe mensen de EC binnen begeleiden op een voor hem/haar/hun 'vertrouwd' en 'veilige' manier?
Daar komt nog bij dat het heel goed mogelijk is dat als deze feestjes er niet waren, dat de EC minder druk zou zijn. Als ik het op dezelfde schaal zou kunnen als Plumberjack dan zou ik dat zeker weten doen. Ik draag nu zelf bij nieuwelingen mijn steentje alleen bij door ze 1 op 1 mee te nemen omdat mijn eerste keer ook nog niet zo heel lang geleden is en ik ze een vertrouwd gevoel wil geven.

En dat brengt me bij Uschi: leven en laten leven. Met het een ben je het wel eens, maar met het ander niet. Zo gaat dat.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door Benno2 »

Graag wil ik ook even een duit in het zakje doen.

Ik ben ook een regelmatige bezoeker van EC en ik heb er in de loop van de jaren ook veel mensen leren kennen. Dat biedt aantrekkelijke mogelijkheden, want je kunt met mensen die je kent afspreken en de EC is een perfecte plek om elkaar te ontmoeten en ongeremd met elkaar bezig te zijn. Dat gebeurt soms met enkele mensen en soms met een klein groepje en zo nu en da met een hele grote groep.

Welnu, met een paar mensen of een klein groepje afspreken dat is nog wel enigszins overzichtelijk. Je stuurt een mail of PB en hopla, je hebt een afspraakje. Anders wordt het als je een groter feest wil organiseren, of een gangbang. Dat vergt nogal wat organisatie en coördinatie. Je moet massa's berichten versturen en alle binnenkomende antwoorden weer beantwoorden. Als er afzeggingen zijn, moet je iedereen op de hoogte stellen. Persoonlijk wordt ik er al moe van als ik er aan denk.

Plumberjack is een gewone, aardige vent, die toevallig zin en tijd heeft om dat organisatiewerk op zich te nemen. Bovendien is hij er nog eens heel goed in ook. Zoals gezegd zijn er regelmatig stellen die overwegen om voor het eerst naar EC te gaan om hun seksuele horizon te verbreden. Het komt meer dan eens voor dat die stellen ten eerst niet weten wat ze kunnen verwachten. Vervolgens kan een 1e bezoek best tegenvallen, omdat het heel anders verloopt dan ze gehoopt hadden. Er zijn helemaal geen actieve mannen, of juist te veel en veel te opdringerig. Of de dame van een stel zou het leuk vinden als ze niet de enige vrouw is, of wil zelfs wel eens experimenteren met een andere vrouw. Het kan zijn dat een stel (of dame alleen, trouwens) iets wil doen met een paar mannen, of misschien wel met heel veel. Etc etc. Zoveel mensen, zoveel wensen.

We kunnen natuurlijk zeggen: laat die stellen het maar lekker zelf uitzoeken! Maar het is mijn ervaring dat stellen het ook heel vaak prettig vinden als ze wat hulp krijgen om hun wensen te laten vervullen. En in die gevallen is iemand als Plumberjack de juiste persoon. Hij luistert heel goed naar wat de dame, of het stel wil en doet zijn uiterste best om dat ook te organiseren. Hij verzint hele scenario's om het allemaal geil en spannend te maken en houdt tijdens het feestje goed in de gaten of het stel/de dame zich vermaken en of niemand zich misdraagt.

Ik begrijp wel dat het voor een buitenstaander, die alleen met rode oortjes de verslagen leest, soms kan lijken of het om een kliekje vrienden gaat, waar je niet tussen komt, maar zo is het in de praktijk niet. De groep is steeds wisselend en er komen altijd nieuwe mensen bij. Als je een actieve, van vrije seks genietende persoon bent, die zich weet te gedragen en die schoon op zich zelf is, dan ben je altijd welkom om mee te doen. Dat zijn toch echt geen onredelijke voorwaarden. Om bij de maffia (zoals Wild Romance het noemt) te komen zijn de eisen een stuk strenger. ;)

Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door Benno2 »

PS Voor mijn vriendinnetjes en vriendjes die er vandaag waren, sorry dat ik er niet bij kon zijn. Ik moest de hele dag werken. X
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door leukstebuurman »

He leuk clubje ik ben blij dat we vriendjes zijn!!!!
Kanjertje
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 jan 2017 15:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door Kanjertje »

Helaas ben ik geen vriendje, maar ik val af en toe wel met 'mijn neus in de boter'.

Alles altijd in ontspannen sfeer en met respect. Ik ben blij dat er mensen zijn die het voortouw nemen, voor het organiseren van deze ontmoetingen.
Veel dank en applaus voor hen.
GBrick
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door GBrick »

I.v.m. werk en andere hobbies (:-;) komt het er helaas niet van om vaak naar de EC te gaan. Dus ik ga hoofdzakelijk als er een "interessante" aankondiging op het forum staat. Bij een van die gelegenheden ben ik Benno wel eens tegengekomen (en goed samengewerkt), maar bij mijn weten geen andere bekenden van het forum, hoewel ik ook niet zou weten welk gezicht bij welke naam hoort. Uiteraard baal ik soms, als er weer zo'n geweldig verslag van benno, plumberjack of een van de anderen op het forum staat, dat ik het niet wist en niet met mijn neus in de boter ben gevallen. Maar ja je kunt niet alles hebben. Ik voel me niet buitengesloten want mij wordt niet verboden om te komen, en ik vind het begrijpelijk dat men zich qua uitnodigingen beperkt tot een kring bekenden. De verslagen zijn in elk geval leuk geschreven en boeiend, en wie weet heb ik een keer wat meer geluk met de timing. Uit eigen (andere) ervaring herken ik wat benno en plumberjack aangeven over het organisatiewerk, de selectie en de begeleiding rondom zo'n feestje en is het een groot goed dat iemand dat op zich neemt, alle moeite doet om dat in goede banen te leiden en daarmee de betrokkenen aan een fijne ervaring helpt.

Groeten,
Rick
DekHengst
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 nov 2009 13:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door DekHengst »

mensen komen naar de EC voor hun plezier. Dat wil zeggen dat ze komen uit vrije wil en door een eigen keuze. Laten we de keuze niet beperken, want het staat iedereen vrij om te bepalen of hij iets met iemand wil doen....of niet.

Dus ik snap de ophef van sommigen niet. Ik ben vaak op de bonnefooi gekomen en geluk gehad. Ik bepaal dan zelf of ik wil meedoen, en het dames bepalen ook zelf of ik een interessante keuze voor ze ben. Als een dame niks met mij wil doen, dan word die keuze gerespecteerd. Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, maar dat moet de plezier niet bederven.
Pluk de dag !
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Afzegging

Bericht door wild romance »

Loodgieter, of plumberjack zo je wilt. Dank voor je redelijke uitleg. Excuses voor mijn expliciete "Mafia" benoeming, dat had ik niet moeten doen en was niet nodig. Ik ken je wel een beetje. Vooral van vroeger. Ik kom misschien al langer bij EC dan de meesten van jullie, wel iets minder frequent. Ik ben ook 100% hetero, kom niets te kort, ben niet jaloers, kom genoeg leuke stellen of vrouwen tegen. Dus in die zin gaan we minstens gelijk op. Als ik je weer een keer zie zal ik je een hand geven, dan weet je wel wie ik ben.
Ik kom uit voorkeur het meest in Hilversum, maar de andere locaties kan ik ook goed bereiken.

Wat mij dwars zit is wat mij betreft alleen de manier waarop dit gaat. Op deze manier krijg je een concentratie van gebeurtenissen, en alleen voor genodigden. Voor de rest wordt het meer en meer een gay-tent. En daar heb ik niets aan.

Soms zit ik een hele middag voor jan-joker in de bios in Hilversum omdat mensen zouden komen die niet komen. Inderdaad, als je niet BI bent, dan is er weinig te doen. Vind ik niet erg. Maar wel als ik dan later hoor dat er op het zelfde moment in Amersfoort een geweldig knalfeestje was, dat in het geheim was afgesproken. Dus dat steekt mij dan ja. En het is dat er een afzegging was, anders was hetzelfde ongemerkt op zaterdag weer gebeurd!

Ik vind het ook minder dat je vrij ver gaat in een aantal dingen. Jij bepaalt wat er wel en niet gebeurt, je hebt waakhondjes, ook zo te lezen veel "fans" die braaf naar je luisteren en je verdedigen (anders worden ze niet meer uitgenodigd) , je plaatst foto's van vrouwen (die niet van jou zijn) op de site, je sleept ze naar binnen als een trofee, althans zo klinkt het. Dat zijn toch niet helemaal de dingen waar ik op gesteld ben en waar ik ook niet aan mee zou doen. Maar mogelijk vinden die vrouwen en hun partners dat allemaal prima. Leven en laten leven natuurlijk. Ik hoop dat ze nog wel iets in te brengen hebben straks.

Ik ben zelf misschien wat anders, behandel vrouwen of stellen met liefde en respect en vind het ook het mooist als ik het zo terug krijg. En het is niet erg, want god zij dank hebben we allemaal een andere smaak, maar laten we het een beetje binnen proporties blijven houden en het niet te veel overdrijven. Het loopt naar mijn gevoel een beetje uit de hand.

Waakhondjes en regisseurs zijn wat naar mijn ervaring niet nodig, de allermeeste bezoekers in EC kunnen zich prima gedragen. De enkeling die zich niet kan gedragen (daar zijn altijd voorbeelden van te noemen), wordt vanzelf door medestanders aangesproken. De leiding kan het personeel van EC uitstekend zelf voor haar rekening nemen.

En ... als je niets verwacht en er komt ineens een mooie spannende vrouw binnen wandelen, dat vind ik nu echt spannend. Dat vind ik nou het mooie van EC, altijd geweest.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten