Vanmiddag bezoekje
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Vanmiddag bezoekje
Ik denk dat alle mannen overdonderd waren door haar bijna fragiele schoonheid.........
-
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Dat kun je wel zeggen, wat een droomdame.Tomdiedom schreef:Ik denk dat alle mannen overdonderd waren door haar bijna fragiele schoonheid.........
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ben gerustgesteld door een eerder bericht van Tintin, waarin hij haar beschreef; 22 jaar, 1,60 lang en 55 kg
Ze verraste ons niet alleen met haar prachtige lijfje, ze had ook nog een mooi setje aan, hoge hakjes en een rode color van haar begeleider.
Mooi klein en krioelend tegen haar begeleider aan in de dark room, plaatsnemens in de slang, hakjes en voetjes door de beugels. Handen die haar rustige bestasten, mannen die haar naar een hoogtepunt likten, haar handen gevouwd om pikken van mannen om haar heen. Kleine kreetjes van plezier en orgasmes uit haar mond.
Plaats genomen op het grote matras en toestemming van haar begeleider om haar te neuken met condoom. Haar handje dat hielp bij het inbrengen in haar nauwe kutje. Haar hoofd op de rand van het matras, haar mond open, een pik die er langzaam in en uit pompte. Zaad dat over haar lijf heen werd gespoten..... mooi contrast; wit geil op haar donkere lijfje......
Ze verraste ons niet alleen met haar prachtige lijfje, ze had ook nog een mooi setje aan, hoge hakjes en een rode color van haar begeleider.
Mooi klein en krioelend tegen haar begeleider aan in de dark room, plaatsnemens in de slang, hakjes en voetjes door de beugels. Handen die haar rustige bestasten, mannen die haar naar een hoogtepunt likten, haar handen gevouwd om pikken van mannen om haar heen. Kleine kreetjes van plezier en orgasmes uit haar mond.
Plaats genomen op het grote matras en toestemming van haar begeleider om haar te neuken met condoom. Haar handje dat hielp bij het inbrengen in haar nauwe kutje. Haar hoofd op de rand van het matras, haar mond open, een pik die er langzaam in en uit pompte. Zaad dat over haar lijf heen werd gespoten..... mooi contrast; wit geil op haar donkere lijfje......
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Woorden schieten inderdaad te kort voor haar schoonheid. Wat van tevoren een rustige dag leek te worden veranderde op slag toen ze binnenkwam. Gelukkig veel nette heren die zonder dringen het geile schouwspel gade sloegen. Wat kan ze ongelofelijk lekker pijpen en wat was het geil om over haar prachtige borsten te spuiten.
Hopelijk tot snel voor een volgende keer
Hopelijk tot snel voor een volgende keer

Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten