Praatjes vullen geen gaatjes....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Praatjes vullen geen gaatjes....

Bericht door Plumberjack »

Bedankt voor je verslag lady

Maar goed dat er nog echte mannen waren zonder praatjes .

Want die vullen wel je gaatjes :P

En Gooise ook weer boven water.

Gr. Jack
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Dichtbij de EC wonen heeft zo zijn voordelen. Als er zich een gelegenheid voordoet dat je een berichtje krijgt van een mooie dame, dat zij voornemens is de cinema te bezoeken, dan kun je zo op de fiets springen. Ook al ben je op dat moment druk aan het werk, even een uurtje er tussenuit knijpen lukt meestal wel. Dus toen Ladyluck een berichtje stuurde dat ze zou komen en of ik vanaf een uurtje of 2 erbij wilde zijn, zorgde ik dat ik op tijd was.
Als ik binnenkom, zie ik in de heterozaal een groepje mannen om een dame heen staan. Jawel hoor, het feest is al begonnen. Snel uit de kleren en naakt terug om Lady te begroeten met een kus. Met al die mannen om het kleine bed is het een beetje krap, dus stel ik voor om naar het grote bed te gaan. Dat doen we en eenmaal daar aangekomen spreidt Lady haar handdoek op het bed. "Wat wil je doen?", vraagt ze. "Nou... ik ben gekomen om je te neuken", zeg ik. Laat ik er maar geen doekjes om winden.

Ze laat zich achterover vallen op het bed en ik kruip helemaal over haar heen om haar uitgebreid te zoenen. Daarna zak ik af naar beneden om het zoenen (en likken) daar voort te zetten. Terwijl ik dat doe krijgt Lady 1 of 2 pikken aangeboden om te pijpen. Ook als ik haar daarna ga neuken, gaat het pijpen door. In het komende half uur wissel ik af met enkele andere aanwezige mannen. Het is niet heel erg druk en er zijn maar weinig echt actieve doeners. Elke keer als ik zie dat er even niemand anders is die Lady wil/kan neuken duik ik opnieuw tussen haar benen. Want ik wil wel :D Als ze op een gegeven moment Luuth op haar knieën gaat pijpen en verleidelijk haar kont naar achteren steekt sta ik (en ook mijn pik) meteen klaar om haar op z'n hondjes te neuken.
Maar aan alles komt een eind, ook aan de weinige tijd die ik vandaag heb. Eerst kom ik nog heerlijk klaar in Lady's heerlijke kutje. Dan kleed ik me weer aan en neem afscheid. De gynaecologenstoel doen we de volgende keer. ;)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Luuth
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Luuth »

Je kent het wel! Zo'n dag dat je super geil bent en het enige waar je aan denkt is SEX! (elke dag!) ;)
Ik ging naar EC om mijn geile gedachte invulling te geven.. Eenmaal binnen was het één groot hengstenbal ofwel er waren alleen maar mannen:).. Prima hor, maar alleen niet mijn tak van sport! Het was druk.. Ik besloot om rustig de film te bekijken in de heterozaal en af te wachten totdat er vrouwelijk schoon binnen zou komen.. M'n broek los, pik in m'n hand en m'n hoofd achterover geleund werd ik warmer en wamer door de gedachte (en de film) dat ik Sex zou hebben met een geile onbekende meid!

Het werd drukker in het zaaltje.. Niet voor niets.. Daar was ze dan, Ladyluck! Mijn reddende engel (zo bleek later).. Mijn oog viel op haar lekkere vormen.. Wat een tieten! Ze pijpte haar "partner" en daardoor stak ze haar sexy billen, precies goed, mijn kant op.. Mijn zicht op haar naakte lichaam en ik fantaseer over hoe het zou zijn als ik op de plek van haar partner zat.. Zo geil! Mijn lichaamstemperatuur steeg ondertussen aardig dus ik besloot om wat uit te gaan doen.
Bij de kluisjes op het grote bed werd een vrouw,op haar rug, geneukt terwijl ze een andere kerel aan het pijpen was.. Ook zij zal ik het korte tijdsbestek binnen zijn komen lopen.. Nog één hand over dus ik sloot aan.. Ik hoefde niks te vragen want ze stak direct haar hand uit en mijn pik werd vastgegrepen! Na een lekkere trekbeurt hielden de heren het voor gezien en ik kroop op het bed.. Haar hoofd verdween tussen mijn benen.. Mijn blik viel op Ladyluck die binnen kwam met haar "partner". Ze namen plaats op de bank, en ik schoof de mond die mij heerlijk aan het verwennen was nog een paar keer goed om mijn lul..

Nu was het tijd voor "Ladyluck".. Na een korte ontmoeting en een verrassende blik van "partner" vroeg ik of ik naast haar op de leuning mocht zitten.. (Aangezien alle plekken rondom haar bezet waren) ik kon m'n ogen niet van haar sexy naakte lijf afhouden (ik denk dat ze dat wel merkte;)) toen haar partner voor de 4e keer in een half uur naar het toilet ging.. Ik kreeg een zwoele blik en een hand op m'n arm.. Bingo! Haha.. "Partner" kwam terug en aangezien er afgesproken was om het eerste uur niet met andere piemels te spelen moest ik geduld hebben.. Ik gaf aan dat ik terug ging naar de heterozaal en hoopte stiekem dat één iemand zou volgen.. 5 minuten later kwam het koppel binnen.. Keurig gevolgd door alle andere heren;).. Ze begon "partner" te pijpen en ik nam ondertussen plaats op het bed onder jet scherm.. Dit om haar beter te kunnen zien! De pijpsessie duurde verbijsterend kort want haar "partner" bezweek onder de druk van alle geile mannen en ging weg voor een sanitaire stop.. Ik zag de verbeten blik in Ladyluck d'r ogen en vroeg daarom of ze bij me op bed kwam.. Dat klonk denk ik als muziek in d'r oren want voor ik het wist lag ze naast me!

Half over haar naakte lichaam heen gebogen zoende ik haar! M'n linkerhand naar beneden en gleed tussen haar benen naar binnen.. 1,2,3,4 vingers.. Super geil in m'n oor geeft ze aan; harder! Ok! Your wish is my command! Heerlijk! Voldaan vraagt/zegt ze: "je gaat me toch niet vertellen dat je rechtshandig bent hè!? Hahaha.. Uhm, ja dat ben ik wel;) Sexy vond ik ook dat ze had aangegeven dat ze nog even niet door andere aangeraakt wilde worden..

Echter was er iemand die van haar bezoekje af wist en streelde haar lijf met z'n koude handen! tadaa!, daar was Benno! Haha.. Hij stelde voor, gezien de drukte, om naar het grote bed te gaan.. Op het grote bed liet Benno haar genieten van zijn lik en vinger skills om haar vervolgens te neuken.. Gooische minnaar propte haar mond vol terwijl de overige mannen afwachtend waren.. Ladyluck vond dat het tijd werd om mij te pijpen dus verzocht mij vriendelijk doch dringend op bed te komen ;).. Van die tong om mijn pik en later m'n ballen kan ik nog steeds genieten! Op haar knieën met beide armen op d'r rug heb ik haar heerlijk hard geneukt! Zoenen vind Ladyluck lekker dus tijdens één van onze hevige zoenpartijen klimt ze boven op m'n pik! Ze weet wat ze doet en voel dat ik op "het goede plekje" zit.. Heerlijk!

De tijd is voorbij gevlogen.. Die uren zijn weggetikt.. Ik wil haar nog één keer hard achterlangs nemen.. Voldaan stappen we samen onder de douche.. Ik zie de mannen nog altijd naar haar kijken.. Het maakt mij geil! Ik zet haar met d'r handen tegen het beslagen raam! Laat m'n hand achterlangs afglijden en steek m'n vingers naar binnen.. Stevig beweeg ik ze heen en weer! We hadden het water vanuit de douche eigenlijk niet meer nodig zo nat werd het;)..

Aan al het goede komt een eind.. Zo ook aan een paar uur lekkere Sex! Haar "partner" bleek nog binnen te zitten, hij gaf aan nog te blijven.. We liepen naar buiten, haar auto stond zo ver weg (volgens "partner" een prima parkeerplek) dat ik maar aangeboden had om haar met mijn auto te brengen.. Hahahaha.. Hij stond zowat buiten Amersfoort.. Konden we iig nog één keer lekker zoenen..

Wordt vervolgd?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten