A.s vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Sexy-Valerie
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

A.s vrijdag

Bericht door Sexy-Valerie »

Ik wil graag vrijdag overdag iets spannends doen. Is er zo rond 13:00 uur iets te doen, of ben ik dan in m'n uppie daar?
Biseksuele BBW
blueye
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: A.s vrijdag

Bericht door blueye »

Sexy-Valerie schreef:Ik wil graag vrijdag overdag iets spannends doen. Is er zo rond 13:00 uur iets te doen, of ben ik dan in m'n uppie daar?
Nu zul je zeker niet in je eentje zijn. Ben zelfs bang dat ik er zelf niet meer bij of in kan...... :lol:
jaygomez
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

WoW zoo geil vrijdag ben ik helaas op werk maag geweldig ik kan pas rond later komen
kortovos
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door kortovos »

Lekker geil. Wat ben je van plan?
Hetedonder21
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Hetedonder21 »

Ik ben wel in voor een sexfeestje vrijdag !
En ben d'r dan ook zeker bij
Het is ook naaktdag heb ik begrepen dus dat is altijd lekker
Wil ne me lagen weten of je komt , en ik je lekker kan laten (mischien wel spuitend) komen
Hete kuss
Mial
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mial »

Als jij er om een uur bent zorg ik dat jij niet alleen bent hoor.

Is wel naaktdag dan vrijdag

Laat even weten of je echt komt

xxx Alb
Sexy-Valerie
Contacteer:

Wauw.....ik ben een beetje overdonderd door alle reacties op mijn drie berichtjes. Het zijn er echt teveel om allemaal apart te beantwoorden, vandaar dat ik hier een algemene reactie zal plaatsen op de meest voorkomende verzoeken:
Ik heb heeeeel veel pb-tjes ontvangen van mannen die kennis willen maken, koffie met me willen drinken of wel 'iets' of een groep mannen 'kunnnen regelen'.
Lieve mensen, dat is niet wat ik wil! Ik wil niks afspreken, mensen beter leren kennen oid. Ik wil gewoon spontaan, wannneer ik zin heb naar een locatie gaan om daar even een uurtje of twee, drie lekker te ontspannen. Wannneer het 'op afspraak' moet, dan heb ik geen zin meer.
Het enige wat ik vraag, is of er iets te doen is morgen om zodoende te voorkomen dat ik in m'n uppie ben.
Ik begrijp dat mijn oproepjes veel teweeg brengen, kennelijk is het niet gebruikelijk dat een vrouw dezelfde berichtjes plaatst als een man. Mijn excuses, ik wil echt niemand voor het hoofd stoten, en hopelijk begrijpen jullie dit bericht en waarom ik dit plaats.

Heb ik nog wel een vraag m.b.t. morgen..... ik lees in een aantal reacties dat het morgen 'naaktdag' is. Wat houdt dit in en wat is het verschil met een gewone dag?
Biseksuele BBW
levensgenieter
Contacteer:

Bericht door levensgenieter »

Ha Valerie,

Als je aankondigt dat je morgen komt, kun je er op de eerste plaats zeker van zijn dat er een behoorlijk aantal mannen op je staat te wachten.
Dat kan best een beetje overdonderend zijn.
Ik zag dat het stel Mial bereid is om er morgen rond 13 uur te zijn. Hen heb ik eerder meegemaakt. In het topic 'Bi stel vrijdagmiddag 21-10' heb ik daar wat over geschreven. Zij zijn in mijn ervaring heel betrouwbaar, rustig en vriendelijk. En actief. Ik denk dat hun aanwezigheid ertoe kan bijdragen dat het niet te gek wordt. Of ten minste: niet gekker dan jij wilt, want jij bent de baas.
Met andere woorden: als je morgen komt, en Mial komt ook, ben je zeker niet 'In je uppie' en is er ook wat te beleven zonder dat het uit de hand loopt.

Ik ga in ieder geval proberen of ik daar zelf ook nog een steentje aan kan bijdragen. Hangt wel van het werk af, maar het lijkt me erg leuk om Mial opnieuw te ontmoeten en met jou kennis te maken; en wie weet of er nog meer volgt. Als het lukt, zal het ook rond 13 uur zijn, tot een uur of vijf.
Laatst gewijzigd door levensgenieter op 27 apr 2017 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
mr-P
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Plassex
Contacteer:

Bericht door mr-P »

Een themadag met een VERPLICHTE maar spannende DRESSCODE:

NAAKT voor de heren,
Lingerie vrouwen: Uitdagend Setje, String, Sexy slipje en Bh of Corseletje.

Dus...dat maakt het er alleen maar makkelijker op.....Heren die gekleed blijven rondlopen zijn er dan niet.....
Sexy-Valerie
Contacteer:

Bedankt mr-p en levensgenieter voor jullie reactie. Geen idee hoe ik de topic over het bi-stel terug kan vinden, maar ik ben erg benieuwd.
Wordt nu het dichterbij komt wel een tikkie zenuwachtig. Ik ben namelijk niet de slankste, dus ben bang dat niemand mij 'interessant' genoeg vindt. Wel fijn om te horen dat ik gewoon lingerie aan mag, dan voel ik me tenminste nog een beetje bedekt hahahaha.
Naast het feit dat ik zenuwachtig wordt, wind het me ook wel heel erg op. Dus als het morgen bevalt, gaan jullie me zeker vaker terugzien!
Biseksuele BBW
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten