MMMMMM Spermadouche tot slot!!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

MMMMMM Spermadouche tot slot!!!!

Bericht door Sue en Lee »

Vrijdagavond hebben wij ons weer prima vermaakt.in de cinema.
Een lekkere, geile gezellige avond. We waren met drie stellen!! jaja 3 nog wel..
En een aantal heel erg lekkere mannen..
We hebben genoten van de dames, de heren én de koffie :lol:
Bij binnenkomst werden we overvallen door een gang vol mannen die zich stonden te verheerlijken aan het tafereeltje wat zich bij de ingang van de hetero cinema afspeelde. Roos werd er lekker onder handen genomen en kreunde er aardig op los.
Konden wij mooi even een bakje koffie nemen, kleding in de lockers doen en lekker met elkaar bezig gaan op de bank.
Niet veel later werd het daar bij het grote bed ook drukker.

Heb even lekker met Roos gespeeld, meid, wat heb je toch een heerlijke borsten, lekker gevoelig klitje en zwoele mond…mmmmm….en ook met de andere dame heb ik even mogen spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat het de mannen danig op wondt, maar geen van de aanwezigen kwam met eigen initiatief ( we zullen ze dus toch moeten aanmoedigen tot actie ) totdat Lee en ik in de gang een beetje gingen staan vrijen, smalle doorgang, dus nu waren er al snel wat meer handen op mijn lijf te voelen, en heerlijke pikken in mijn beide handen..
Ben heerlijk gevingerd, en later op de matras een super vlugge beurt gehad.. hahaha, er zijn records, maar dit brak alles... ;)
Desalniettemin was hij zeker goed voelbaar...hhmmmmm....

Op de bank zat nog een favorietje, heerlijke harde, kaal geschoren frisse gezellige man. Hij heeft me heerlijk diep laten pijpen, aangemoedigd door Lee die er zienderogen van genoot mij zo genomen te zien worden...ik op mijn knietjes, Roberto staande voor me neukte me heerlijk diep in mijn mondje, zijn handen op mijn achterhoofd het tempo bepalen.....de slijm klodders liepen langs zijn pik mijn mond uit......mmmm.... Totdat ik hem hoorde kreunen, ik kommmmm...
Ik keek op, zag zijn geile ogen ik al trekkend aan zijn pik, en met een enorme straal spoot hij zijn volle ballen leeg over mijn borsten en buik, geweldig wat een enorme massa zaad had die man, Het bleef maar komen, ik droop en genoot!!!
Roberto, bedankt voor dit supergeile spektakel..mmmmm geweldig geil!!!

Net even voor tienen was het met de pret gedaan, maar eerlijk is eerlijk het was wéér een feestje....
En zolang het zulke leuke feestjes blijven, zullen wij regelmatig of onregelmatig van de partij zijn...
dus ..tot een volgende "spontane" ontmoeting maar weer...

kuss van een zeer voldaan en tevreden stelletje
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: MMMMMM Spermadouche tot slot!!!!

Bericht door Vinroo »

roos zoals Sue al zei je bent een heerlijk vrouwtje. Het was weer een spannende geile avond. ben blij met je. Ik heb nog veel fantasie die ik met je uit wil voeren.
Sue en roos, jullie show was super geil.

Enne, Sue, je ziet er ook lekker geil uit.

Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Roberto
Contacteer:

Bericht door Roberto »

Hallo Sue & Lee,

Ja, dat was inderdaad weer heel gezellig vrijdagavond.
Ik had jullie al een poosje zien spelen daar op de bank, was erg druk dus maar ben eerst maar eens bij Roos staan kijken en mocht even aan haar heerlijke borsten zuigen terwijl ze hard van achter werd genomen in de ruimte tussen de bios. Iets later op de bank achter naar jullie zitten kijken met het bekende heerlijke gevolg. Wat ben jij een heerlijk pijpsletje zeg, heerlijk diep en nat.....mmmmm verslavend. Lekker met die geile kousen aan op je knieen voor me, tja dan vraag je erom :D . Ik had je nog gewaarschuwd ........het wordt bij mij slikken of dwijlen :lol: , volgens mij had Jan die avond na afloop heel veel te dwijlen daar met al die spuitende bezoekers. Sorry dat ik je heb ondergekliederd,.....ik zal me de volgende keer proberen een beetje te beheersen :lol:
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

beheersen??? NO WAY!!!!! Het was SUPER!!!
Zo heb ik het graag.............en zo ziet Lee het graag!!
THANK YOU!!!

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Roberto
Contacteer:

Bericht door Roberto »

Dat bedoel ik !

OK, bij deze beloofd het volgende keer meer geklieder.
Je loopt de kans dat na de volgende ""shoot" ook je gezicht helemaal onder zit :o :mrgreen:
flipsofie
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door flipsofie »

hihihi ja die dweil staaat er niet voor niets he.

Enne voor de bekenden.... wij kunnen het weten.

Flipsofie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten