Een lekkere, geile gezellige avond. We waren met drie stellen!! jaja 3 nog wel..
En een aantal heel erg lekkere mannen..
We hebben genoten van de dames, de heren én de koffie

Bij binnenkomst werden we overvallen door een gang vol mannen die zich stonden te verheerlijken aan het tafereeltje wat zich bij de ingang van de hetero cinema afspeelde. Roos werd er lekker onder handen genomen en kreunde er aardig op los.
Konden wij mooi even een bakje koffie nemen, kleding in de lockers doen en lekker met elkaar bezig gaan op de bank.
Niet veel later werd het daar bij het grote bed ook drukker.
Heb even lekker met Roos gespeeld, meid, wat heb je toch een heerlijke borsten, lekker gevoelig klitje en zwoele mond…mmmmm….en ook met de andere dame heb ik even mogen spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat het de mannen danig op wondt, maar geen van de aanwezigen kwam met eigen initiatief ( we zullen ze dus toch moeten aanmoedigen tot actie ) totdat Lee en ik in de gang een beetje gingen staan vrijen, smalle doorgang, dus nu waren er al snel wat meer handen op mijn lijf te voelen, en heerlijke pikken in mijn beide handen..
Ben heerlijk gevingerd, en later op de matras een super vlugge beurt gehad.. hahaha, er zijn records, maar dit brak alles...

Desalniettemin was hij zeker goed voelbaar...hhmmmmm....
Op de bank zat nog een favorietje, heerlijke harde, kaal geschoren frisse gezellige man. Hij heeft me heerlijk diep laten pijpen, aangemoedigd door Lee die er zienderogen van genoot mij zo genomen te zien worden...ik op mijn knietjes, Roberto staande voor me neukte me heerlijk diep in mijn mondje, zijn handen op mijn achterhoofd het tempo bepalen.....de slijm klodders liepen langs zijn pik mijn mond uit......mmmm.... Totdat ik hem hoorde kreunen, ik kommmmm...
Ik keek op, zag zijn geile ogen ik al trekkend aan zijn pik, en met een enorme straal spoot hij zijn volle ballen leeg over mijn borsten en buik, geweldig wat een enorme massa zaad had die man, Het bleef maar komen, ik droop en genoot!!!
Roberto, bedankt voor dit supergeile spektakel..mmmmm geweldig geil!!!
Net even voor tienen was het met de pret gedaan, maar eerlijk is eerlijk het was wéér een feestje....
En zolang het zulke leuke feestjes blijven, zullen wij regelmatig of onregelmatig van de partij zijn...
dus ..tot een volgende "spontane" ontmoeting maar weer...
kuss van een zeer voldaan en tevreden stelletje
Sue en Lee