aangename lunch vandaag?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
blackco
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: aangename lunch vandaag?

Bericht door blackco »

Het was kwart over 12 toen ik in de drukke winkelstraat liep in Amersfoort. Ter hoogte van de Turkse supermarkt zag ik voor mij op 200 mtr een lange slanke roodharige lopen.
Ze was zomers gekleed in rok en blouse en crème schoudertas. Was ze al genietend van de warmte boodschappen aan het doen? Ze had een apart loopje.
Instinctief besloot ik haar te onopvallend te besluipen op gepaste afstand.
Toen zij rechtsaf sloeg richting cinema keek ze voorzichtig om te kijken of ze niet werd achtervolgt.
Ik zag haar in de entree van de cinema verdwijnen.
Na 15 minuten buiten gewacht te hebben ging ik ook naar binnen. In de hetrobios was er een pijporgel bezig . Deze dame had 6 mannen om haar heen . Hevig pijipend aan een pil maakte ze daarbij geluiden die voor mij heel stimulerend waren.
Na mijn lange autorit besloot ik eerst om een koude douche te nemen om weer lekker fit te worden.
Daarna heb ik mij onder het gezelschap gemend in de hetrobios. Niet lang erna kwam er nog een tweede vrouwelijke schoonheid binnen . Ook zij school aan de lunchtafel.
Ik heb beide dames op de lunchtafel gedekt.
Miss Blond en Sense ik dank jullie.
Tot de volgende lunch? Waar jullie al lippen likkend zullen vragen om een proteïne rijk sapje? :)
Groetjes Eric.
Mr Marshall
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

BlondeLinda schreef:Omg wat een heerlijke break!!!!
...

Hij fluisterde wil je nog een pik erbij in je kutje? Kon eigenlijk geen nee zeggen, kende dat gevoel niet.. er kwam een jonge Arabische (?) jongen voor me zitten en schoof hem er soepel bij en later nog een heerlijke man. Ik vond het ubergeil zo'n dp en hij benam me bijna de adem!!

Oef oef.!!! Sterretjes gezien.. letterlijk en figuurlijk
Zo dan!!! :shock: Wat een geile belevenis! Heel mooi geil verslag geschreven. Bedankt voor het delen van dit alles! :P

Ik wou dat ik erbij was. :roll:

Maar mooi dat dit allemaal kan op zo'n mooie warme dag in de mooie EC! :D
Mr Marshall
Leeftijd: 42
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

blackco schreef:Het was kwart over 12 toen ik in de drukke winkelstraat liep in Amersfoort. Ter hoogte van de Turkse supermarkt zag ik voor mij op 200 mtr een lange slanke roodharige lopen.
Ze was zomers gekleed in rok en blouse en crème schoudertas. Was ze al genietend van de warmte boodschappen aan het doen?

Ook zo'n geil verslag. 8-)

Bedankt voor het optekenen van deze belevenis, Blackco! :mrgreen:
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Oelala Sense....waarom moest ik zo nodig mijn tuinmeubeltjes in elkaar klussen in die brandende zon. Wat een zalige lunch hebben jullie genoten met elkaar. Geheel verzadigd of nog voor een toetje en een afzakkertje gegaan hihi . Thanxxxx voor het delen allemaal, was lekker even mee genieten xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten