Deborah

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Deborah - voor straf

Bericht door pdh »

Hallo Deborah,
Klinkt uiterst opwindend en je verhaal is al een plezier om te lezen. Zal er proberen bij te zijn en neem zeker een zaklamp mee. Ben ook benieuwd in welke outfit je zult komen. Geniet er in ieder gaval van, gr P. :P
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
d81
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door d81 »

Kon helaas zelf uiteindelijk niet komen. Ben wel benieuwd hoe t was.
Goed gereedschap
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Kan iemand een verslag doen van de uitvoer van de oproep van Deborah en haar Meester?
Vind het een mooie fantasie, ben benieuwd of die fantasie werkelijkheid is geworden?

Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
nachtbraker
Contacteer:

Bericht door nachtbraker »

Het ziet er naar uit dat Deborah zo hard 'gestrafd' is dat zij voorlopig nog aan het bijkomen is en de 'daders' inmiddels met een spraakverbod achter slot en grendel zitten.... :lol: :roll:

Mogelijk zijn 'de boeven' zelfs , als 'symboolpolitiek' van de nieuwe regering , het land uitgezet... ;)
pdh
Contacteer:

Bericht door pdh »

Hallo Deborah,
Wat heb ik genoten van je. Eerst was het heel vreemd om je slet te noemen want je ziet er zo verdraaid leuk uit. Leren jas, prachtige laarzen met kousen... Toen je echter lag te kronkelen op het matras en met je kale geringde kut zat te spelen werden we volgens mij allemaal heel erg opgewonden. Daarna nog je handen helpen vastzetten in een spreistang en je neergedrukt.
Ook de actie op je knieen naast het matras en de darkroom viel erg in de smaak. Met mijn zaklamp je in de darkroom beschenen en daaromheen was het stikdonker zodat alleen jij het middelpunt was. Heerlijk.............
Tot slot nog heerlijk op je borsten gespoten.
Ik hoop dat jullie fantasie op een leuke manier is uitgekomen en dat jullie zo hebben genoten dat dit voor een herhaling vatbaar is. Bedankt dat ik (en anderen) hieraan mee mochten werken. Mochten jullie weer eens zin hebben dan hoor ik het graag. Trouwens je verhaal was niet te lang maar juist extra opwindend als opwarmer vooraf.
gr P. ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten