Verlaat verslag Feestje 19 juli

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Verlaat verslag Feestje 19 juli

Bericht door Patrick666 »

eerst even informatie van huishoudelijke aard, anders krijg ik weer allemaal van die pb'tjes van mannen...
Ik heb steeds na iedere dame mijn pik en handen gewassen, en alle dames met een ander condoom om geneukt. Veiligheid en hygiëne eerst.

Nu wat betreft (een van) mijn beste Erotica middag(en) tot nu toe...
Het is alweer een tijdje geleden, maar het blijft leuk om de geile ervaringen te delen. :) En je krijgt er zelf ook meteen weer een harde pik van.

Ik had het weekendje voor de 19de juli gezien dat het feestje van Wendy en Tiffany zou worden gehouden, en omdat mijn pik altijd zo veel plezier heeft van het gesquirt van Tiffany en van de immer geile Wendy had ik meteen besloten om naar dit lekkere feestje te gaan. Na mijn vorige ervaring met lekkerenaltijdzin bij het feestje van Joke, heb ik haar een pb'tje gestuurd of ze ook zin had om te komen, maar dat wist ze nog niet zeker, en als ze kwam zou ze met een vriend komen... Maar we zouden wel zien...

Afijn, Ik woensdag met een harde pik de trein ingestapt, en aangekomen in Amersfoort de Erotica binnengewandeld rond 11.30. Toen ik de cinema inliep waren twee mannen elkaar aan het plezieren in de heterocinema, en daar heb ik niets mee. Helaas deed de TV in de cruiseruimte het niet, dus toch maar naar de heterozaal een filmpje kijken, gelukkig waren de mannen al klaar toen ik terug was. Een van de heren kwam echter steeds naast me staan terwijl ik de film keek, dus ik bleef rustig hem negerend wachten tot de feest dames arriveerden. Wendy kwam als eerste binnen in een sexy strak zwart "jurkje" waarin haar rondingen heerlijk zichtbaar waren. Ik heb samen met haar het grote bed opgemaakt, en aangezien de andere mannen bleven zitten toen ze het bed opkroop greep Wendy mijn harde pik vast en begon hem zachtjes te masseren, ze trok langzaam aan de schacht terwijl ze met de andere hand de ballen masseerde. Mijn handen gleden in haar jurkje en haalden haar mega borsten naar buiten om daar lekker in te kneden. Daarna nam Wendy een condoom en deed die over mijn pik welke ze daarna diep in haar mond nam en ze begon me heerlijk te pijpen. Dit werd me iets te lekker,maar ik weet dat als ze er een condoom om doet, dat ze dan met die pik geneukt wil worden, en dat was ook zo. Ze ging doggystyle voor me zitten, en ik liet mijn pik lekker in dat natte kutje glijden. Terwijl ik tegen dat lekkere kontje aan stoote stond er een man klaar wiens pik in het mondje van Wendy verdween. Schijnbaar was hij al een tijdje klaar voor Wendy want binnen no time kwam hij klaar in de mond van Wendy. Dus Wendy vroeg hem netjes de volgende keer even te waarschuwen voordat hij zou komen. Als een dame dat vraagt wil ze graag de mond spoelen, dus in plaats van langzame stoten ben ik toen maar even hard gaan neuken zodat ik sneller klaar zou komen en Wendy haar mond kon gaan spoelen.

Nadat ik klaar was gekomen in Wendy ging ik even op de bank zitten om bij te komen, en net toen ik zat kwam die lekkere Tiffany binnen. Ze kleedde zich uit en zag mij zitten. Dus ze ging met dat lekkere lijf tussen mij en mijn buurman inzitten, en nam meteen mijn alweer stijf wordende pik en die van mijn buurman in de hand om ze zachtjes te masseren. En als dank namen de buurman en ik alletwee een van haar mooie grote borsten onder handen. Mijn hand gleed ook naar beneden om haar kutje te masseren, en ze gaf meteen aan dat ze nog niet meteen bij binnenkomst al wou squirten, dus ik hield het even bij het masseren van het clitje. Terwijl ik bezig was boog ze voorover om de pik van mijn buurman in haar mond te nemen, en ze zat nu met haar kontje naar me toe. Ik zag allemaal mannen naar het tafereel kijken, en omdat ik net bij Wendy al aan de beurt was geweest liet ik een andere man op mijn plek plaats nemen. Ik ging bij de douche staan om lekker te genieten van hoe Tif bezig was met twee mannen en Wendy met drie. Toen Tif omhoog kwam van het pijpen en de man achter haar vast pakte zag ik even een schrikje omdat ze mij volgens mij had verwacht, maar ze vermande zich snel en ging op het bed liggen om geneukt te worden, wat de gepijpte man graag deed. Ze ging op bed liggen en lag met het hoofd in mijn richting. Op een gegeven moment moest ik mijn pik wel aanbieden, en ze begon hem diep in haar mondje te nemen. Om het iets gemakkelijker te maken ging ik met mijn pik boven haar hangen, en genoot ik met volle teugen, net zoals de man die haar aan het neuken was, want die kwam lekker in haar natte kutje klaar. Tif wou even wat drinken, en toen ze terug kwam ging ze met haar benen opgetrokken op het bed voor me zitten. Dan weet ik hoe laat het is, dus begon ik haar tieten te masseren en langzaam gleden twee van mijn vingers haar kutje in om haar lekker te vingeren. Mijn vingers gleden gemakkelijk in en uit haar kutje terwijl ze precies de plekjes raakten welke Tif zo graag geraakt wil hebben, en ze spoot al vrij snel heerlijk over mijn buik en benen haar vocht naar buiten. Terwijl ik zo bezig ben zie ik Lekkerenaltijdzin binnen komen met haar vriend welke ik al eens vaker had gezien met feestjes van Wendy in het verleden. Ik hou niet van mannen, maar ik begreep wel waarom ze had gekozen voor het getrainde lichaam en de vriendelijkheid van de man, dit was de I uit haar megaverslag van het vorige feest van Wendy en Tiffany. Ze groette me hallo, en kleeddde zich tot haar lingerie uit, en keek even toe met I totdat ze naar de heterocinema verdwenen en een aantal volgelingen meenamen. Terwijl ik lekker doorging met Tiffany welke volgens mij wel 5 keer squirtend over mij heen klaar was gekomen. Ze vroeg of ik een condoom om wilde doen, en ik begon haar in deze positie lekker te neuken. Mijn harde pik ging heerlijk op en neer, en ik genoot van het mooie gezichtje en lekkere lijf dat zichtbaar genoot van mijn pik. Op een gegeven moment duwde Tif me naar achteren zodat mijn pik even uit haar kut schoof, en ze spoot haar lekkere warme kutsappen over mijn pik en benen, en trok mijn pik weer in dat heerlijke natte kutje. Ik kwam heerlijk klaar in Tiffany, en besloot daarna eens een kijkje te gaan nemen in de hetero cinema

De heterocinema was al goed vol met mannen die op de heerlijke lekkertje aan het geilen waren. Maar de stoelen achter Lekkertje en I waren nog vrij, dus ik ging zitten en genoot van het subtiele spel van I en lekkertje, I was Lekkertje zacht aan het strelen en aan het kussen en lekkertje genoot daar met de ogen dicht intens van, een man stond zo dicht bij dat I bijna ge-oor-neukt werd, en na verloop van tijd besloten I en L om naar de darkroom te gaan, Ik dacht ze eerst met rust te laten, en weer in de cruiseruimte te gaan genieten, maar dat heerlijke gezichtje en lijf van Lekkertje liet me niet los, na haar verslag wou ik heel graag zien hoe dat onschuldige mondje lekker aan een pik zou zuigen, dus ik ging ook naar de darkroom. Ze hadden zich in een van de hokjes verstopt en de dichtbij man stond alweer voor de ingang van het hokje. In het hokje er naast zat een man op zijn knieën zich af te trekken genietend van het spel van I en lekkertje. Na verloop van tijd ging de man uit het hokje weg en nam ik zijn plaats in. Ik keek door de hole en Lekkertje werd gevingerd door I, en ik zag dat hij een condoom in zijn hand had. Deze werd om zijn pik gedaan en Lekkertje begon I heerlijk te pijpen. Hetgeen waarop ik had gehoopt gebeurde, de pik ging heerlijk in en uit het pijpmondje van lekkertje. Maar de ruimte was niet ideaal, dus gingen I en lekkertje naar de cruiseruimte bij Wendy en Tiffany. I ging zitten en lekkertje schoof met haar strakke kutje over de pik van I met haar lekkere kontje naar iedereen toe. Ze genoten van een intens spel en terwijl Tiffany en Wendy even gingen lunchen gaven I en lekkertje een mooie show weg, terwijl ik lekker aan mijn pik zat te trekken stonden ze op en vroeg I of ik zin had om mee te gaan naar de Heterocinema. Ik moest van lekkertje wel eerst mijn sokken uit doen (die laat ik voortaan meteen uit schat :)) en zo geil als ik was volgde ik Lekkertje en I die op het bed in de heterozaal lekker verder begonnen te spelen. Na een tijdje vroeg I of ik een condoom bij had, Ik ging kijken in de cruiseruimte, maar alle condooms waren al weg, dus snel een onderbroek aangetrokken en de winkel ingelopen om condooms te kopen. Wendy stond daar te kletsen, en die zei dat ik wel een van de condooms uit het nieuwe kommetje voor het feest mocht gebruiken als ik het kommetje mee zou nemen. Zo gezegd zo gedaan, en met mijn strak staande onderbroek en de condooms weer terug naar de cinema. Nadat ik de onderbroek weer had opgeborgen kwam ik aan in de zaal en was I zelf lekkertje aan het neuken, toen hij klaar was vroeg hij of ik zin had, dat was natuurlijk niet nodig om te vragen want mijn pik stond allang stijf door die heerlijke lekkertje. Ik deed het condoom om en voelde aan haar kutje. I had goed voorwerk gedaan want haar strakke kutje was heerlijk nat, en ik liet mijn pik dan ook met gemak naar binnen glijden. Terwijl ik lekker op en neer begon te stoten speelde lekkertje met de pik van I. Heerlijk stootte ik mijn pik op en neer in Lekkertje, en ik zag aan haar kronkelen dat ze er bijna net zoveel van genoot als ik. Intussen duwde I de hand van lekkertje naar een andere pik, en begon Lekkertje deze pik te trekken terwijl mijn pik diep in haar stootte. Ik kwam heerlijk klaar terwijl ik met de borsten van lekkertje speelde, en ik bedankte haar voor het heerlijke genot... met wankele benen ging ik terug naar de cruiseruimte, en ging even zitten.

Toen ik na korte tijd weer bij was gekomen zag ik Tiffany naar me kijken, en ik besloot haar weer lekker te gaan laten squirten. Terwijl ik daarmee bezig was kwam er nog een stel binnen gewandeld. De man herkende ik niet meteen, maar de dame kwam me heel bekend voor. Die had op het feestje van 28 december haar partner overtuigd om een ontzettend geil douche showtje weg te geven. Ik zag weer meteen voor me hoe deze mooie krullige dame met haar handen steun zocht tegen de douchewand terwijl manlief haar stevig van achteren neukte, en dat ze mijn pik bijna aan kon raken als dat stomme glas er niet had gezeten :) Haar heerlijke borsten stootten toen op en neer op het ritme dat manlief bepaalde. Dit was duidelijk het heerlijke smstel. Ze kleden zich uit terwijl Tiffany lekker over me heen squirte. De dame (S) had een heerlijk zwart lingeriesetje aan en ze stond te kijken naar hoe mijn pik lekker in de kut van Tiffany schoof. SMstel ging ook naar de cinema en terwijl ik bezig was met Tif kwam er nog een derde stelletje binnen. Deze had ik nog nooit gezien, maar de dame had mooie borsten en ook al zo’n lief gezichtje als de andere dames.
Toen ik voor de tweede keer lekker klaar kwam in het soppende kutje van Tiffany moest ik gewoon gaan ontspannen in de heterozaal. Lekkertje en I waren nog bezig, en hadden de hele zaal vol gekregen. op de achterste rij zaten SM stel en aan de andere kant het andere stel. Met achter beide stellen een bataljon van naakte mannen. Ik ging voor het nieuwe stel zitten en wist niet meer waar ik moest kijken. Aangezien het nieuwe stel vooral aan het kijken was naar Lekkertje heb ik mijn ogen op en neer laten gaan tussen lekkertje en SM stel. (M)anlief was S aan het vingeren en S gaf haar ogen de kost. Na verloop van tijd gingen lekkertje en I de heterozaal uit, en genoot ik van het heerlijke soppende geluid van S haar steeds natter wordende kutje. Ze probeerden volgens mij contact te krijgen met het nieuwe koppel, maar daar kwam niet veel van terecht. Op een gegeven moment ging SM stel naar het bed, en begon M lekker te spelen met S. Hij stak zijn lul in aar soppened kutje, en begon haar heerlijk te neuken. Toen hij klaar was gekomen volgde er een beetje overleg, waarna M vroeg of er nog meer pikken waren die S wilden neuken. Door het geile vingerspel en neukspel met de prachtige S was mijn pik weer strijdvaardig, en dit keer had ik er ook aan gedacht om een condoom mee te nemen, dus ik mocht van M plaatsnemen tussen de heerlijke benen van S. Ik begon haar te vingeren, maar zoals verwacht kon ik het niet nog natter maken. Langzaam schoof ik mijn pik naar binnen. Eindelijk kon ik na een half jaar aftrekken op deze dame zelf voelen hoe haar sappige kutje aanvoelde, en dat was het wachten meer dan waard. Mijn pik schoof zalig in haar kut terwijl mijn handen haar mooie borsten begonnen te kneden. Schijnbaar vond S mijn pik wel lekker, want ze keek me ineens intens aan en greep me met haar nagels stevig bij mijn benen, aansporend dat ik haar harder moest neuken. Als een dame je aankijkt alsof ze meteen al je zaad in zich gespoten wil hebben dan doe je dat natuurlijk ook meteen. Mijn pik schoof heerlijk in en uit haar warme natte kut, en ik voelde dat zij klaar kwam, toen ik aangaf dat ik ook ging komen greep ze me nog steviger vast en keek me weer intens aan alsof ze wou zeggen dat ze alles tot aan de laatste druppel in zich gespoten wou hebben.... Na vier keer zat er niet meer veel in, maar wat er nog inzat dat heeft S er zeker met dat goddelijke lijf uit weten te krijgen. Na deze vijfde en wederom heerlijke zaadlozing waren mijn benen van pudding, en zat er alleen nog maar poeder in mijn ballen  Dus ik ging weer even naar de cruiseruimte om op de bank te gaan zitten. Maar daar zat I lekker tussen lekkertje en Tiffany in. Terwijl hij daar lekker zat te genieten waren lekkertje en Tif zijn pik om de beurt in de mond aan het nemen. Ondanks alles werd mijn pik wel weer hard, maar het was voor mij einde oefening. Ik begon me alvast aan te kleden maar wou toch nog blijven hangen om te genieten van het heerlijke triootje dat I werd gegund. Samen wisten Tif en Lekkertje I goed te verwennen Alles werd door de dames om beurten gelikt of gestreeld. Terwijl de ene pijpte masseerde de ander de ballen... Doordat het alweer wat langer is geleden weet ik niet meer met wie I geneukt heeft van beide dames, en of dat hij dat heeft gedaan, maar wat ik wel nog weet is dat Lekkertje op het cruise bed lag terwijl Tif en Wendy een aantal mannen vakkundig aan het pijpen waren naast het bed. Lekkertje lag met haar ogen dicht te genieten van het vingerwerk van I. Op een gegeven moment ging Wendy nadat ze klaar was met de mannen naast I staan, en begon het vingeren over te nemen. Je zag duidelijk aan Lekkertje dat er iets anders gebeurde want ze leek intenser te krioelen. I fluisterde in het oor dat Wendy het had overgenomen, en ondanks dat Lekkertje had aangegeven dat ze niets heeft met vrouwen toen ik haar de eerste keer ontmoete liet ze Wendy lekker haar gang gaan, op een gegeven moment werd het iets te heftig, en toen ze dat aangaf deed Wendy iets rustiger aan. I vond dit schijnbaar net als mij ook een heerlijk gezicht en ging op zijn knieën op het bed zitten om zijn pik tot aan zijn ballen in het mooie mondje van Lekkertje te duwen. Lekkertje was zo geil van het vingeren dat ze er volgens mij allemaal niets meer om gaf. De pik verdween tot aan de ballen met gemak in het mondje, en Wendy vingerde lekker door totdat Lekkertje stotend klaar kwam... Volgens mij een ervaring welke lekkertje nog nooit eerder had meegemaakt te zien aan de heftige reactie na het schokkend klaarkomen.

Helaas was toen weer de tijd aangebroken om de trein naar het zuiden te pakken, maar deze mooie middag zal voor altijd in mijn geheugen blijven. Ik heb de dames nog bedankt, en ben toen met een mooie ervaring en een wederom harde pik naar het station gelopen.

Dames wederom bedankt, en als ik ergens de feiten door elkaar heb gehaald.... feel free om me daarop aan te spreken :) Hopelijk tot een volgende keer... Voor nu ga ik mij weer eens aftrekken en mijn zaad in gedachten over jullie alle vier heen spuiten :)

Geile groetjes,
Patrick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten