Geile dinsdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Me and Mike
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Me and Mike »

Door de ogen van Linda:
Wanneer we binnen komen lopen zien we H. al staan. Hij heet ons van harte welkom en ik stel Mike aan hem voor. We zijn hier al meerdere keren geweest, maar tot nog toe heeft geen van de bekenden Mike ontmoet. Ik stel hem graag aan ze voor…We gaan naar binnen en worden gezellig welkom geheten, stellen ons voor. We kleden ons uit, leggen onze spullen in de kluis. Dan even wennen, even kletsen. Toch wat afwachten wat er gaat gebeuren. Wanneer ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft besluiten we naar de HC te gaan en daar wat te gaan spelen met elkaar. H. roept wel als hij me nodig heeft voor zijn verrassing voor de mannen. In de HC nemen we voorin plaats, kussen elkaar, strelen elkaar. Ik voel zijn vingers langs de rand van mijn slipje strelen en open mijn benen. Hij schuift mijn hand naar beneden en ik voel hoe opgewonden hij inmiddels is. Hij schuift zijn boxer aan de  kant waardoor zijn heerlijk harde pik en ballen tevoorschijn komen. Ik streel hem en stap dan van de stoel om op mijn knieen te gaan zitten. Zittend voor zijn pik neem ik hem tergend langzaam in mijn mond en alleen het puntje. Zodra hij door heeft dat ik hem pest krijg ik een tik en een aardige opmerking waarna ik hem lekker nat probeer te pijpen. Ondertussen streelt mijn hand zijn ballen en trek ik daarna zachtjes mee aan zijn pik. Dan komt hij overeind, neemt me mee naar de grote zaal. Het blijkt in de grote zaal nog drukker dan eerder, maar er is nog redelijk weinig actie, dus we besluiten naar de darkroom te gaan. Daar duiken we een hokje in, waar al snel de kledingstukken op de grond verdwijnen. Wonderbaarlijk blijft het lekker rustig en al snel voel ik zijn vingers weer in mijn steeds natter wordende kutje. Ik neem zijn pik in mijn mond maar word al snel overeind getrokken. Terwijl we elkaar kussen glijdt zijn pik richting mijn kutje en wanneer ik mijn been in een opening van het hokje zet voel ik hoe hij langzaam naar binnen glijdt. Dan glijdt hij uit me, draait me om en in het niet meest comfortabele standje word ik vanachter genomen, maar al snel hou ik het niet meer vol. Staan op handen en knieen vergt toch wel wat lenigheid…

We besluiten weer in de grote zaal te gaan kijken en H. vraagt me mijn masker op te zoeken in mijn tas. Hij zet een aantal mannen op een rij, waarna ze een masker opgezet krijgen en de handen in de nek mogen leggen. Niet wetende wat er gaat komen staat Mike er wat onwennig tussen en zie ik de rij mannen zich afvragen wat er gaat gebeuren. Dan het teken van H: Dames, ze zijn van jullie. We krijgen 10 minuten de tijd om alles met de mannen te doen wat we willen. Omdat het de eerste keer is dat we erbij zijn ben ik ook nog wat onwennig. Ik besluit Mike te gaan pijpen. Naast me zijn de andere vrouwen al druk bezig met hun handen en mond. Elke staat naast me en heeft er heerlijk 2 vast. Na wat pijpen glij ik met mijn hand richting de volgende man waar Elke mee bezig is. Onze handen raken elkaar en zonder iets te zeggen wisselen we van plaats. Ik heb op een gegeven moment zelfs 2 heerlijke dikke pikken in mijn hand die ik zachtjes trek. Soms iets harder trek. De 10 minuten zijn zo voorbij, en de mannen mogen weer doen waar ze zin in hebben.

Ik beland op de bank met Mike en al snel hoor ik deleukstebuurman boven mijn hoofd verschijnen. De vingers van Mike verdwijnen al snel in mijn kutje, en al snel kan ik niet meer denken. De ene na de andere vinger glijdt naar binnen en ik voel hoe DLB mijn borsten streelt, geniet van het gezicht. Ik heb geen idee meer of ik nog aan hem gezeten heb, ik was van de wereld, maar ik weet wel dat ik het lekker vond zoals hij aan mijn borsten zat. Mike vingert me rustig door, en ik voel al snel dat ik natter en natter wordt. In mijn geile extase vraag ik hem, smeek ik hem om meer. Ik wil meer voelen. Langzaam brengt hij al zijn vingers in mijn natte, soppende kutje en glijdt dan moeiteloos helemaal naar binnen met zijn hele hand. Wat een vreselijk geil, vol gevoel is dit. Ik hou er zo van! Langzaam neukt hij me met zijn vingers, ik hoor gekreun boven mijn hoofd, kan niet meer nadenken en voel dat ik klaar moet komen. Dan explodeer ik, nog niet zo intens als eerder, daarvoor is het toch een beetje onwennig allemaal, maar toch...ik bereik een heerlijk hoogtepunt en voel mijn orgasme door me heen stromen.

Uitgeteld blijf ik even liggen, kom ik overeind maar besluiten we even samen op de bank te liggen. Dan zien we hoe een andere vrouw heerlijk geneukt wordt door Benno op het grote matras. Hij doet hard zijn best, is al druk bezig. Trekt zich op aan de kettingen boven het bed, geil gezicht om de vrouw zo te zien genieten.
Als ik weer bijgekomen ben ga ik op zoek naar M. Kort na binnenkomst troffen we elkaar, we hadden elkaar recent gesproken maar niets gedaan. Ik wil deze dag graag even spelen met deze aantrekkelijke man. Waar we ook kijken, overal is het druk. Overal wordt er geneukt, ik volg M. Elke en Mike volgen ons. Omdat het overal druk is trekt M. Me mee maar de Gaycinema. Daar mag ik op het bed gaan liggen. Langzaam beginnen zijn handen me te strelen, van boven naar beneden. Zijn vingers raken mijn borsten, buik, steeds wat lager. Tot hij bij mijn kutje komt en daar met zijn vingers overheen glijdt. Hij duwt mijn been een voor een opzij zodat hij goed zicht heeft. Dan voel ik zijn tong mijn klitje raken, strelend, duwend, likkend. Zijn vingers voelen ondertussen door en ik geniet. Wanneer ik mijn hoofd opzij draai zie ik Mike druk bezig met Elke. Hij vingert haar, en dan ineens zie ik haar hoofd boven me verschijnen. Haar handen raken mijn borsten. Ze buigt haar hoofd, likt mijn tepels. Terwijl ik M. Voel aan mijn kutje, Elke voel aan mijn borsten, Mike zie aan Elke, glijdt mijn hand naar haar borsten en voel eraan, knijp in haar tepels, ergens kus ik haar tussendoor.
Dan hoor ik Benno vragen aan M. Of hij even zijn plaats in mag nemen. Ik kijk M. Aan, wil niet dat hij weggaat, en voel Benno tussen mijn benen schuiven. Hij duwt zijn pik in me en neukt me, maar omdat ik al een flinke poos met mijn benen wijd lig begin ik ze aardig te voelen. We neuken even een poosje, ik zie Mike Elke optillen om haar te neuken, zie dat Elke het eng vind, maar weet dat hij het kan, kijk hoe ze bezig zijn, concentreer me dan weer op Benno, maar zie dan dat M. Weg is, voel mijn benen en besluit toch even verder te gaan kijken. Benno en ik kussen, en ik zie dat Mike heerlijk klaargekomen is. We lopen richting de grote zaal waar een vrouw gevingerd wordt door M. Hij zit met zijn rug naar mij toe, op zijn knieen. Zijn benen iets uit elkaar, zijn ballen vragen erom gestreeld te worden. Wanneer ik hem streel kijkt hij op, geeft me een tik en concentreert zich weer op zijn vingers.

Dan beland ik, geen idee meer hoe, op het grote matras. M. Heeft me vast. Ik lig op mijn buik over de rand van het matras, mijn benen op de vloer, mijn kontje naar achteren. Ik voel hoe ik heerlijk geneukt word, spannend om niet te weten wie. M. Heeft me vast, houdt me stevig vast, neemt de regie. Wijst de mannen aan die mogen neuken. De een neemt me hard, de ander zacht, diep. Ik voel zoveel in mijn kutje, geniet, kronkel op het matras. Maar kan ook geen kant op, word op mijn plaats gehouden. Links voel ik Mike weer verschijnen, en het voelt fijn dat hij er is. Mijn linkerhand grijpt Mike beet, mijn rechterhand om het been van M. Mike fluistert wie me nu neukt, ik weet dat hij een grote, dikke pik heeft, voel het, geniet ervan. De een trekt mijn billen wat uit elkaar terwijl ze me neuken, ik kan niet meer denken, alleen geil voelen. Dan komt er iemand in me die me goed weet te raken, hij draait rondjes in me, ik voel mijn kutje genieten. Ik kreun alles bij elkaar, maar voel mijn benen week worden. Ik moet echt even gaan liggen.

Wanneer ik op mijn rug lig neemt Mike de regie over, maar blijft M. Bij mijn linkerkant zitten. De vingers, de heerlijke vingers van Mike raken mijn kutje, en ik voel hoe ik alweer nat begin te worden. Hij weet mijn gevoeligste plek altijd te vinden, en al snel heeft hij hem gevonden. Aangemoedigd door Mike en M. Laat ik me gaan, voel mijn vocht spetteren op mijn bovenbenen terwijl Mike me flink vingert. Hij gaat door en door, en brengt steeds meer vingers in, tot hij weer zijn hele hand in me heeft laten glijden. Ik kreun het uit, sla wartaal uit, ben in extase, voel zoveel. M. Moedigt me aan, laat je maar gaan, Mike maakt me geil met zijn vragen, ik voel dat ik MOET komen. Dan de meest intense explosie die middag, ik kom klaar, golf in extase mee. Lig daarna uitgeput op het matras. Voel hoe Mike lief zijn handdoek over me heen legt, vraagt of M. Bij me wil blijven als hij even naar het toilet loopt. Ik heb even nodig om bij te komen, mijn hoofd is mee geëxplodeerd, ik moet even op de bewoonde wereld landen. Na bijgekomen te zijn kom ik overeind en zie tot mijn schrik dat ik moet gaan, de speeltijd is helaas al weer voorbij. Ik had heel graag nog langer gebleven, gespeeld, gekeken, maar het is voorbij.

Na even lekker gedoucht te hebben zeg ik de bekenden en nieuw ontmoette mensen gedag, en moet dan snel vertrekken. H.; ontzettend goed geregeld, topper! Ontzettend bedankt voor de uitnodiging!

En alle mannen en vrouwen, bedankt voor de geile middag. In het bijzonder M. En Elke. We hebben van jullie genoten!
Me and Mike
Contacteer:

Door de ogen van Mike:
Laat ik beginnen te zeggen dat ik het super gaaf vond dat ik er bij mocht zijn en dat ik kennis kon maken met de mensen waar zo veel over heb gelezen en van gehoord via Linda zoals Plumberjack, Benno en Roos. En dat ik nu ook gezichten kan plaatsen bij de Leukstebuurman, Ricardo, Aduh en natuurlijk niet te vergeten Elke.

Ongeveer anderhalf jaar geleden kwam ik terecht op het forum van de ec en mede door de verhalen van Plumberjack en Benno (bedankt voor alle geile verslagen) ben ik op een gegeven moment de ec binnen gewandeld om eens met eigen ogen te zien wat er allemaal te doen was. Eerste paar keer niet veel mee gemaakt en vooral filmpjes gekeken maar daarna wel een paar leuke dames en heren mogen ontmoeten en mee mogen spelen. Telkens als ik weer naar de ec ging hoopte ik per ongeluk een feestje te mogen treffen maar helaas was dat nooit het geval.

Toen Linda een tijdje geleden vroeg of ik het leuk zou vinden een feestje van PlumberJack bij te wonen riep ik natuurlijk ja!

De weken daarna gingen verschillende scenario’s door mijn hoofd, heb ik regelmatig met Linda liggen fantaseren wat er allemaal zou kunnen gebeuren, wat wij graag mee zouden willen maken, hoe wij onze fantasieën uit zouden willen laten komen, wat we allemaal zouden zien, etc.

Heerlijk om elkaar zo op te geilen en te dromen over wat er allemaal kon gebeuren.

Echter naar mate de 22ste dichterbij kwam merkte ik dat ik het best spannend vond en gingen er op een gegeven moment ook "wat als" gedachten door mijn hoofd. "Wat als" het niet klikt met de andere deelnemers, "wat als" ik helemaal dicht klap, "wat als" de spanning mij te veel wordt ik mij niet op mijn gemak voel en ik niet kan ontspannen. Linda probeerde mij telkens gerust te stellen en zei dat ik me niet druk moest maken en dat we gewoon gaan genieten. Met die gedachte stapte ik dinsdag in de auto en ging ik op weg naar Amersfoort. Na eerst een kopje koffie te hebben gedronken met Lin stapten we de ec binnen. Bij de balie kwamen we PlumberJack meteen tegen, hele leuke vriendelijke man die ons hartelijk welkom hete.

We gingen de deur door van de winkel naar de cinema en Linda zag dat ik mega zenuwachtig was en ze pakte mijn hand, keek mij in mijn ogen aan en gaf mij een kus. Even waren we stil en ze gaf mij nog een kus, de kus werd een zoen en de zoen werd al snel vrijen. Die eerste zoen vind ik zo lekker! Haar diep aankijken en bijna verdrinken in haar ogen, onze lippen die elkaar voor het eerst raken,
ik haar adem inadem wanneer haar mond open gaat en onze tongen elkaar langzaam opzoeken. Ik dwaalde af naar haar hals, haar nek, zoog zachtjes aan haar oorlel en hoorde haar adem zwaarder worden met af en toen een lichte kreun. Terwijl wij daar in de gang stonden leek even de wereld om ons heen te vervagen en waren het alleen Lin en ik...

Maar we waren niet gekomen om ons af te sluiten van de wereld maar juist om mee te feesten met alle andere geile gasten. Nog 1 laatste kus en een tedere blik en toen stapten wij de grote ruimte binnen waar het al aardig druk was. Even kennis maken met een aantal personen, kleren uit en in het kluisje en een rondje lopen en even de verschillende ruimtes bekijken.
Er waren al een paar dames begonnen met mannen te verwennen maar PlumberJack gaf aan dat ze nog even zaten te wachten op een paar deelnemers. Linda en ik gingen even naar de hetero zaal en namen voor plaats. We kletsen wat, kussen elkaar, maken wat grapjes en als dit een gewone bioscoop was dan waren wij die vervelende bezoekers die net iets te luid lachen en opvallend aan elkaar zitten. Maar we zitten niet in een gewone bioscoop dus gaan we ongegeneerd door.
Ik zoek weer haar gevoelige plekjes op en kus haar teder, haar handen glijden over mijn borst, mijn buik, mijn benen, over mijn kruis en ik stop met kussen kijk haar aan en zeg dat ik mijn lul in haar mond wil. "Sorry" zegt ze plagend. Met een glimlach op mijn gezicht zeg ik nu semi streng dat ze mij moet pijpen en dan buigt ze voorover en begint ze mijn lul te likken... Ik vind het lekker maar wil niet gelikt worden, ik wil haar mondje neuken. Ze gaat op haar knieën en begint vol overgave mijn pik te bewerken met haar mondje. Oef... ogen dicht en genieten van Linda's pijpkunsten. Ze weet inmiddels precies wat ik lekker vind ene moment zuigt ze andere moment houdt ze hem stil in haar mond en beweegt ze haar tong en dan glijd ze weer met haar tong over mijn eikel naar mijn ballen terug naar mijn top en neemt ze hem weer gulzig in haar pijp mondje. Ik houd het niet meer en wil haar neuken dus open mijn ogen... er staan ondertussen aardig wat mannen om on heen te kijken en te trekken. Wij besluiten naar de darkroom te gaan (die deze dag niet zo dark was) om even met z’n tweetjes verder te gaan in het hokje. Gordijn dicht, Linda weer op de knieën en mijn lul weer lekker in haar mondje. Dan laat ik haar staan met haar kont naar mij toen en tik met mijn voet haar benen uit elkaar. Ik glij met mijn eikel tussen haar lipjes en laat met haar vocht het puntje van mijn pik glimmen. Dan schuif ik naar binnen in haar warme zachte heerlijk natte kut. Ik neuk haar een tijdje op deze wijze en dan zegt ze dat ze in het rek wil hangen en dan van voren geneukt wil worden. Hoewel dit tijdens een eerder bezoek aan de ec erg lekker was en soepel ging wilde het nu niet lukken en begon ik haar met mijn vingers te verwennen.

Het was ondertussen tijd geworden om te verzamelen in de grote zaal waar het feest zou beginnen. Daar aangekomen maakte ik kennis met Elke en zagen we MrX die we een paar dagen eerder tegen waren gekomen in Arnhem. Plumber nam het woord en vroeg een aantal mannen op een rijtje te staan met de handen in de lucht en wij kregen allemaal een blinddoek om. Linda had al aangegeven  dat er een verrassing zou zijn aan het begin maar ze mocht niet vertellen wat. Slik... dit is toch de droom van elke man? Maar de spanning die ik had bij binnenkomst  kwam in het kwadraat terug. Ik stond op een gegeven moment letterlijk te trillen op mijn benen deels van genot maar ook deels van de zenuwen. Ik voelde Linda's handen, herkende ook haar mond, maar op een gegeven moment voelde ik iemand anders trekken en zuigen. Ik kon niets zien, mocht niemand aanraken (toen ik het wel deed kreeg ik bijna straf van 1 van de dames) ik hoorde de andere mannen hijgen en kreunen en het enige wat ik kon denken was "ontspan... geniet... ontspan... geniet..." Genieten deed ik ook wel maar ontspannen wilde nog niet echt tot er een dame voor mij kwam staan met een heerlijk luchtje. Gek genoeg was het haar geur die mij deed ontspannen ik ging mijn neus achterna en zocht haar nek en begon haar te kussen. Ik voelde haar borsten tegen mijn lijf haar hand om mijn pik en haar krullen in mijn gezicht. Het bleek Elke te zijn kwam ik later achter. Vervolgens voelde ik weer een paar bekende lippen om mijn pik en wist dat mijn Linda mij weer had gevonden. De blinddoeken mochten af en dat was het start schot voor een stortvloed aan geilheid wat ik nog nooit van dicht bij heb mogen aanschouwen. Overal waar ik keek leek wel iemand geneukt, gepijpt, getrokken of gevingerd te worden. Zo'n mooi gezicht!

Linda en ik keken onze ogen uit en nadat we weer heel even het hokje in de darkroom hadden opgezocht namen we plaats op de bank bij het grote bed. Elke werd van alle kanten en in elk gaatje genomen. Ik wende mijn aandacht naar Linda en liet haar liggen op de bank, nam plaats tussen haar benen en begon haar kutje te likken. Terwijl ik bezig was tikte Leukstebuurman op mijn schouder om te vragen of hij Lin mocht strelen, ik knikte instemmend ja. Ik had mij ondertussen verplaatst voor de bank zodat ik er beter bij kon met mijn hand tussen haar benen. Terwijl ik Lin begon te zoenen gleed ik met mijn middelvinger in haar kutje en liet ik em rustig heen en weer bewegen. Een kreun ontsnapte uit Linda's mond. Ik begon haar nek te kussen en stopte mijn ringvinger er bij. Rustig ging ik door met de binnenkant van haar kutje masseren en bracht op een gegeven moment mijn hand naar mijn mond, liet haar mij aankijken terwijl ik haar geil van mijn vingers likte. Terug met mijn hand naar haar kut en daar gingen 3 vingers er in. Het tempo voerde ik geleidelijk omhoog en het begon flink te soppen daar benden. Toen mijn 4de vinger er in zat en ik heftig op en neer bewoog spoot Lin haar geilsap in kleine straaltjes over mijn arm en de bank. Leukstebuurman was nog steeds lekker aan het masseren en strelen en zat op de voorste rij om het volgende te aanschouwen. Met 4 vingers in Linda's kutje begon ik mijn hand te likken tot aan mijn pols om het goed nat te maken. Ik bracht mijn duim bij mijn andere vingers er haalde ze alle 5 rustig heen en weer, een beetje draaien, een beetje dieper, nog iets dieper tot ik mijn knokkels in haar kutje voelde glijden. Ik keek naar Linda en ik zag dat ze klaar was voor mijn hele hand, rustig gleed ik er tot mijn pols in en maakte ik binnen in haar een vuist. Linda werd gek en begon als een bezetene haar clit te wrijven terwijl ik een knijpende beweging maakt met mijn vuist. Haar kut was klets, klets nat en sopte als een waterval. Ik begon haar met mijn vuist te neuken en Linda smeekte me bijna om meer, kreunde en gromde en kwam vervolgens heerlijk klaar op mijn hand.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo geil zou vinden om iemand te fisten, ik kan niet eens uitleggen waarom ik het zo lekker vind maar het is super geil om te doen.

Linda moest even bijkomen en ik mijn handen wassen en toen ik terug kwam op de bank zag ik Linda kijken naar iemand met een blik die ik meteen herkende. Ik wist dater iemand de ruimte was binnen gelopen waar ze mee wilde spelen en ik wist ook wie het was. Wil je met MrX spelen? vroeg ik. Vind je dat goed vroeg ze mij. Ik moest lachen en samen liepen we naar hem toe. Met z’n drieën liepen we naar de Gay zaal (enige lege bed in de ec) en bij het gordijn zei ik "veel plezier schat" en liet haar in de betrouwbare handen achter van MrX.

Ik liep terug naar de kluisjes en kwam daar Elke tegen we kletsten wat en toen ze vroeg waar Linda was nam ik haar mee naar de Gay zaal. Ze stapte meteen op het bed af en begon Linda te strelen. Ik volgde Elke en liet Linda weten dat ik terug was terwijl ik Elke kuste in haar nek. Daar was die zoete bedwelmende geile geur weer die ik zo lekker vond aan het begin van het feestje. Mijn handen gleden over Elke's lichaam, ik gaf Linda een kus terwijl ze gebeft werd en mijn vingers vonden ondertussen het kutje van Elke. Ik voelde haar lipjes vochtig worden en open gaan, voor mij een uitnodiging om mijn vinger naar binnen te laten glijden. Ik zakje door mijn knieen en begon haar van achter te likken. Voorzichtig liet ik haar wat wijder staan en trok haar kont iets naar achter zodat ik goed bij haar kutje kon komen met mijn mond. Ook Elke smaakte heerlijk en ik wilde haar neuken dus deed een condoom om en kwam omhoog.

Ze duwde haar kont naar mij toe om van achter geneukt te worden maar ik had een ander plan. Ik vroeg haar naar mij toe te draaien haar been op te tillen zodat ik mijn arm er onder kon doen en haar armen om mijn nek. Wat is hij van plan zal ze waarschijnlijk gedacht hebben want het verliep nog niet heel soepel LoL! Even stoppen en reset. Ik legde haar uit dat ik haar wilde optillen en staand wilde neuken met haar in mijn armen. Vertrouw hem maar zei Linda tegen Elke en nadat Elke mij kort maar erg lekker had gepijpt nam ik plaats op een stoel, Elke kwam op mijn pik zitten en ik bracht mijn armen onder haar benen en mijn handen onder haar billen en stond toen op. Staand tilde ik haar op en neer en liet mij pik in en uit haar kutje glijden, soms hield ik haar stil en kon ik lekker in haar kutje stoten. En tijdens dit alles had ik haar heerlijke billen stevig vast. Met mijn pik in haar kutje liep ik vervolgens naar het enige vrije hoekje van het bed waar Linda onder tussen door Benno werd geneukt zette Elke voorzichtig op het bed en met haar bennen nog steeds in de lucht neukte ik lekker
Ik voelde dat ik ging komen en liet Elke haar benen om mij heen slaan en hield haar goed vast terwijl ik mijn condoom vol spoot. Wow... Linda op het bed Elke in mijn armen, wat kan een man nog meer wensen. Nadat ik Elke had bedankt liep ik weer naar Linda. Waar is MrX? Vroeg ze, en samen zochten wij hem weer op. Wij gaven MrX nog een keer de leiding en samen genoten wij van hoe hij met Linda om ging, met respect en heerlijke geile ideeën. Hij liet Linda over het grote bed leunen kont naar achteren en hij zat op het bed en hield haar dusdanig vast dat zij geen idee had wat er achter haar ging gebeuren. Ze keek mij aan en ik gaf een goedkeurden knik. MrX liet de eerste man achter haar plaats nemen en hij begon Lin lekker te neuken, zo wisselde een aantal mannen elkaar naadloos af. Zo lekker om te zien hoe mijn schatje werd geneukt door de verschillende mannen. Ik kan ze niet allemaal meer voor de geest halen maar Dymitiri vond ze erg lekker en de jongen die haar als laatste heeft geneukt (je was ook bij het feestje van Emi). Toen hij klaar was  liet ik haar op haar rug liggen aan de rand van het bed. Het was weer tijd om haar te laten soppen ;-) Ik kuste haar weer op de mond en in de nek en gleed met mijn handen over haar lichaam. Mijn rechter hand verdween weer tussen haar benen en ik liet mijn middelvinger in haar kutje glijden. Ze reageerde er meteen op en ik voelde haar weer lekker nat en glibberig worden van binnen. Net als op de bank een tijdje gelden bracht ik afwisselend twee vingers in haar spleet, dan weer drie, en weer twee, rustig opbouwen naar vier tot het echt weer begon te stromen beneden en te soppen. Ik likte mijn hand en liet mijn speeksel vermengen met haar kutsap en maakte zo mijn hele hand weer glad en daar ging hij weer voor de tweede keer deze middag rustig stukje voor stukje helemaal in haar geile natte spleet. Mijn vuist zat weer helemaal in Linda en haar vocht voelde ik gewoon uit haar kutje stromen over mijn arm. Heerlijk! Mrx Was Linda onder tussen aan het strelen en masseren terwijl ik het tempo opvoerde. Ik was haar weer aan het neuken met mijn hele vuist en ik voelde haar spieren samen trekken om mijn vuist. Van wie is dit kutje vroeg ik Linda. "van jou" zei ze zachtjes. Van wie vroeg ik opnieuw. "VAN JOU" zei ze nu met een luidere stem. Dit was voor mij teken om haar door te neuken en het duurde dan ook niet lang meer voordat ik haar hoorde roepen dat ze klaar kwam. Rustig haalde ik mijn hand uit haar kutje pakte een handdoek en legde die over haar heen en vroeg aan MrX of hij  op haar wilde letten terwijl ik mijn handen ging wassen. Linda was zo diep klaar gekomen en moest echt een paar minuten bijkomen.

Toen ze weer helder was zag ze dat het tijd was om te gaan en sprong ze onder de douche, ik zou nog even blijven en dacht nog even een rondje te lopen terwijl Linda zich aan het klaar maken was. In de Gay zaal kwam ik Roos tegen en ik sprak haar even aan en gaf haar een kus die beantwoord werd. Mijn (schone) handen gleden over haar lichaam en oops daar gleed weer een vinger in een kutje. Nu dus die van Roos. Ik begon haar te vingeren en terwijl we aan het zoenen waren. Ik zag toen ik mijn ogen open deed dat Linda klaar was om te gaan en zei tegen Roos dat ik Linda wilde groeten. Roos ging naar de grote zaal en ik heb nog even met Linda in de gang staan knuffelen en heb haar heel lang vast gehouden voordat ze echt moest gaan. Ik liep nog even de Hetero zaal binnen waar Roos flink te grazen werd genomen door Ricardo. Heel geil gezicht hoe hij haar als een machine met een afgetraind lijf stond te neuken. Hij liet een andere man voor haar plaats nemen zodat zij hem kon pijpen, toen deze heer klaar was gekomen nam ik zijn plaats en werd ik heerlijk gezogen door Roos. Er werd nog wat gewisseld van posities en ik ben op een gegeven moment nog gepijpt door Dymitri terwijl ik van dichtbij mocht aanschouwen hoe het neukbeest Ricardo Roos naar een hoogte punt bracht!

Na nog wat te hebben gekletst met Roos Ricardo en nog een man in de tuin (rook plek) en een goed gesprek met Dymitri in de hetero zaal was het klaar ben ik de douche in gedoken en heb ik mij aangekleed. Onder weg naar huis tolde mijn hoofd nog na van alles wat ik had gezien en mee gemaakt. Ik vond het jammer dat ik niet helemaal ontspannen en relaxed was tijdens het hele feest en we hebben nog niet alles kunnen doen wat wij in aanloop naar het feest hadden bedacht maar ik had deze dag voor geen goud willen missen. Iedereen die aanwezig was super bedankt voor een geweldige ervaring dames, mede neuk broeders het was een top dag. Ik wil in het bijzonder Plumberjack bedanken voor het feestje, Elke dat ik je mocht optillen ;-) MrX voor je goede zorg voor Linda en natuurlijk Linda voor alles!!! Heb je ook een bijdrage geleverd aan onze bijzondere ervaring en heb ik je niet genoemd, bij deze dan ook bedankt!

Ik hoop tot het volgende feestje!

Ciao, Mike
dymitrie
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door dymitrie »

hey hallo, t was ontzettend geil en gezellig dinsdagmiddag helemaal top.
Ik viel met mijn neus in de kutjes< haha! want ik wist niet dat ik dit kon verwachten
Top om dit te organseren, en fantasitsche dames, en alles verliep gewoon respectvol en vanzelf
iedereen bedankt en vooral de organisatoren
En mark! leuk om jou ontmoet te hebben.
grtz dymitrie
dymitrie
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door dymitrie »

hihi ik bedoel mike
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Leuk al die verslagen met verschillende invalshoeken.
Hoop dat het de andere aanwezigen stimuleert om ook hun ervaringen op te schrijven.
Hoe meer, hoe leuker. :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
mr_and_mrs_X
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door mr_and_mrs_X »

En dat was het... een geile dinsdag middag.

Wat heb ik genoten van de mooie mensen aanwezig. Het spel wat ontstaat in alle diverse verschijningsvormen die je kunt voorstellen. En genot voor het oog!

Linda.... wat ben jij een mooi mens! Een mooie sensuele dame die, als ze zichzelf toestaat, heerlijk kan genieten. Wat fijn en geil om terug te lezen hoe je de middag hebt ervaren. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Mike, bedankt kerel je bent een topper in hoe en wie je bent.

Alle aanwezigen bedankt allemaal en we gaan elkaar vast nog eens zien in de EC of elders.

Mr. X.
trebor
Leeftijd: 0
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door trebor »

Heerlijk om al de verslagen van afgelopen dinsdag middag te lezen. Ik had het er met Benno en een paar anderen er al over dat een verslag lezen een soort her-beleving is van hetgeen je hebt meegemaakt.
Ik kwam afgelopen dinsdag binnen rond één uur en het feest was al in volle gang. Op het grote bed was Elke heerlijk bezig met een pik in haar mond terwijl ze bovenop een andere pik zat. Voor het bed zat Roos op haar knieën met een paar mannen op zich heen van wie ze hun lul om de beurt diep en haar mond nam. In no-time stond ik daar ook zonder kleren naast en liet Roos mij ook genieten, wat een geil gezicht om van boven te zien hoe Roos alle aangeboden lullen om de beurt aan het pijpen is.
Jack pakte Roos aan haar ketting en nam haar mee naar de dark room. Daar hebben we haar vast gezet aan het kruis en kreeg ze eerst van de voorkant en na haar omgedraaid te hebben ook van de acherkant met de zweep ervan langs. Bezweet stond ze daar licht voorover gebogen (nog steeds vast met de musketonhaken) bij te komen terwijl ze door diverse mannen waaronder ook ik van de achterkant geneukt werd. Gelijkertijd werd in de sling een andere mooie blonde vrouw heerlijk geneukt met een hoop mannen er om heen. Na een korte pauze wordt er weer veel actie ondernomen en tref ik Roos in de homo zaal waar ze door diverse mannen onder handen wordt genomen. Ik vind een goede plaats bij haar mond en op een heerlijke manier neemt ze mijn harde lul in haar mond en vol overgave doet zij haar werk. Na een tijdje staat Roos op van het bed en zegt mij te gaan liggen. terwijl ik op mijn rug lig gaat ze weer verder met het betere pijpwerk en terwijl er van achteren iemand haar laat genieten kom ik heerlijk klaar.
Wat een geweldige middag met een gezellige sfeer. Top!
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Isa »

Mmmmm klinkt als een echt heerlijk " ouderwets" ec feestje. Genot spat hier van mijn schermpje af, thanxxxx voor alle heerlijke en mooi geschreven verhalen :D xxx
Me and Mike
Contacteer:

Hi Isa, wij hopen een volgende keer kennis met je te mogen maken!
Linda en ik keken eigenlijk ook uit naar M. en Sense... helaas waren ze verhinderd maar wellicht zien wij jullie op een volgend feest?
Groeten Mike.

Ps. MrX bedankt voor je reactie!!! Wij vinden jou ook een topper!!! Zien uit naar een volgende ontmoeting.
Laatst gewijzigd door Me and Mike op 18 okt 2017 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick666
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Wat een verhalen, Mijn pik spoot al voordat ik door de eerste vijf heen was, Het klinkt ook echt als een feest waar je alle invalshoeken van nodig hebt :)
Ik heb ooit het geluk gehad om van Elke te mogen genieten. Zij is een heerlijke vrouw met een prachtig figuur. Voor mijn eigen fantasie heb ik de andere dames een beetje op haar lekkere geile doen en laten gebaseerd. Wat een schoonheid :)

Iedereen bedankt voor het delen van jullie verhalen voor de mensen die er niet bij waren. Ik hoop dat ik ooit ook met mijn kont in deze boter mag vallen :)
Ik ga me nu nog een keer aftrekken op de volgende geile ervaringen. :) En ik denk dat ik er nog wel vaker van zakl kunnen genieten...

groetjes, Patrick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten