Nog nooit geweest, vraaagjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
chndragon
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Contacteer:

Nog nooit geweest, vraaagjes

Bericht door chndragon »

Hai allen,

Ik zit erover na te denken eens keer langs te komen, maar heb ik eigenlijk eerst wat vragen.

Ik denk eraan om op naaktdag of jongerendag te komen, maar wil graag op een zo druk mogelijk moment komen, want dan val ik minder op en kan ik zien wat iedereen doet.

Ik hoopte binnen slechts mij een beetje bevredigen, hoef eigenlijk geen contact. Is dit mogelijk? Waar mag je klaarkomen?

Hartelijk bedankt voor antwoorden! Excuses voor de onwetendheid!
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Nog nooit geweest, vraaagjes

Bericht door Brian_bi »

chndragon schreef:Waar mag je klaarkomen?
Overal zolang je maar geen 'zooi' achterlaat. En als je wilt door een gloryhole in m'n mond ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
sanderbeekmans
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nog nooit geweest, vraaagjes

Bericht door sanderbeekmans »

De drukste dagen zijn, zo heb ik ervaren de donderdag (naaktdag) en de vrijdagmiddag. Hou goed het forum in de gaten. Het is vrij donker binnen en je valt niet meteen op. Als je alleen wilt klaarkomen zonder contact kan dat prima. Kies een zaal uit (hetero of homo) en ga lekker op een beschut plaatsje zitten en kijk even rond. Voel je je op je gemak dan kun je jezelf rustig aftrekken zonder dat iemand raar opkijkt. Je kunt eigenlijk overal klaarkomen. Er hangen op diverse plaatsen tissues. Het is wel zaak volgespoten tissues op te ruimen. Komt iemand naast je zitten of raakt iemand je aan, volstaat een simpel nee of afwerend gebaar. Niets hoeft, alles kan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: tvpijper en 13 gasten