Bliksem bezoek op zaterdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Me and Mike
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bliksem bezoek op zaterdag

Bericht door Me and Mike »

Wanneer ik aan kom lopen zie ik Benno Niet staan. Er lopen veel mensen op straat, een groepje oudere mensen lacht uitgebreid om een travestiet die zojuist uit de EC komt lopen. Jammer dat mensen op die leeftijd zich daar nog druk om kunnen maken, zich zo kunnen laten gaan in de negatieve zin van het woord. Ik ben alert wanneer ik afbuig en naar binnen loop. Achter in de winkel komt Benno aangesneld en geeft me een kus. Het is onrustig in de winkel, R. Is een man aan het helpen, er lopen er een paar rond. We moeten even wachten, maar wanneer we aan de beurt zijn huur ik snel een tas en lopen we samen naar binnen. In de gang wordt het gordijn al open gehouden voor ons door twee mannen die zolang als we door de gang aan komen lopen hun ogen niet van me afwenden. Ik ga er vanuit dat ik dan een van de weinige vrouwen ben op dit moment. In de grote zaal lopen we Esther tegen het lijf en begroeten haar. Benno kent haar. Ik gooi mijn tas in een hoek, ben me bewust van zeker 15 kijkende mannen wanneer ik me uitkleed. Hop, alles in 1x. Benno gaat ook naakt. We lopen naar de darkroom, daar is het rustig, maar niet voor lang. Benno zit met zijn hoofd nog in privézaken en moet dus even schakelen. Wanneer we kussen voel ik met mijn hand aan zijn pik en voel hem harder en harder worden. Wanneer hij zijn ogen opent en om zich heen kijkt wordt hij zich bewust van alle mannen om ons heen, die toch wel redelijk dicht op ons staan. We besluiten naar een andere zaal te gaan, en schuiven door naar de HC. Daar aangekomen zit er 1 man een filmpje te kijken, heerlijk rustig dus. Ik leg mijn handdoek op het bed en ga er schuin opzitten. Benno kruipt met een knie schuin op het matras en dwaalt met zijn vinger af richting mijn kutje. Al snel voel ik zijn vingers over mijn lipjes glijden en schuift hij een vinger naar binnen. Terwijl hij me kust laat hij mij liggen op het matras en komt weer overeind. Zijn hoofd duikt tussen mijn benen en ik voel zijn tong langs mijn klitje glijden. Ik voel schuin naast me en pak zijn pik. Probeer overeind te komen en hem in mijn mond te nemen, maar dit is een wat lastige houding, dus het wil niet echt lukken. Ondertussen likt zijn tong langs mijn klitje en glijdt zijn vinger heen en weer in mijn kutje. Niet voor lang, Benno houdt het niet meer en komt overeind. Voor ik het doorheb, in een enkele seconde, glijdt hij in me. Het gaat zo snel dat ik verbaasd vraag of hij wel een condoom om heeft, ja, dat heeft hij zeker. Zijn pik glijdt heerlijk in mijn kutje en ik voel hoe hard hij is. Hij duwt mijn benen omhoog en bouwt het tempo op. Ik voel dat ik zo niet klaar ga komen, dus laat mijn vinger langzaam over mijn buik naar beneden dwalen, tussen onze zwetende lichamen in. Ik vind mijn klitje en wrijf erover. Voel hoe ik in een lekker tempo geneukt wordt, dan mijn benen wat meer naar achter, dan weer wat omhoog. Wanneer ik geniet van het tempo waarin Benno Zijn pik door me heen glijdt, en ik over mijn klitje wrijf, verdwijnt hij ineens uit me. Duikt tussen mijn benen, en glijdt met een vinger in mijn kutje. Waarschijnlijk stopt hij er direct 2 vingers in, het voelt in ieder geval lekker. Zijn tong vindt wederom mijn klitje en in een heerlijk tempo begint zijn tong mijn klitje te likken. Zijn vingers zitten redelijk stil, bewegen heel zacht in mijn kutje. Ik open mijn benen, beweeg om zijn vingers heen, voel me geil worden, beweeg nog wat harder. Probeer me over te geven, voel dan een paar handen aan mijn borsten. Open half mijn ogen en zie een stuk of 4 mannen langs mijn zij staan. Doe ze toch maar snel weer dicht. Zo jong zijn ze niet. Concentreer je op de vingers en tong van Benno. Ik dwaal af met mijn gedachten en voel me weer geil worden. Leg een hand boven mijn hoofd om optimaal te genieten, voel hoe deze al snel vastgepakt wordt en om een pik gelegd. Rustig trek ik de pik naast me, maar wanneer ik voel dat ik steeds geiler wordt past het niet meer in mijn hoofd erbij om een ritme te bedenken waarin ik ook nog een pik kan trekken naast me. Ik hou hem vast, voel de vingers van Benno Mijn kutje beroeren en zijn tong mijn klitje likken en dan voel ik het opborrelen. Vanuit mijn onderbuik komt het omhoog en ik geef me over aan het gevoel. Sla een kreet, kreun, roep Oh ja, en nog een aantal keer, en sla nog wat meer kreten wanneer ik mijn orgasme rond mijn kutje voel exploderen. Ik knijp in de vingers van Benno Met mijn kutje, voel zijn tong door blijven likken, pak zijn hoofd, trek zijn mond van mijn uiterst gevoelige klitje af en voel hoe zijn vingers gedurende mijn orgasme doorneuken. Wanneer ik het niet meer hou omdat het zo gevoelig is duw ik tegen het hoofd van Benno en glijden zijn vingers uit me. Voor ik het weet zit hij weer tussen mijn benen en schuift zijn pik weer in mijn kutje. Het is op het randje van genot en gevoelig wanneer hij zich dan eindelijk naar een orgasme neukt. Ik hoor de mannen naast me kreunen, trekken, nog wat meer kreunen, genietend van het mooie beeld wat ze ongetwijfeld voor zich zien. Wanneer Benno klaar is geeft hij een kus en glijdt hij uit me. Wanneer ik 2x met mijn hoofd geschud heb om de boel weer helder te krijgen kom ik overeind, zie 2 bekenden van eerdere bezoeken en babbelen we even wat. Mijn kutje is gevoelig van het doorneuken na mijn orgasme, en ik besluit even naar het toilet te lopen. Benno loopt mee. Na het toilet kijk ik op de klok en zie ik dat ik er het best aan doe te gaan. Sommige mannen lachen om de snelheid waarmee we alweer weg gaan. Samen lopen we de cinema uit, lever ik de tas in en kletsen we gezellig terwijl we naar de hoek lopen. Jammer dat de andere vaste zaterdagmiddag bezoekers er niet waren, maar ik heb een lekkere speeltijd gehad.

Groetjes Linda ;-)
Hetedonder21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bliksem bezoek op zaterdag

Bericht door Hetedonder21 »

Wauw Linda wat een geil genot en passie, kort maar krachtig
Ik heb je 2 keer van dichtbij ;) mee mogen maken en zie t helemaal voor me .
Je bent zo een prachtig geile verschijning ( vooral t beeld van je op t klimrek komt nog regelmatig in m'n gedachtes voorbij)

Tot snel Hete donder
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Hoi Linda

Je bent een goede schrijfster , en fijn dat je je avonturen met ons deelt.

2 plaatsgenootjes die elkaar even helpen op de zaterdagmiddag , om een brandje te blussen .
Heerlijk dat je er zo van geniet .
En Benno , je bent een gouden goser , dat je altijd klaar staat voor de dames.
Weet zeker , dat je nog even terug geweest bent voor Esther .

En Linda , toen jij vorige week van de wereld was op het grote matras , stond Esther vlak naast je.

Gr. Jack
Pablo2
Leeftijd: 51
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Pablo2 »

Hoi Linda,
Wat een heerlijke dame ben jij. Zag je op de dinsdagmiddag waar al veel over geschreven is, ook heerlijk liggen genieten van een befbeurt. En je weet het inderdaad treffend te verwoorden. Hoop dat je de kunsten van mijn tong een keertje wil ervaren. XXX Pablo
Geile Good looking Gentleman, slank en strak 1.80m, 70 kg, geniet van vrouwelijk genot
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Zou eigenlijk helemaal niet gaan afgelopen zaterdag. Alle aanwezigen op het zaterdagmiddag-theekransje van vorige week hadden ook gezegd dat ze niet zouden komen. Alleen Esther zei: "Ik kom wel".
Toen stuurde Linda op zaterdagochtend een berichtje, of ik zin had om even langs te wippen. Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk :D Daar maak je tijd voor (ook al had ik eigenlijk geen tijd)
Esther even een berichtje gestuurd dat ik om half 2 even zou komen en op naar EC. Daar in de buurt eerst een lastige boodschap gedaan. Daarna even staan praten met een aantal andere EC-bezoekers, die vertellen dat het stel Wijsletje een aankondiging hadden gedaan en ook al geweest is. 15 mannen zaten klaar om haar te bespringen, maar net op dat moment werd ze ongesteld en is weer vertrokken. Ahum, die geile kerels zitten dus nog binnen.

Tegen half 2 ga ik binnen wachten op Linda, die precies om half 2 binnenkomt wandelen. Ik word altijd al blij als ik haar gezicht zie en dat is nu ook zo, ook al worden mijn gedachten op dat moment in beslag genomen door een lastige kwestie. We gaan naar binnen en kleden ons snel uit. Zowel Linda als ik hebben heel weinig tijd, maar wel zin in elkaar.

Het is inderdaad nogal druk in EC. Esther is er en zij doet haar best om de horde geile mannen te temmen. En dat doet ze goed ook zo te zien. Ze wordt van achter geneukt terwijl ze aan de voorkant druk aan het pijpen is. Linda en ik gaan naakt naar de darkroom en beginnen een beetje te vrijen. Al gauw worden we omgeven door toeschouwers. Maar ondanks dat mijn hoofd bij lastige kwesties zit en ik word afgeleid door de toeschouwers lukt het me toch om me te concentreren op de heerlijke vrouw die ik aan het zoenen ben en die mijn pik stijf aan het maken is. We verplaatsen ons naar de heterozaal waar we beginnen te spelen. Het is nog leeg als we er binnen komen, maar ook hier volgen de kijkers al snel en binnen de kortste keren staat er een flinke groep om het kleine bed , waarop Linda en ik bezig zijn. Het maakt niet uit, want ik ga helemaal op in Linda. Ook letterlijk, want al snel zit ik met mijn pik in haar heerlijke kutje. Nadat ik haar een tijdje heb geneukt krijg ik zin om haar te likken. Met mijn hoofd tussen haar benen vergeet ik helemaal alle mannen die er omheen staan. Linda's kutje is lekker nat en ze reageert heerlijk op mijn vingers en tong. Ik word er megageil van. Eerder is het al wel een paar keer gelukt om tegelijk met Linda klaar te komen als ik haar neuk. Haar orgasme triggert dan dat van mij. Nu is het zo dat zij klaar komt onder mijn tong en dat ik van pure geilheid al bijna explodeer. Dus steek ik mijn kloppende pik in haar nog gevoelige kutje. Ik merk wel dat het voor haar op het randje van te gevoelig is, maar ik voel ook dat ik heel erg moet klaarkomen. Het duurt dan ook niet lang voordat ik met een schreeuw klaarkom.

En dan weer terug op de wereld, staan daar al die toeschouwers er omheen. Ik help Linda overeind en we lopen weg uit de zaal. We wisten allebei dat we weinig tijd hadden en hebben de korte tijd optimaal benut. Snel kleden we ons weer aan. Esther vraagt: "Ga je nu al weer weg?". Ik bied mijn excuses aan dat ik niet langer kan blijven. Gelukkig zijn er een hoop andere mannen die haar willen verwennen. Linda en ik gaan weg, we kussen nog even lekker voor we weer terug gaan naar de gewone wereld. Dank je wel, lekkere Linda, het was weer heerlijk met jou.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Heerlijksexleven
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Heerlijksexleven »

Zijn er plannen voor vanmiddag?
Graag Pb.
Lets enjoy sex en do it right don't waist time to fight.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten