Ik ben van plan om ergens komende weken eens een bezoekje te brengen aan de Cinema met mijn prachtige, geile vriendin Nina (zie foto's).
We zijn al eens eerder samen in de Erotic Cinema geweest om te kijken naar een geile gangbang. Dat was erg spannend maar dit keer willen we een (klein) stapje verder. We sluiten ons het liefst aan aan bij een bestaand feestje waar we de boel rustig kunnen aftasten (en ontvangen hier dan graag een uitnodiging voor). We overwegen ook om gewoon op eigen gelegenheid te komen. In beide gevallen is het leuk om mensen te treffen die zich kunnen vinden in onze situatie.
We zijn op zoek naar maximaal drie heren. Onze insteek is vooral om daar samen te zijn en het spannend te hebben maar als de klik met (een van) de aanwezige heren goed is is het niet ondenkbaar dat we die bij ons spel betrekken. Heel belangrijk hierin is dat Nina op dit vlak nog onervaren is. Ik wil zelf dus ook zorgen dat als we gaan, we een fijne en relaxte ervaring hebben, zonder opdringerige toestanden.
We zijn geen doorgewinterde swingers dus voor ons is het belangrijk dat het hier om respectvolle en geduldige heren gaat. We houden van een hele lange opbouw, veel ruimte voor voorspel, strelen, aftasten en dan urenlang genieten. Nina valt op sportieve, verzorgde, frisse en aantrekkelijke mannen. Dat laatste is natuurlijk relatief, maar met respect, geduld en humor kom je al een heel eind.

Overigens is Nina ook beslist niet vies van een vrouwenhand (of borst, of mond) dus een vrouw of stel is ook erg welkom!
Denk je wat voor ons te kunnen betekenen? Stuur een PB. Reacties met een foto (en dan niet alleen van geslachtsdelen) hebben altijd de voorkeur!