Bezoekje Nina

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Karlson747470
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bezoekje Nina

Bericht door Karlson747470 »

Hallo,

Ik ben van plan om ergens komende weken eens een bezoekje te brengen aan de Cinema met mijn prachtige, geile vriendin Nina (zie foto's).

We zijn al eens eerder samen in de Erotic Cinema geweest om te kijken naar een geile gangbang. Dat was erg spannend maar dit keer willen we een (klein) stapje verder. We sluiten ons het liefst aan aan bij een bestaand feestje waar we de boel rustig kunnen aftasten (en ontvangen hier dan graag een uitnodiging voor). We overwegen ook om gewoon op eigen gelegenheid te komen. In beide gevallen is het leuk om mensen te treffen die zich kunnen vinden in onze situatie.

We zijn op zoek naar maximaal drie heren. Onze insteek is vooral om daar samen te zijn en het spannend te hebben maar als de klik met (een van) de aanwezige heren goed is is het niet ondenkbaar dat we die bij ons spel betrekken. Heel belangrijk hierin is dat Nina op dit vlak nog onervaren is. Ik wil zelf dus ook zorgen dat als we gaan, we een fijne en relaxte ervaring hebben, zonder opdringerige toestanden.

We zijn geen doorgewinterde swingers dus voor ons is het belangrijk dat het hier om respectvolle en geduldige heren gaat. We houden van een hele lange opbouw, veel ruimte voor voorspel, strelen, aftasten en dan urenlang genieten. Nina valt op sportieve, verzorgde, frisse en aantrekkelijke mannen. Dat laatste is natuurlijk relatief, maar met respect, geduld en humor kom je al een heel eind. ;)

Overigens is Nina ook beslist niet vies van een vrouwenhand (of borst, of mond) dus een vrouw of stel is ook erg welkom!

Denk je wat voor ons te kunnen betekenen? Stuur een PB. Reacties met een foto (en dan niet alleen van geslachtsdelen) hebben altijd de voorkeur! :)
Bijlagen
unnamed.jpg
unnamed (2).jpg
unnamed (1).jpg
Karlson747470
Contacteer:

Re: Bezoekje Nina

Bedankt voor alle reacties tot dusver! Daar zaten al heel wat spannende voorstellen bij. Het beloven hete maanden worden de komende tijd! ;)

We gaan later in alle rust reageren.
jaygomez
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

Klinkt super spannend ik zou er heel graag bij willen zijn sportief 30 jaar slank latino beetje Spaanse flavour lol ik hoor graag van jullie ?
Karlson747470
Contacteer:

We zijn vandaag langsgeweest. We hadden met wat heren afgesproken maar helaas konden we geen goed tijdstip vinden om die te treffen. Is ook logisch, want ons plan werd pas erg last-minute aangekondigd (na een overigens erg spannend nachtje met een stel in Groningen). Dus maar op eigen gelegenheid en zonder vaste afspraak.

Helaas was het geen positieve ervaring voor Nina. In plaats van dat we even de tijd kregen om te acclimatiseren, werden we overal gevolgd door een hoopvolle stoet (soms rukkende) heren. In de bioscoop werd ze van alle kanten aangestaard. Erg beklemmend voor Nina en ook onmogelijk voor haar om op die manier in de juiste stemming te komen.

We begrijpen overigens best dat dit is wat het is, het is een voor iedereen toegankelijke plek, iedereen is vrij om te kijken en mee te lopen, maar toch zou je verwachten dat men snapt dat dit averechts werkt. We hadden graag samen even de tijd gekregen om wat op te warmen, zodat Nina in de juiste stemming kon komen om zo ons feestje voort te zetten met een of twee heren maar helaas is het niet zover gekomen.

We komen zeker terug, maar dan pakken we het anders aan. Wat voor ons het best werkt is via het forum wat contacten leggen, en dan met die heren een afspraak maken.
Kanjertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Kanjertje »

Ik snap wat je bedoelt Karlsson. Echter het volgen en staren kun je niet tegenhouden. Ook niet als je privé afspraken maakt. Als je dit (nog) niet wilt, kun je beter naar een andere locatie gaan.
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Ik zou zeggen, neem eens contact op met Plumberjack.
Prima regelaar en begeleider.
Gr. Herman.
Karlson747470
Contacteer:

Kanjertje schreef:Ik snap wat je bedoelt Karlsson. Echter het volgen en staren kun je niet tegenhouden. Ook niet als je privé afspraken maakt. Als je dit (nog) niet wilt, kun je beter naar een andere locatie gaan.
Ja, dat zei ik ook al in mijn stukje. En dat zoeken we natuurlijk ook op. We verwachten geen privacy en de aanwezigheid van andere mannen is zeker een spannend element. Maar dit was gewoon rukkend meelopen in een hele stoet bij letterlijk elke meter die we ons verplaatsten en Nina van dichtbij aanstaren om elk hoekje. Dat werkt gewoon helemaal averechts.

Maar goed, weer wat geleerd! :)
CoupleGooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door CoupleGooi »

Zin om een keer met ons als stel af te spreken? En dan op een rustig moment in de cinema?
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
Patrick666
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Hoi Karlson,

Ik ben zelf helaas nog nooit bij een van de feestjes van Plumberjack geweest. Maar ik denk dat dat voor Nina wel een goede optie zou kunnen zijn.
Daar zijn meestal wat stellen bij met (flink wat :) ) ervaring, en die leiden waarschijnlijk al veel van de rukkende stoet af.

Een aantal weken geleden met een feestje van Wendy was dat ook zo. Er waren 3 stellen naast Wendy en Tiffany, en de meeste mannen die graag (te) dicht bij komen gaan meestal naar de dame die het meeste bezig is, waardoor de rustigere dames de kans krijgen om te acclimatiseren.

Helaas kunnen er wel eens mannen in de bios zijn die zo weinig bloed in het lichaam hebben dat alleen dat pikkie nog maar kan denken, en dat ding denkt meestal maar aan een ding :)

Misschien tot ooit,

Groetjes,
Patrick
Kanjertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 66
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Kanjertje »

"Ja, dat zei ik ook al in mijn stukje. En dat zoeken we natuurlijk ook op. We verwachten geen privacy en de aanwezigheid van andere mannen is zeker een spannend element. Maar dit was gewoon rukkend meelopen in een hele stoet bij letterlijk elke meter die we ons verplaatsten en Nina van dichtbij aanstaren om elk hoekje. Dat werkt gewoon helemaal averechts.

Maar goed, weer wat geleerd! :)
Misschien dat de aanwezige mannen, die dit lezen, ook wat geleerd
Ik hoop dat jullie je de volgende keer wel zullen vermaken
groet
Kanjertje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: eduard0 en 11 gasten