naakt dag 19 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Big boobs kelly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2017 05:43
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: baarn
Contacteer:

naakt dag 19 oktober

Bericht door Big boobs kelly »

was een leuk dag heb een lekere gangbang gehad groetjes kelly
Stampertje59
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door Stampertje59 »

Het was zeker gezellig en lekker Kelly, bedankt .
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door Patrick666 »

Dan ga ik hier ook maar mijn verslagje plaatsen. Big boobs Kelly, bedankt voor de heerlijke geile ervaring. Ik hoop je nog een keer te mogen meemaken in die zo gewilde vrouw vrouw ervaring.
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door Patrick666 »

Wat was het weer een heerlijke middag in Erotica Amersfoort.

Ik had het berichtje gezien van de Ebony met cup G, en dat bericht leek me al te nep om waar te zijn. Maar omdat ik wel vaker verslagen zie van een gezellig feest op de donderdag besloot ik om toch maar weer eens een dagje vrij te pakken en mijn geluk te beproeven bij de EC in Amersfoort.

Ik was na de lange reis vanuit Limburg rond 11.30 bij de EC. Ik was de enige binnen, en heb me van mijn kleren ontdaan en ben lekker in de hetero zaal gaan kijken naar een leuk filmpje. Terwijl mijn pik lekker begon te zwellen van de lekkere blonde dame met de grote borsten welke en stevige pik aan het pijpen was hoorde ik de deur van de cinema geregeld open gaan. De ene na de andere man kwamen binnen, en aangezien ze niet allemaal rond begonnen te lopen dacht ik dat er misschien een dame aanwezig was. Helaas was dat niet het geval, maar waren een aantal van de heren elkaar aan het vermaken. Dus ging ik maar weer terug naar de heterozaal om te genieten van de dames op het scherm. Rond 12.45 ging ik even een slokje drinken halen, en tot mijn vrbazing was er net een stelletje binnen gekomen. Gerard en Kelly, voor de kijkers van Meiden van Holland zullen ze binnenkort misschien bekenden zijn, want schijnbaar had Kim een filmpje van dit stel gemaakt.

Kelly is een lekkere vrouw met fijne rondingen, en heerlijke borsten. Aangezien ze zich nog om moesten kleden ben ik terug gegaan naar de heterozaal hopende dat ze daar ook naartoe zouden gaan. En na enkele minuten was dat ook het geval. Kelly kwam binnen in een zwart met rood lakken corset met daarboven een zwart kanten stuk waar haar mooie grote tieten heerlijk in op en neer schudden. Ze ging samen met Gerard op de voorste stoelen zitten, en daar had ik nog net mooi zicht op. Ze begon Gerard lekker over zijn pik the strelen, en nadat ze een tijdje hadden gestreeld ging Kelly gehurkt voor Gerard zitten en begon zijn pik heerlijk te pijpen. Wat een genot om naar te kijken, zo’n mooi pijpend gezichtje, en die heerlijke tieten die mooi mee op en neer gingen. Mijn pik was volgens mij hard genoeg geworden om er nagels mee in de muur te slaan.  Ik hoorde haar zachtjes zeggen dat hij best in haar mond klaar mocht komen als hij dat wou, maar Gerard wou nog even opsparen, en toen besloten ze wat koffie te drinken en naar de darkroom te gaan.
Na een tijdje besloot ik ook naar de darkroom te gaan, en daar lag Kelly in de sling en werd ze gebeft door Gerard. Gerard wou echter dat lekkere natte kutje gaan neuken, en Kelly liet zich lekker gaan op de stoten van Gerard. Na een tijdje haalde ze haar borsten uit haar topje en een man voelde zchtjes aan die heerlijke tieten, en dat mocht van haar. Ik stond gelukkig aan de anere kant, en als magneten trok mijn hand naar die andere gweldige boezem om er zachtjes mee te spelen. Kelly genoot zichtbaar van de pik van Gerard en begon een vinger in haar mond te pijpen terwijl ik en een andere man nog met die lekkere tieten aan het spelen waren. Toen Gerard klaar was met de sling (Hij moest onmogelijk op de tenen staan) gingen ze naar het grote bed.

Daar ging Gerard zitten en ging Kelly weer hurkend de pik van Gerard in haar mondje verwennen. Ik vroeg of ze er last van hadden als ik op een aftandje meekeek naar dit lekkere spel, en dat was geen probleem. Na een lekkere pijpsessie ging Gerard verder met zijn neukwerk, en vleiden een aantal mannen zich naast het stel neer. Gerard had al aangegeven dat Kelly eigenlijk alleen mee was voor wat lekkere vrouw-vrouw actie, maar terwijl ze daar geneukt werd door Gerard begon ze de twee pikken naast haar af te trekken. Een van de heren hield het niet meer en hij vroeg heel netjes of hij in haar hand mocht klaar komen en dat mocht. De man aan de andere kant nam daarna het neukwerk van Gerard over, en Kelly liet zich heerlijk gaan. Aangezien er niemand aanschoof ging ik de plek van de neukende man innemen en Kelly pakte mijn kloppende pik vast en begon hem lekker af te trekken. Heerlijk als zo’n mooie vrouw met van ie op en neer deindende tieten je pik vol overgave aftrekt. Ik vroeg of ik haar ook mocht neuken, en dat vond ze goed. Ik deed een condoom om mijn pik en kroop lekker tussen haar benen. Haar kutje was heerlijk nat en mijn pik schoof met gemak naar binnen. Terwijl ik haar neukte stimuleerde ik haar clit met een vinger en dat beviel haar wel geloof ik. Helaas was ik al zo’n lange tijd geil dat mijn zaad na enige tijd heerlijk in haar kut spoot (tegengehouden door het condoom).

Wat een heerlijk genot. Ik stootte nog een aantal keren door, en liet toen de volgende weer. Na een tijdje ging Kelly roken en toen ik aan het babbelen was met Gerard kwam daar ineens Benno binnen met een dame. Helaas heb ik haar naam niet meegekregen, maar het was een mooie dame met kort haar, ze kleedde zich in een lekker lak rokje en naaldhakjes, Benno vroeg of er al actie was geweest omdat het bed er zo verfrommeld uitzag, en dat kon ik alleen maar beamen. Kelly heeft de mannen goed aangepakt. Benno en de lekkere dame besloten naar de heterozaal te gaan, en ik dacht daar zullen we allemaal wel eindigen, dus ik ging kijken wat Benno aan het uitspoken was.
Hij stond met de dame bij het bed, en terwijl hij haar vingerde gingen haar handen masserend over ed schacht van Benno. Beiden genoten zienderogen. Toen Kelly en Gerard oo binnen kwamen maakte ik plaats zodat ze naast elkaar konden zitten om samen te genieten van de grote Benno show . Benno was op het bed gaan liggen en de lekkere lady was hem aan het pijpen. Ik snapte eerst niet waarom Benno zoveel gezichtuitdrukkingen kreeg, maar dat begreep ik later op de middag wel toen mijn pik in de mond van dit heerlijke wezen zat. Benno had zin om te neuken, dus de dame hing voorover op het bed met haar kontje en kut recht naar mij toegericht, en Benno vingerde haar eerst stevig. Daarna pakte hij zijn pik en begon lekker de dame te berijden. Dit vonden Kelly en Gerard wel lekker, en ze gingen er op dezelfde manier naast staan. Twee lekker neukende koppels naast elkaar.

Na een tijdje kregen ze het te warm in de heterozaal en ging het feestje verder op het grote bed. Kelly en Gerard bleven nog even en genoten van het schouwspel van Benno en de mooi geronde dame. Ik zat op een rode bank, en Benno stootte lekker op zijn hondjes zijn pik flink in de dame waarbij haar schitterende borsten steeds even op me afkwamen. Op een gegeven moment vroeg ze of iedereen alleen maar bleef kijken. Aangezin ik die borsten niet meer kon weerstaan vrog ik of we dan mee mochten doen en begon ik die heerlijke tieten te masseren. Ze pakte mijn pik vast en begon me heerlijk te pijpen. Ik hield het niet meer. Ik zei stop anders spuit ik in je mond. Dat vond ze schijnbaar niet zo erg, en ik mocht in dat zalige mandje spuiten, helaas was het meeste kruid al verschoten, dus veel kwam er niet meer uit. Deze heerlijke dame bleef van pik naar pik gaan. Elke man die dicht genoeg in de buurt kwam werd vast gegrepen en afgetrokken of heerlijk gepijpt. En als Benno niet bezig was met zijn kracht training was haar zalige kutje ook voor iedere pik gebruikbaar. Op een gegeven moment was ze op handen en knieen iemand aan het pijpen. Dat lekkere kontje stak in mijn richting en haar kutje lokte mijn vingers naar haar toe. Langzaam begonnen mijn vingers naar binnen en naar buiten te schuiven. De topjes voelden binnen het gevoelige sponzige deel van haar kut, en ze reageerde lekker draaiend op de aanraking daarvan. Ik ging met mijn vingers iets sneller op en neer, en ze begon lekker te kreunen. Na een tijdje deed ik een condoom om en heb ik deze lovely lady ook geneukt. Mijn pik gleed heerlijk naar binnen, en het uitzicht op die mooie dikke borsten en haar bezigheid met al die andere pikken waren een feest voor het oog. Ik nam mijn pik met grote halen in en uit haar sappige kut, en haar gekreun spoorde me aan om lekker door te gaan tot ze me weer tot een hoogte punt brak. Na nog een aantal mannen klaar gemaakt te hebben gingen Benno met haar naar de stoel, deze kregen ze eerst niet op hoogte ingesteld dus begon Benno maar met beffen nadat zij hem voorovergebukt gepijpt had. De dame begon weer de pikken naast de stoel te trekken en te pijpen. Tot een man ontdekte hoe de stoel gekanteld kon worden en toen stak Benno zijn pik weer met harde stoten in dit zalige kutje. Eerst had de man spijt dat hij de stand had gevonden, want daardoor kon zij hem niet meer pijpen, maar ze wou de vriendelijke man wel bedanken, dus toen Benno klaar was nam ze zijn pik in de mond, en mocht hij zijn harde pik in haar natte kut laten glijden.

Helaas was het voor mij toen weer tijd om naar Limburg terug te reizen. Ik heb de mensne nog bedankt voor de gezellige middag, en de dame zei tot zaterdag, maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen 

Aan beide dames van gisteren nogmaals bedankt voor deze geile ervaring.

Groetjes,
Patrick
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door CenE »

Het was zeker een lekkere middag. Dus heren, bedankt voor het genot, de gezelligheid em het respect.

X, E
Nee heb je......
Big boobs kelly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2017 05:43
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door Big boobs kelly »

hoi hier gerard van kelly blij om te horen dat julie genoten heben donderdag zijn we in Hilversum maar kelly doet het alleen als ze een bi vrouw mag befen anders sexy ze alleen met mij
Big boobs kelly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2017 05:43
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: naakt dag 19 oktober

Bericht door Big boobs kelly »

iedereen bedankt meer zien van mij
groetjes kelly
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Poezenbeestje en 9 gasten