Het is zeker lekker geweest. Het wachten meer dan waard (we staan allemaal wel eens in een file).
Nadat je binnen kwam, snel ontdaan van m'n kleren en met het juiste merk condoom om mijn pik stond ik je op te wachten.
Terwijl je anderen aan het pijpen was, heb ik je zalige kutje heerlijk geneukt. Tjonge wat was dat lekker.
Hoop weer uitgenodigd te worden als je in de toekomst weer komt "lunchen".
Bedankt John.
Ik heb je een uitnodiging per pb gestuurd evenals de andere heren die er waren en de moeite hebben genomen om iets aan dit topic toe te voegen.
XXX
Mario - Italiaanse Hengst
PS: Begrijp ik uit je Profiel ID dat je een donkere dame bent ? Nee dus lees net uit een ander bericht dat je dat niet bent, maar geen punt voor mij
Ik heb je de laatste keer maar kort gezien, ik moest snel weg maar ik heb weer heerlijk van je genoten om te zien hoe je daar bezig was. Wie weet tot ziens.
John
Geniet van wat je doet heb spijt van je niet hebt gedaan maar wel had willen doen....
hey femme
jammer dat je niet meer komt in ero voor gb
laatste keer was top,...relax, goed geleidt en begleidt door je vriend.....
op het grote matras werd je heerlijk verwend..zelf heb ik je onder het filmdoek mogen nemen en de 'top' vol gespoten.........tot een next time????
Uuuuh ,goed geleidt door mijn vriend?
Nou, die heeft niet zoveel te leiden hoor
Maarre, we hebben het nog eens besproken en wellicht dat we hierna nog weleens een gangbang doen. Misschien eenmalig, misschien zolang het leuk is. Dus wie weet......