komen verlopig niet meer
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
komen verlopig niet meer
zorry
Laatst gewijzigd door Big boobs kelly op 20 nov 2017 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: komen verlopig niet meer
Klinkt als een typisch geval van #mietoe
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
nee naar vrouw onvriendelijke mannen zielige ruker zorry maar je krapte niet aan een schaamlip en keihart in een tepel knijpen
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Dat maak ik ook wel eens mee tijdens seksfeestjes, maar ik zeg er wat van en degene die door blijven gaan mogen vertrekken.
Je moet wel bijdehand zijn als je dit soort vervelende situaties meemaakt. Sommige heren moet je een beetje 'opvoeden'
Maar ik zou mij nooit laten wegjagen door deze gevallen.
Je moet wel bijdehand zijn als je dit soort vervelende situaties meemaakt. Sommige heren moet je een beetje 'opvoeden'

Maar ik zou mij nooit laten wegjagen door deze gevallen.
-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik vind het heel erg jammer dat dit soort vervelende en respectloze kerels er zijn.
Het enige wat ze hiermee bereiken is dat de dames wegblijven en dan heeft niemand meer plezier....
Het enige wat ze hiermee bereiken is dat de dames wegblijven en dan heeft niemand meer plezier....
- Joke-Prive
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Gelukkig blijven niet alle dames weg. Ik ben veel gewend en mijn vriendinnen ook. Volgende keer gewoon er meteen wat van zeggen!
- m.verhaag83
- Leeftijd: 31
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ondanks dat ik het met Joke-privé eens ben dat je je plezier niet door dat soort kerels moet laten verpesten!
Snap ik wel de frustratie!
Maar denk alleen dat je hier op dit forum niet de juiste mensen ermee bereikt. De vaste bezoekers weten inmiddels wel hoe het er aan toe hoort te gaan! Het zijn vaak de mensne die gespannen voor de eerste keer eens binnenkomen die denken dat omdat ze een paar euro betalen alles maar mag. En ja er mag ook veel, maar wel met goedkeuring van de andere of anderen.
Maar misschien zou het goed zijn om een paar korte gedragsregels op papier te laten zetten en deze ook te laten zien aan de alleengaande heren. En inderdaad, dus ook aan mij! Zodat een ieder op de hoogte is dat de dames of echtgenoten/begeleiders bepalen en vraag het even netjes.
Want de werkelijk is niet altijd zoals in de xxx films. Ondanks dat de dames die bij EC komen erg lekker en ook vaak erg geil zijn. Een beetje leuke opwarming kunnen zij wel waarderen!
Dus vrienden, kennissen en alle mannen, eerst vragen, dan pas doen!
Zo blijft het nog lang leuk en gezellig voor een ieder en blijven de actieve stellen en dames komen. Waardoor de heren ook lekker actief kunnen zijn!
Snap ik wel de frustratie!
Maar denk alleen dat je hier op dit forum niet de juiste mensen ermee bereikt. De vaste bezoekers weten inmiddels wel hoe het er aan toe hoort te gaan! Het zijn vaak de mensne die gespannen voor de eerste keer eens binnenkomen die denken dat omdat ze een paar euro betalen alles maar mag. En ja er mag ook veel, maar wel met goedkeuring van de andere of anderen.
Maar misschien zou het goed zijn om een paar korte gedragsregels op papier te laten zetten en deze ook te laten zien aan de alleengaande heren. En inderdaad, dus ook aan mij! Zodat een ieder op de hoogte is dat de dames of echtgenoten/begeleiders bepalen en vraag het even netjes.
Want de werkelijk is niet altijd zoals in de xxx films. Ondanks dat de dames die bij EC komen erg lekker en ook vaak erg geil zijn. Een beetje leuke opwarming kunnen zij wel waarderen!
Dus vrienden, kennissen en alle mannen, eerst vragen, dan pas doen!
Zo blijft het nog lang leuk en gezellig voor een ieder en blijven de actieve stellen en dames komen. Waardoor de heren ook lekker actief kunnen zijn!
Verzorgde en erg geile bi dominant, 31, 184, 82 kilo, geschoren en prettig geschapen
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
als vrouw heb je het recht om er wat van te zeggen.
ze dienen je met respect te behandelen ook al ben
je daar om gebruikt te worden. met respect over en
weer kom je het verst mee.
wij hebben bij de mannen duidelijk gemaakt dat als je het sletje op het bed wilt
gebruiken je naakt bent omdat het sletje ook naakt is. mannen die dat niet willen
hebben pech gehad. tot nu toe wordt deze wens gerespecteerd.
en als vrouw laat het sletje zich niet wegjagen door mannen die haar onvriendelijk
of respectloos behandelen. ze zal er iets van zeggen als ze iets niet wil of als ze
haar pijn doen.
maar wegblijven doen we zeker niet!!
hartelijke groeten wijsletje.
ze dienen je met respect te behandelen ook al ben
je daar om gebruikt te worden. met respect over en
weer kom je het verst mee.
wij hebben bij de mannen duidelijk gemaakt dat als je het sletje op het bed wilt
gebruiken je naakt bent omdat het sletje ook naakt is. mannen die dat niet willen
hebben pech gehad. tot nu toe wordt deze wens gerespecteerd.
en als vrouw laat het sletje zich niet wegjagen door mannen die haar onvriendelijk
of respectloos behandelen. ze zal er iets van zeggen als ze iets niet wil of als ze
haar pijn doen.
maar wegblijven doen we zeker niet!!
hartelijke groeten wijsletje.
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transseksueel en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Wat enorm gaat helpen is als ook de mannen elkaar aanspreken op fout gedrag. Als je dus ziet dat iemand ondanks een duidelijke nee toch door gaat de persoon wordt aangesproken door mannen die zich wel aan de regels houden. Op deze manier blijft het een veilige omgeving voor vrouwen om zich te laten gaan en blijven ze komen.
-
- Leeftijd: 0
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Dat soort mannen (maar ook dames) kom je helaas overal tegen, net als de leuke. Ik sta open voor een ieder die me frisgewassen en respectvol benaderd/bejegend, ontbreekt een van die factoren dan doen ze én mij én zichzelf te kort (als het al tot spel komt). Ga ik het spel aan en Is iemand me te ruw of op onderdelen niet compatible dan zeg ik er wat van, moet ik het vaker zeggen dan me lief is dan heeft dat consequenties waarbij ik afhankelijk van de situatie ofwel alle niet door mij gewenste aanrakingsvormen in de kiem smoor ofwel het spel volledig af breek, waarbij het of aan hem of aan mij is om te verkassen (in de zin van even een ander/luwer plekje op zoeken). Gebeuren er dingen die je niet leuk vind wees dan assertief in woord en/of gebaar, daarmee kan veel ongemak/ergernis voorkomen worden.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

Gebruikers op dit forum: Openminded-Stel en 23 gasten