Naar EC met C en E

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Naar EC met C en E

Bericht door Benno2 »

E komt inmiddels zo'n beetje net zo vaak als ik in EC, dus het kan niet anders of we lopen elkaar regelmatig tegen het lijf. Nou heeft E een heerlijk lijf, dus mij hoor je niet klagen. Vandaag is ze er weer eens met haar man C. Die is er niet altijd bij vanwege werk, maar vandaag is meegekomen. C en E ken ik al een paar jaar. Op een gegeven moment gingen ze emigreren naar een mooi warm land. Lekker natuurlijk, maar qua seks is er weinig te beleven daar, dus komen ze weer terug naar Nederland. Sindsdien zie ik E (en soms ook C) met enige regelmaat. Het is altijd gezellig en seksueel gaat het altijd lekker met E en mij. Zo ook vandaag (en bijvoorbeeld ook afgelopen donderdag :lol: ).

Terwijl C nog de auto aan het parkeren is, beginnen wij vast. E wil qua opwarmen altijd eerst pijpen, wat als bijkomend voordeel heeft dat ik ook meteen opgewarmd wordt. Er zijn wat andere liefhebbers die haar al geil bepotelen terwijl ik wordt gepijpt op het matras. Als E wat verandering van spijs zoekt en een andere aangeboden pik naar binnen hapt, schuif ik een condoom om mijn pik en mijn pik in E's kutje. Zo neuk ik haar langdurig op z'n hondjes. Tijdens dit gebeuren is C gearriveerd. Hij doet de suggestie dat we misschien verder kunnen gaan in de gynaecologenstoel. "Jippie!", roept E. Op naar de stoel. Die staat nog op de goede hoogte (hebben we vorige week geregeld), dus we kunnen meteen aan de slag. E pijpt me nog even op volle sterkte en dan gaat ze in de stoel liggen. Omdat de hoogte van de stoel nu precies goed is kan ik haar stevig neuken. "Hier kan ik wel de hele dag in liggen", zegt E. Er staan wat heren omheen wiens pik binnen grijpafstand zijn. Dus heeft E al gauw in elke hand een pik en als ze zich een beetje voorover buigt kan ze er zelfs een in de mond nemen.

E kan behoorlijk squirten met haar kutje als je haar op de juiste manier weet aan te pakken. Maar op de een of andere manier kan ik die manier van aanpakken niet te pakken krijgen. C staat op een afstandje te kijken en ik vraag hem te hulp. Hij zegt dat ik het zelf maar moet proberen. Nou, ik de mijn best en E kermt het uit, maar spuiten wil niet lukken. Een van de andere heren probeert het ook eens en dat gaat al beter, maar C moet er toch aan te pas komen om te laten zien hoe het echt moet. Jawel hoor, de sluizen gaan open.
Ik ga ook nog even in de stoel zitten, waar E mij nog even pijpt. Dat zien twee andere mannen ook wel zitten. Ze pijpt ze alle twee naar een hoogtepunt, terwijl ik haar van achteren neuk. Tijd om even water te gaan drinken.

Na een korte pauze herneemt E het betere pijpwerk. Ze laat mij klaarkomen en vervolgens nog twee andere mannen. Daarna wenkt ze C naderbij. C kruipt bij haar op het matras en gebruikt tong en vingers om haar naar de toppen van haar genot te brengen. Zoals ze zelf uitlegt, heeft C een gedetailleerde kaart van binnen- en buitenkant van haar kutje en zo te merken kan hij er met ogen dicht de weg vinden.
Enfin, het was weer een geslaagd bliksembezoek. Snel even douchen en dan weer ervandoor. Oh ja, Chantal was er ook, maar daar ben ik helemaal niet meer aan toe gekomen. Had mijn handen vol aan E.

DISCLAIMER Ik weet natuurlijk niet zeker of C en E vanwege te weinig te beleven qua seks terug zijn gekomen naar Nederland, maar het klinkt als een goed verhaal ;)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naar EC met C en E

Bericht door Benno2 »

Oh ja, had ik al gezegd dat we altijd de grootste lol hebben? :lol: :lol: :lol: