Beste Lotte en Vriend,
Lekker dat jullie morgen weer komen en dat er weer heel wat mannen over Lotte heen komen
Wat is dat heerlijk jou hard te neuken, wat een prachtlijf en wijf ben jij, wat is het moeilijk om niet gelijk het condoom vol te spuiten.
Gelukkig is het heerlijk om je pik in jou mond te stoppen en / of je af te trekken op jou prachtlijf.
Heerlijk om te zien wat jij met mijn sperma doet.
Mijn meisje had de vorige aankondiging gelezen en mij op pad gestuurd om jou hard te neuken en onder te spuiten. Toen ik thuis verslag deed mocht ik haar ook gelijk in gezicht en haren spuiten

Mijn meisje wordt ook botergeil van al die verhalen. Zelf durft ze (nog) niet.
Ze wil dat ik morgen jou weer neuk en onderspuit, ik heb nu pikstraf thuis om te sparen voor jou zegt ze, ik heb haar al wel moeten vingeren klaar moeten beffen

).
Ik sta onder druk... ik weet nog niet hoe ik mijn Secretaresse moet vertellen dat ze mijn dag om moet gooien... vanaf 16:00 of na 19:30 moet wel lukken in Amersfoort of Hilversum. Jou niet neuken en onderspuiten is geen optie... ik weet niet hoelang ik anders pikstraf thuis krijg.
Willen jullie laten weten hoe laat jullie binnen zijn en vertrekken en / of jullie nog naar Hilversum gaan en hoe laat jullie daar zijn?
Ik vraag mij nog een ding af, kom jij squirtend klaar. De vorige keer werd jij in de bioscoopZaal liggend heerlijk door een pik geneukt, op een geven moment wisselde jij van positie door te gaan staan. Je kwam toen heerlijk, hard pratend en kronkelend klaar. Ik vroeg mij af of jou kutsappen toen langs jou heerlijke benen naar beneden liepen?
Mijn pik werd er in iedergeval super hard van en even later kwam ik voor de tweede keer lekker spuitend in je gezicht en haren klaar. Kijk maar naar de foto van je vriend, rechterkant in je haar
Grt en ik doe er alles aan om morgen (over je heen) te komen