Lotte komt 14 december naar Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lotte komt 14 december naar Amersfoort

Bericht door Dave is oke »

Hey Lotte en vriend,

Onze kennismaking vondt ik echt grappig.
Je eerste reactie was: het is naaktdag maar je hebt kleren aan. Jij wist niet dat je me heerlijk gepijpt had en dat ik daarna je prachtige borsten heerlijk heb ondergespoten.
Maar toen had je je blinddoek nog om.

In het begin vondt ik het te druk. Wel geil om te zien dat je heerlijk werd onder gespoten toen je op de grond zat naast het matras. Heb van je genoten in de filmzaal toen het wat rustiger was.

Wil je / jullie nog wel bedanken voor het spontane gesprekje Lotte toen ik weg ging.

Graag tot de volgende keer.....

Groeten Dave
JJulian61
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door JJulian61 »

Super geile middag mee mogen maken :o
Volgens mij was ik de 17e die over haar heen mocht klaarkomen, benieuwd naar de foto,s van deze mooie Lotte!
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Het is 19 december en alweer 5 dagen geleden dat ik in Amersfoort en Hilversum was....Hoe ik het vond??? Weer fantastisch!

Wat super leuk om jullie reacties te lezen. Ik heb enorm gelachen om het broodje ' liefde en passie' van de alberthein. En wat een leuke, lieve, geile en tevens complimenteuze woorden heb ik mogen ontvangen! Super bedankt, want dat is gewoon echt heerlijk om te lezen/horen.

Toen wij afgelopen donderdag de winkel binnen kwamen, werd ons al verteld dat het erg druk was. Alle kluisjes en tassen bezet? O mijn god....dat wordt een heleboel zaad over mijn lichaampje en ik begon een beetje zenuwachtig te worden. Na de lieve woorden van de mooie vrouw in de winkel; "gewoon gaan genieten joh, komt allemaal goed", ben ik via de toilet naar binnen gegaan.
Natuurlijk naakt en deze keer met blinddoek op werd ik aan de hand meegenomen naar binnen. Meestal heb ik even tijd nodig om een beetje op te warmen, maar daar kreeg ik deze keer geen kans voor. Ik moest gelijk op mijn knieën en kreeg de ene naar de andere pik in mijn hand of mond geduwd.
Wanneer ik geblinddoekt ben, heb ik alleen mijn fantasie en mijn verbeelding om te bedenken wat er om mij heen allemaal gebeurd. Ik voelde de warmte en hoorde de heerlijke klaarkom geluiden van veel verschillende mannen om mij heen. Deze combinatie vind ik erg spannend en super geil! Ik weet niet eens waar ik precies op mijn knieën zat, maar ik gok ergens naast het bed.

Na een aantal pikken gehad te hebben, mocht ik op de grond gaan liggen. Blijkbaar stonden er al een aantal mannen op springen want binnen no time voelde ik grote warme klodders zaad over mijn gezicht, borsten en buik lopen. Ik voelde dat ik als een echt zaad sletje helemaal onder zat en bedacht mij dat ik waarschijnlijk helemaal zou moeten glimmen daarzo in het donker. Zaad liep langs mijn buik richting mijn natte kutje wat ik echt een heerlijk geil gevoel vind.
Ik was echt van plan om deze keer de hoeveelheid spuitende mannen te tellen, maar dat bleek tijdens de grond sessie een kansloze bedoeling te zijn. Ach ik vind wel dat ik een tien verdien voor mijn intentie ;) :lol:
Onderweg naar Hilversum later in de middag, kreeg ik te horen hoe druk het nu eigenlijk was geweest en dat er zelfs mannen op het bed hadden gestaan om vanaf grote hoogte mij helemaal onder te spuiten. Gek eigenlijk hoe je op dat moment geen idee hebt van de drukte, maar dat deze wetenschap de dagen daarop mij elke keer weer botergeil maakt.

Vervolgens werd ik meegenomen naar de bioscoop. Hier ben ik goed geneukt door een paar harde pikken! En jeetje mannen wat is een stijve pik toch immens geil! hahaha Naast mij zat een man (ik dacht venga) die aangaf dat het misschien wel vriendelijk zou zijn om een beetje glijmiddel te gebruiken aangezien mijn kutje behoorlijk geneukt werd! Erg lief hoe er ondanks zo'n geile sessie aan je gedacht wordt....respectvol...zoals het ook hoort denk ik. Eigenlijk was er de hele middag een hele relaxte, respectvolle en toch hele geile vibe aanwezig! Ik merkte dit onder andere aan de reactie van mijn vriend aangezien hij geregeld ergens achteraf stond te kijken hoe zijn meisje goed aangepakt werd. Ik weet dat hij dit fucking geil vind en dit ervoor zorgt dat ik thuis nog eens flink aangepakt ga worden! Maw de volgende dag geprobeerd maar zo min mogelijk te gaan zitten ;) :lol:

Toen een korte pauze....even wat drinken...en de blinddoek mocht af. Kon ik toch eindelijk mijn vriendje lief aankijken ;)
Even een klein praatje en weer door naar de volgende ruimte...de ruimte met de gynaecologische stoel!
Ik heb daar mijn vriend in gelegd, blinddoek bij hem omgedaan en hem heerlijk verwend. Ik ben bovenop de stoel gekropen en boven op zijn pik gaan zitten. Even lekker neuken ipv geneukt te worden. Nu was IK even de baas! En ook DAT is een heerlijk spel! Ondertussen waren er wel mannen die interesse hadden in zijn pik. Deze biseksuele situaties vind ik bloedgeil en dus heb ik mijn vriend laten pijpen door een man welke daarna over hem heen is klaargekomen. Heerlijk! Ondertussen ben ik naast hem gaan zitten en nog een paar heerlijke pikken in mijn mond gehad terwijl hij daar geblinddoekt in de stoel lag.

Op een gegeven moment keken wij elkaar aan en was het tijd om toch nog even langs Hilversum te gaan. Ook al was ik best een beetje moe geworden, konden wij natuurlijk de mannen die eventueel naar Hilversum wilde komen niet teleurstellen. Hahaha het is wel een dingetje hoor...vanuit een hele geile setting de auto in te stappen om vervolgens ondergespoten Hilversum binnen te lopen en niet te weten of er überhaupt mannen zullen zijn....Maar goed....toch de stoute schoenen aangetrokken.
Ik moet zeggen dat bij binnenkomst ik niet direct een warm gevoel kreeg, maar gelukkig was gek genoeg binnen 10 minuten dit gevoel helemaal verdwenen.
Hete donder, tijgertje en nog vele andere geile lekker ruikende mannen kunnen verwennen. Ook hier weer flink geneukt en mijn god wat zaten er grote pikken tussen. Tja ik blijf natuurlijk een klein meisje he....en ondanks dat ik al redelijk was opgewarmd...blijft het een strak kutje ;) :oops:
Na een uurtje in Hilversum te zijn geweest en in de wetenschap dat ik thuis toch ook nog even aan de bak moest, hebben we besloten naar huis te gaan.
Jeetje wat een fijn uiteinde, o nee daar moet ik nog even mee wachten, maar wat hebben wij het weer heerlijk gehad!

Geile groetjes Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten