bezoek van zwangere dame

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

bezoek van zwangere dame

Bericht door venga »

Maandag was ik op het sexfeestje van WENDY , TIFFANY ,SUZY en SAMANTHA. Wat een drukte, respect hoe die meiden dat deden.

Toch kwam voor mij de grootste verrassing binnen rond half 8. Een Engels stel kwam de cinema binnen. Super vriendelijke mensen en super spontaan. Samen met wat andere mannen raakten wij in gesprek. Mijn ogen rolde uit mijn hoofd toen zij vertelde dat zij zwanger was.

Ik genoot van haar zachte blanke huid en haar vriendelijke blik. Het stond op mijn bucket-list sex te hebben met een zwangere vrouw. Dat is gelukt :roll:
Wat heb ik genoten toen zij uiteindelijk al haar kleren uittrok en kon zien dat zij ongeveer 4 maanden zwanger was. Ik heb lekker haar bolle buikje gevoeld, haar zachte borsten gestreeld en uiteindelijk haar borsten onder de sperma gespoten.
Uiteindelijk was het te druk om rustig te voelen of de foetes al mee deed met de gangbang :idea:

Ik ging met een glimlacht de cinema uit. Ik dacht, wie kan er zeggen dat hij vandaag sex heeft gehad met een zwangere vrouw uit Engeland!?
bsquare
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: bezoek van zwangere dame

Bericht door bsquare »

Hi,

thanks for your depiction of the evening, we're glad that you enjoyed it as much as we did. Emi is now in the fifth month of her pregnancy and as far as we can tell, the baby likes to share the orgasms with the mother. Chances are, that we will visit EC before it would be too difficult and risky, so if you are a fan of round bellies, keep an eye on the forum.

Henry
venga
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door venga »

I will certainly do that. send me please a PB and tell me your wishes. If it is safe, I would like to please you :P
langelat
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door langelat »

I would love to come if you go again. I would love to fuck with a pregnant woman. I sometimes fantasize about it.

Greatings, Langelat
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

I would like to come/cum too!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten