Hey allemaal!
Ik zie hierboven wat leuke reacties.... Wij waren dat geile stel.
Het was ons 2de bezoekje aan amersfoort, en wilden onaangekondigd eens rondkijken.
Maar het bleef niet bij rondkijken, we liepen door de gang en ik dacht laat ik eens in de darkroom kijken of er iemand is ,,, niemand!
Tja dan bouwen we een zelf een geil feestje hea!
Ik trek mn heerlijke vrouwtje mee een hokje in en doe het gordijntje dicht,,,
Begin haar heerlijk te tongzoenen en te strelen... ondertussen hoor ik geschuiffel om het hokje heen... hmm opwindend.
Terwijl ik weet dat we bekeken worden, doe ik langzaam haar broek los en laat mn vingers langs de contouren van haar string glijden... mn andere hand glijd langs haar courset en langs de contouren van haar borsten terwijl mijn duim zachtjes haar tepel streelt... hmmm wat heeft ze toch een ontzettend mooi en geil lichaam!
ik lik zachtjes haar oorlel en kus haar nek, zachtjes kreunt ze.... ondertussen voel ik haar hand in mn boxer glijden en zachtjes knijpt ze in mn ballen terwijl ze in mn oor fluistert ohhhh we worden geil bekeken...
Mijn vingers glijden haar string in en .... ik voel een enorm natte hete kut die erom vraagt om ontzettend verwend te worden.
Zachtjes laat ik een vinger haar natte kutje in glijden terwijl mijn duim haar heerlijke harde knopje streelt... nu weet ik uit ervaring dat ze echt "los" gaat

...
Ohhh schatje neuk me fluistert ze in mn oor, terwijl je mn broek laat zakken en me heerlijk zachtjes aftrekt...
Tja wie ben ik om nee te zeggen ;p ... ik doe haar broek uit en terwijl ze zich tegen de wand laat zakken en haar benen iets uitelkaar zet, duw ik zachtjes mijn stijve pik tegen haar natte grotje en zachtjes glij ik bij haar na binnen... een geile kreun en een lik in mijn nek is het gevolg... ohhh ja...
terwijl ik haar langzaam neuk en ondertussen haar tepels lik, zie ik een stijve pik door een gloryhole komen en zachtjes leg ik haar hand op die pik... ze reageert gelijk en begint zachtjes te trekken ... ondertussen gaat het gordijntje een stukje open en ook daar verschijnt een stijve .. ze heeft nog 1 hand vrij dus ook deze moet wat werk verrichten. Ik zie een hand die haar borsten betast en zachtjes met haar tepels speelt... Ik neuk haar nu stevig!
Op het ritme van mijn stoten trekt ze de 2 andere heerlijk stijve pikken af, en ja hoor het duurt niet lang of er komt een heer kreunend klaar. ik voel de sperma van haar bovenbeen lopen, hmmm wat geniet ze!
Ondertussen is er nog een vrouw binnen gekomen die met haar hand door een gloryhole komt en zachtjes en op de tast mijn stijve pik uit het hete natte kutje van mn vrouwtje haalt en ze trekt me naar het gat in de muur toe.
Ik steek mijn stijve pik erdoor heen en ik voel een geile hete vrouwentong om mijn eikel kronkelen.. heerlijk!
Terwijl ik gepijpt wordt fluistert mijn vrouwtje in mn oor dat ik moet genieten... nou dat doe ik zeker!
Mijn blonde stoot gaat iets achteruit en verschillende mannenhanden nemen bezit van haar lichaam,
Ze trekt diverse stijve pikken terwijl er een heer haar kutje likt hmmm zo te horen vermaakt ze zich prima.
Dan komt er een heer binnen met de vraag of hij en zijn vrouwelijke partner ook in het hokje mogen.... tja wie ben ik om nee te zeggen.
De heer en dame en mn vrouwtje en ik ontkleden ons en terwijl de andere dame me geil begint te pijpen, neemt mijn vrouwtje de stijve van mijnheer in haar sensuele mondje om hem naar een hoger universum te brengen... langzaam glijdt mijn hand naar beneden en streel haar tepels ... ze kreunt, ik trek haar omhoog en lik haar tepels en verwen haar met mijn vingers... ondertussen geeft de heer mijn vrouwtje een heerlijke likbeurt... de dames kreunen en beginnen elkaar te zoenen... hmmm
Het blijkt te krap in zo n hokje om nog meer te expirimenteren ... we besluiten dat we het grote matras op gaan zoeken om het "af" te maken want de klok tikt richting 22:00 uur...
Bij het matras aangekomen pijpen de beide dames mij om beurten, echter ik wil alleen klaarkomen in of op mijn eigen vrouwtje dus ik besluit mijn blonde stoot op het matras te leggen en haar heerlijk vol te spuiten met sperma... terwijl ik haar stevig lig te neuken wordt de heer naast me ontzettend klaar gezogen zo te horen en met dat de lampen aanspringen spuit ik mijn heerlijke blonde vrouw vol met geil sperma!
nog nagenietend van dit avontuur(tje) vertrekken de meeste toeschouwers en praten we even later aangekleed na onder het genot van een sigaret.
Zoals jullie lezen, hebben wij een super avond gehad en komen wij zeker nog eens terug...
Geile groetjes,