19 jan rijp sletje klaar voor eerste gang bang

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Bi stel dev
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 19 jan rijp sletje klaar voor eerste gang bang

Bericht door Bi stel dev »

En rob je weet hoe ze is en wat ze de vorige keer geil vond dus leef je maar weer lekker uit en geniet er maar weer geil van tot vrijdag gr ons x
Lekkersetje
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Lekkersetje »

We gaan er een gaaf gezellig en zeer geil feestje van maken.

Gr Rob
keesg
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door keesg »

ik ben er ook!

heb er zin in!

groetjes,

Kees
Bijlagen
recht vooruit.jpg
poitr61
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door poitr61 »

ik kijk uit naar een geile middag
een rijp kutje neuken mag je mij snachts voor wakker maken :D
ik zal mn zaad opsparen tot vrijdag zodat ik lekker over je mondje of tieten kan spuiten

tot vrijdag, poitr
looking for older women!!
wijsletje
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door wijsletje »

Nou de laatste 2 heren ziet er goed uit voor de dames maar een scheerbeurt zou ook niet weg zijn
of lekker kort geknipt dat haar op je pik en ballen
Gr sletje van ijsletje
lex19712
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door lex19712 »

Heel misschien kom ik ook langs als jullie dat leuk/lekker vinden natuurlijk! Grtz Lex
Bijlagen
IMG_20150619_115628 klein.jpg
Laatst gewijzigd door lex19712 op 17 jan 2018 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Uschi
Leeftijd: 0
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Lekkersetje schreef:Tja wat mijn wensen zijn..... ja ik ben echt van de vrouwen maar ben bi. Maar dan moet er wel een vrouw bij zijn, dan word ik pas echt geil en is bijna niets te gek. Dan denk ik wel eens je zal toch maar zo lekker genomen worden...... was ik maar vrouw maar ja ik zou natuurlijk ook genomen kunnen worden. Maar goed wie weet geil gaat het zeker worden, of een hele mooie vrouwelijke Travo er bij. Mensen als het een keer los gaat is er veel mogelijk toch, probeer alles en behoud het lekkerst!!
Ik ken die wens maar al te goed en probeer er als tv-sletje op mijn manier het beste van te maken. Of ik "mooi en vrouwelijk" genoeg ben laat ik aan anderen over maar qua sletterigheid doe ik in ieder geval voor niemand onder. 't is dat er al meerdere spermaliefhebbers aanwezig zijn maar iedere druppel die me gegund is zal ik met liefde verorberen of cumswappen (geloof me een grotere pijp/spermaslet als ik is er niet, hoe meer pikken/sperma hoe liever). Eigenlijk had ik die dag een gefilmde gangbang in Groningen maar die is i.v.m. de weersverwachting uitgesteld, voor mij een geluk bij een ongeluk want dit feestje beloofd echt mega geil te worden zelfs als het van mijn kant alleen bij kijken zou blijven wat ik overigens niet hoop (wat zou ik hier overigens graag een camera op gericht zien, maar goed dat kan helaas niet).

Ik zal mij in beginsel terughoudend opstellen richting de andere deelnemers (niet iedereen zit immers op een tv dame te wachten) maar mocht ik signalen oppikken dat iemand voor me open staat dan zal ik zeker een toenaderingspoging wagen, waarbij ik overigens aan een half woord of gebaar genoeg heb om die toenaderingspoging weer af te breken als die ongewenst blijkt. Ik van mijn kant sta open voor een ieder die me frisgewassen en respectvol benaderd dus hou je richting mij vooral niet in (let wel ik ben dol op pijpen maar niet op geurtjes dus na het plassen even wassen en aanwijzingen als "iets rustiger" etc. dienen vanzelfsprekend direct te worden opgevolgd, klaar komen in de mond wordt zeer gewaardeerd).

Wat sperma spel betreft hebben zich inmiddels reeds meerde liefhebbers gemeld. Als spermaslet pur sang ben ik vanzelfsprekend verzot op cumswaps en snowballing (snowballing is als je sperma van de ene mond in de andere laat overlopen en vervolgens weer terug in de eerste mond.....of in een derde mond, 4de mond etc :-). Aangezien we met meerdere liefhebbers zijn lijkt dit me een unieke kans voor ons allen om die laatste variant eens te kunnen beleven, waarbij het sperma dus meerdere keren van mond tot mond gaat met meerdere deelnemers op rij, iets wat ik zelf nog maar 1 keer eerder heb mogen beleven. Ben zelf overigens dol op slikken maar ben daarin vrees ik evenmin de enige. Ik kan slechts de hoop uit spreken dat er met zo veel sperma liefhebbers in de buurt niet onnodig tissues gebruikt zullen gaan worden om sperma van lichamen te vegen en/of in uit te spugen want dat zou kostelijke zonde zijn (een ondergespoten dame of heer schoon mogen likken is voor liefhebbers als ondergetekende de ultieme haute cuisine)
Bijlagen
Uschi.png
Uschi.png (233.08 KiB) 3447 keer bekeken
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Bi stel dev
Contacteer:

Ja ben ik het mee eens wijsletje flossen doen we in de badkamer en niet op bed dus wel graag kort of glad geknipt mannen is frisser en lekkerder voor iedereen dus bij veel haar op verkeerde plek moeten wij helaas nee tegen je zeggen daar heeft mijn rijpe sletje echt geen zin in en ik ook niet l. Gr bi stel
Bi stel dev
Contacteer:

En voor uschi kom er maar lekker bij helemaal geen probleem voor me sletje en ook niet voor mij haha dus tot vrijdag x
jongengeil22
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door jongengeil22 »

Zijn jullie er tussen half 6 en half 7 ook nog?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: slutrecht en 22 gasten