Marc-Linda schreef:Hallo daar,
wij zijn een stel van 25 en 38..... we zijn één keer in de shop in A'foort geweest om eens rond te neuzen. nou vroegen wij ons af hoe die cinema nou in z'n werk gaat. hoe ga je daar naar binnen, wat neem je mee, wat kunnen we daar aantreffen en verwachten. Het lijkt ons weleens leuk om met meerdere mannen een keer seks te hebben, maar niet iedere man zou tot onze keuze behoren, we zoeken toch wel tot een jaar of 35 eigenlijk. Wie kan ons van de nodige informatie voorzien?
De cinema werkt eigenlijk erg eenvoudig. Je kan je inkopen bij de kassa, waarna vervolgens de deur voor je geopend wordt. Eenmaal binnen, heb je direct 2 filmzalen, 1 met gayfilms en de andere met hetero, dus de gay en hetero zaal. Tussen die 2 zalen zit een kleine ruimte met gloryholes en kan je ook naar de films kijken.
Ga je niet naar de zalen toe, kan je rechtdoor lopen om vervolgens even bij de koffie-automaat een bakkie te nemen en plaats te nemen op 1 van de 2 banken. Tussen deze twee banken zit het o zo bekende en grote matras. Ook kan je in deze ruimte je spullen in een kluisje stoppen, geheel gratis, wel een euro of twee euromunt er in stoppen anders gaat ie niet opslot. Krijg je natuurlijk terug als je de kluis weer opent, dus gratis zoals ik al zei.
Vervolgens kan je na de koffie-automaat en kluisjes naar rechts. Ga je een gangetje in waar je ook naar het toilet kan gaan, in het toilet zit ook een uitgang. Leuk als je ff er tussen uit wilt wippen zonder dat iemand wat in de gaten heeft.
In dat gangetje kan je een deur door die je brengt naar de darkroom, het is er wel dark maar naar mijn mening mag het wel wat donkerder. In deze ruimte bevinden zich gloryholes, andreas kruis, sling, geynacologestoel en kooi (als ik het goed kan herinneren). Ook hier kan je ongemerkt weg sneaken.
De mensen die er komen, de keren dat ik er ben geweest zijn voornamelijk mannen van middelbare leeftijd met een 1/4 tal stellen. Soort mensen zijn heel verschillend, van oude papzak die weinig tot niet aan zijn trekken komt, van vluggie jaapie die ff snel voordat hij naar zijn huisje/boompje/beestje gaat, een jonge gozer, een kinky stel, jong en oud, mooi en lelijk enzovoorts.
Over het algemeen relaxed sfeertje, soms wat opdringerig ook nadat je men non-verbaal heb afgewezen is het soms wel nodig om duidelijk te zeggen dat je van iets niet gediend bent. Dit is iets wat ik zelf storend vind, maar sommige kicken hier op.
Wil je gewoon een relaxe dag/avond beleven kondig dan niks aan via dit forum en ook niet via prive berichten, deze worden namelijk naar elkaar toegestuurt. Dus als je 5 mensen via PM uit nodig, reken dan op x meervoud daarvan.