Wie wilt mijn sletje zaad geven
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Wie wilt mijn sletje zaad geven
Benno.. doe je ogen dicht...we staan al een tijdje en je bent niet weg gegaan.... Jay en z'n Sletje komen binnen en lopen onmiddellijk door naar de WC's, daar kleden ze zich uit en in een zwart stringetje en een witte boxer lopen ze direct door naar een van de boxen met de gloryholes in de darkroom. Jay en Sletje beginnen vurig te zoenen en Jay zegt: alleen via de gaten! Dus ik loop om en kijk naar die 2 door een van de gaten in de box aan de ander kant. Dan komen haar lekkere billen richting het gat en voel ik aan haar superkont. Behalve het stringetje zit er iets hards.... er zit een, denk ik, stalen buttpug in haar kont. Ik doe haar string opzij en vinger haar al heerlijk natte kutje. Dan gaat ze op haar knieën zitten en begint te pijpen, Eerst Jay en dan mijn pik die ik inmiddels door het gat heb gestoken. Ze pijpt diep en gulzig met veel kwijl. Als ze even een andere pik pijpt houd ze de mijne stevig vast. Dan gaat ze stevig verder met pijpen en ik kom heerlijk klaar in haar mond. Jay roept "next" want hij wil haar blijkbaar zo snel mogelijk aan de volgende stijve helpen. Ik ga douchen, had het tijdens het wachten een beetje koud gekregen. Ook was het de hoogste tijd om weer te gaan, werk wachtte al weer even ....Al was ik reuze benieuwd naar hoe het verder zou gaan... Tijdens het aankleden komt er nog een stel binnen, helaas geen tijd meer om kennis te maken....nog leuke dame! Zo kwam er weer een eind aan een fijne naaktdag! of moet ik zeggen, "ben ik fan van dag"...

-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
heeeey,
Nou het was weer geweldig! wat een topmiddag jongen! en wat had je een mooi en gewillig sletje meegenomen! echt een top meid.ik hoop dit snel weer eens mee te maken!
Dit sletje liet al haar gaatjes vullen en kon pijpen als de beste.
Bedankt voor deze geile middag! jij kinky-H en natuurlijk jij ,dat mooie geile lekkere sletje.
Ik was dit jonge man met die donkere krullen, die tot het laatste bleef!weten jullie het nog?
Als jullie weer komen dan ontvang ik graag een pb. grtz dymitrie
Nou het was weer geweldig! wat een topmiddag jongen! en wat had je een mooi en gewillig sletje meegenomen! echt een top meid.ik hoop dit snel weer eens mee te maken!
Dit sletje liet al haar gaatjes vullen en kon pijpen als de beste.
Bedankt voor deze geile middag! jij kinky-H en natuurlijk jij ,dat mooie geile lekkere sletje.
Ik was dit jonge man met die donkere krullen, die tot het laatste bleef!weten jullie het nog?
Als jullie weer komen dan ontvang ik graag een pb. grtz dymitrie
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
heeeey ik bedoel jaygomez bedankt jongen voor deze top middag!
grtz dymitrie
grtz dymitrie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten