Amersfoort vraagjes..

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Steleens
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Amersfoort vraagjes..

Bericht door Steleens »

Dag hier.
Steleens..
Wij (man/vrouw) willen op een Vrijdag (9 of 16 Maart?) naar Amersfoort, een weekeindje weg.
Boeken een hotelletje, winkeltjes bekijken, en eens nader tot mekander komen ;)

Het lijkt mij( de man) leuk om eens wat anders te verzinnen, en haar te verassen met een ,bioscoopje’

Is het als stelletje leuk om de eroticbios aan te doen, zonder overmeesterd te worden door een overschot aan mannelijk geslacht?

Zijn er ook stelletjes bv., en wat is een leuke tijd om er binnen te ,wippen’

Veel vragen nog, en onzekerheden :oops:

Groetjes
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Amersfoort vraagjes..

Bericht door Patrick666 »

Hoi Steleens,

Als je wil voorkomen dat het te druk word zou ik niet aangeven wanneer je langs wil gaan komen. Dan kan je veel volk verwachten.
Als je duidelijk bent tegen de mannen wat wel en niet mag zal het grootste deel het wel aanvaarden. Er kan er altijd een bij zitten die het gros van zijn hersenen in zijn pik heeft, maar daar moet je dan nog duidelijker tegen zijn.

Wat stellen betrefd kun je altijd vragen of eventuele stellen je een PB willen sturen om een afspraak te maken, zonder dat het al te druk word
En het meest belangrijk lijkt me dat je ook moet weten of je vrouw in is voor dit soort ervaringen. Ze zijn bij de EC heel vriendelijk, dus de dame of heer bij de kass zal je waarschijnlijk een rondleiding geven als je er naar vraagt. En er zijn genoeg dames voor de eerste keer geweest die even met de kleren aan een kijkje hebben genomen alvorens de stoute schoentjes aan te trekken voor een tweede bezoek.

Ik ben zelf regelmatig geweest, en tot nog toe is eigenlijk altijd alles wel gemoedelijk verlopen, op een paar extra vingertikjes na dan bij de mannen die wat te geil zijn, en alles uit de kan willen likken :)

Veel plezier in ieder geval als jullie gaan, en anders veel plezier met het rond dwarrelen in het piroreske stadje.

groetjes,
Patrick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: BlackNL en 12 gasten