vanmiddag 1 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mr Marshall
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: vanmiddag 1 februari

Bericht door Mr Marshall »

Ik doe een aanzet voor het verslag. ;-)

Afgelopen 1 februari was een supergeile, spannende vrijdag. Het was trouwens een dag voor ‘eerste keren’ voor iedereen, die bij de voorbereiding betrokken was. Niemand had ervaring in de sessie, zoals wij die vrijdag hadden uitgevoerd.

Dat het spel zo’n succes is geworden, komt omdat iedereen zijn en haar deel heel serieus nam.

Begin december deed Vin hier op het forum de oproep, dat hij op zoek was naar twee heren, die met zijn sletje wilden spelen. Vin maakte wel het voorbehoud, dat hij verwachtte dat de zoektocht een lastige klus zou worden. Immers, er zijn veel mannelijke forummers die vanachter de computer uiting geven aan hun geilheid, maar of er iets van omgezet zou worden naar de praktijk, is altijd afwachten. :lol:

De oproep was geplaatst op 7 december 2012: ‘spelen met roos’.

Omdat ik al langer geïnteresseerd was in een Dom/sub spel, was ik benieuwd naar wat er op het EC forum over dit onderwerp te vinden zou zijn. Wat bleek? Al eerder was Vin op zoek naar gegadigden, aan wie hij zijn Roos kon ‘overdragen’. De oproep hiervoor was gedaan op 6 oktober 2011 in het onderwerp ‘spelletje doen’ en had een leuke discussie op het forum tot gevolg. 8-)

Afgelopen 7 december was het dan zover.

Forummers konden hun fantasieën in een privé-bericht sturen. Naar aanleiding hiervan zou Vin een keuze maken, wie hij zou uitnodigen voor het spel.

De keuze was uiteindelijk gevallen op twee heren. Wij kregen de eervolle taak om samen een scenario te bedenken. Gaandeweg het proces werd er een derde manspersoon aan de groep toegevoegd. Wij hielden via PB’s contact met elkaar, om het scenario verder fijn te slijpen.

Ten aanzien van de geweldige middag van afgelopen vrijdag 1 februari, wil ik stil staan bij twee elementen (misschien lever ik later ook nog wel een bijdrage in het schrijven van een verslag). ;-)

1) Na de domineersessie was ik doodop…en ... ik had mijn broek nog gewoon aan! :shock: ---> ik had geen tijd en gelegenheid om 'andere dingen' te doen dan te domineren. ;-)

2) Roos moest op een gegeven moment naakt & geblinddoekt en met haar armen hoog boven haar hoofd door de ruimte paraderen en zich voorstellen aan een groep onbekende mannen: ‘hallo allemaal, ik ben een geile slet’. :mrgreen:
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Mooi geschreven! Ik heb hier in huis op t moment nog niet rust om rustig te gaan zitten voor een verslag.....maar het is altijd leuk om wat te lezen van deelnemers of toeschouwers!

Het was zeker heel erg spannend! De nacht ervoor heb ik onrustig geslapen......

............de nacht erna ook trouwens.........maar dat kwam door Vin en de napret :lol:

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Dag!

Ik had van Vin nog de opdracht meegekregen om een verslag te schrijven over ons ECbezoek van afgelopen vrijdag. Dus bij deze!

Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom, want ik weet niet helemaal zeker of de chronologie nog klopt

Vin had dus een oproep gedaan op het forum van die EC. Op zoek naar 2 (of 3 ) dominante mannen die de moeite namen om een leuke pb te sturen, waarin meer stond dan: zeg maar wanneer jullie er zijn, want dan kom ik die slet eens gebruiken!
Uit alle berichten had hij 3 man gezocht. 2 om te domineren en 1 om te kijken. Samen met die mannen heeft hij een scenario in elkaar gedraaid. Ik dus in de onderdanige rol (subje/sletje whatever). Na een paar keer uitstel ivm ziekte van alle kanten, was het dus vrijdag 1 februari zo ver. Helaas kon 1 van de scenarioschrijvers op het allerlaatste moment toch niet, dat was een gelukje voor "nummer3" :)
De nacht ervoor had ik verrot geslapen en s morgens werd ik sjaggie wakker. Ik durfde niet meer haha! Toch gegaan. Ik wist verder niks (vond ik té eng) ,alleen de namen van de heren, F en M.
We hadden afgesproken om 12 uur, direct als de bios opging, lekker rustig. Vin had wat kleding voor me uitgezocht voordat we weggingen. Toen we er eenmaal waren, eerst een bakje koffie. Er kwamen2 heren binnen, dat kon niet anders dan dat dat de 2 genodigden waren. Voorgesteld. Klein praatje, maar we waren allemaal best nerveus....dus Vin zei tegen me dat ik naar de doucheruimte moest gaan met het tasje met kleding en dat ik me moest omkleden. Zo gezegd zo gedaan. In de ruimte zag ik dat er niet veel in het tasje zat: een klein stringetje met bh, zwarte hold-ups en een schattig klein doorzichtig jurkje en natuurlijk mn hoge zwarte laarzen. Mn hart bonkte in mn keel toen ik Vin hoorde zeggen dat ik naar buiten moest komen. Ik keek naar de grond en werd zowat niet goed van de zenuwen. "Zo, wie hebben we daar? " hoorde ik F zeggen. "Wie ben je en wat kom je hier doen? " vroeg M, terwijl hij mn kin pakte en me in mn ogen keek. Ik wist hoe ik ongeveer moest antwoorden dus ik zei " ik ben een sletje en ik ben hier omdat mn Meester me door jullie wil laten gebruiken" " wát zeg je?" vroeg M. "Ik hoor je niet goed, harder!" En dus zei ik het nogmaals....
Ik moest goed rechtop gaan staan met mn armen boven mn hoofd ,zodat ze me goed konden bekijken. " wat wil je dat we nu doen? vroen M. "Dat jullie me lekker betasten, over mn jurkje" was mn antwoord. " Oew, dit sletje wil betast worden!" hoorde ik F in mn oor fluisteren....
Langzaam voelde ik handen over mn jurkje gaan, overal. Aan de ademhaling van de heren kon ik horen dat ze het spannend én geil vonden.
We verplaatsten ons richting de darkroom. Vin kon blijkbaar aan me merken dat ik doodzenuwachtig was en hij deed mn blinddoek voor, dat geeft nét ff een veiliger gevoel. (Achteraf hoorde ik dat daardoor een gedeelte van het scenario in het water viel, maar helaas...)
Ik kreeg een loeiharde pets op mn billen. En M zei dat ik F daarvoor moest bedanken, élke keer als ik het voelde. Dat hield dus in dat ik goed moest opletten en luisteren wie waar stond. Ik werd goed bekeken en betast en af en toe hoorde ik de deur en kwam er weer iemand binnen. M zei tegen me dat ik de nieuwe mensen wel ff welkom moest heten en me voor moest stellen, dus ik zei : " dag meneer, ik ben een geil sletje" Helaas naar hun idee zowat elke keer te zacht en dus moest ik bijna elke zin 2 keer uitspreken.
Ondertussen was F achter me gaan zitten en was lekker mn kutje aan het strelen, heel langzaam een vinger erin...en nog 1...en nog 1. En steeds als ik weer een deur hoorde, moest ik dagzeggen. Tussendoor vroeg M me allemaal dingen waar ik netjes en beleefd antwoord op moest geven. Als het antwoord niet naar zn zin was, kreeg ik een tik. Ook kreeg ik van hem de opdracht om af en toe st stoppen met kreunen, ook iets waar ik trouwens eerder voor om toestemming had moeten vragen. Dat inhouden viel niet mee, want F deed erg zn best met mn kutje.
Af en toe gaf M een toeschouwer toestemming om even aan me te zitten , dit na een grondige handenwasbeurt.
Na een tijdje moest ik op mn knieën op de grond gaan liggen (nadat de heren keurig een handdoek voor me neer hadden gelegd) en hoorde ik M zeggen :" ik denk dat het tijd is dat dit sletje eens even lekker een pik in haar mond krijgt!" " ga jij F maar eens even lekker verwennen"
Ik begon hem te pijpen en hoorde toen M zeggen "bedank F maar eens dat je hem mag pijpen" dus ik ging iets rechterop zitten om dat te doen ,maar toen hoorde ik M zeggen, "pik in je mond houden en bedanken" Dat praatte natuurlijk niet zo makkelijk dus ik zei " ik mag toch niet met volle mond praten!?" Dit was wel even een grappige onderbreking. Maar M bleef erbij dat ik F moest bedanken onder het pijpen. Dus ik mompelde " bedankt F dat ik je mag pijpen" terwijl M achter me zat en lekker aan mn kutje zat.
Ik moest gaan staan en mn armen omhoog doen. En langzaam achter M aanlopen door de darkroom. M zei tegen me dat ik mezelf goed moest laten zien aan de aanwezigen en ondertussen moest zeggen " dag mensen ,ik ben een geile slet" Iets wat ik vreselijk lastig vond, want geloof het of niet, van nature ben ik eigenlijk best verlegen. Maar ik heb het toch maar gedaan, omdat ik Vin niet wilde teleurstellen én omdat ik wist dat ik een stevige tik zou krijgen als ik niet luisterde.
Daarna moest ik plaatsnemen op de gynaecologenstoel en met mn benen in die beugels gaan liggen , zodat F goed zicht had op mn inmiddels natte kutje. De precieze volgorde van de daarna volgende gebeurtenissen ben ik een beetje kwijt, maar dit is wat ik me herinner. Ik heb daar een tijd gelegen en werd van alle kanten betast en af en toe kreeg ik opdracht om om me heen te voelen. Ik hoorde M zeggen dat het tijd was dat ik eens goed geneukt werd. F deed een condoom om en langzaam schoof hij zn harde pik in mn kutje. Ondertussen nog steeds overal handen. Hij neukte me lekker en ik weet niet meer hoevaak ik klaar ben gekomen, iets wat ik natuurlijk eerst moest vragen. Toen was het (eindelijk) de beurt aan Vin. Hij neukte me hard en ik kon merken dat hij erg geil was geworden van alles. Vin zei me dat ik naast me moest voelen en ik voelde een harde pik naast me. "Trekken!" zei hij. Dus dat deed ik. "En met je andere hand zit je aan je klitje!" ...dit kon ik bijna niet hebben. "Doorgaan!" En wéér vroeg ik om toestemming om klaar te komen. Dit maal was het antwoord "nee, je houdt je maar eens even in!" En direct er achteraan van M dat ik geen geluid mocht maken. Ik kneep mn lippen op elkaar en probeerde aan wat anders te denken. Niet klaarkomen in deze geile situatie viel écht niet mee. Op een gegeven moment hoorde ik "godsamme!!" en ik voelde dat Vin klaarkwam over mn kutje. Hij zei dat hij dat nog niet wilde, maar ja, hij had natuurlijk al een hele tijd naar het spannende schouwspel zitten kijken, dat dat ook niet zo gek was!
Ik mocht rechtop gaan zitten en ik deed mn blinddoek af. Altijd weer een raar en ongemakkelijk moment. Je bent dan ineens weer uit die "rush" en das ff apart.
We gingen naar de centrale ruimte om even bij te komen en wat te drinken. Het leek namelijk dat we al zowat 2 uur bezig waren! Time flies when you're having fun!
Na mn bakje koffie zei Vin tegen me dat ik maar eens op mn buik op de grote matras moest gaan liggen en F begon me heerlijk te masseren! Echt superrelaxt! Even schoot er door mn hoofd: "nu moet er wél wat gebeuren, anders dommel ik weg! " :D en ja hoor, alsof hij mn gedachten kon lezen, zei F : "zo, draai maar eens op je rug!"
Zonder blinddoek! Help!
Vin zei tegen M dat hij me ook wel eens ff mocht neuken, maar M zei dat hij van al het domineren en de zenuwen vooraf helemaal doodop was en dacht dat dát niet meer zou lukken, dus hij sloeg ff af. Ik realiseerde me ineens dat M tot dan toe de hele sessie ook nog gewoon zn broek aan had gehouden! Iets wat ik dus zelden had meegemaakt in de EC :)
Meerdere mannen kwamen om me heen staan en na goedkeuring van F en M mochten ze me betasten. Ze mochten overal aankomen, behalve aan mn kutje, dat was voor M en F. Én voor Vin natuurlijk! Die stond ondertussen bij mn voeten en zat mn lekker te vingeren. Een man kwam naast me liggen en F stond aan mn andere kant. 2 pikken in mn hand en overal handen op mn lijf, spannend! F kwam tussen mn knieën zitten en begon me weer te neuken! Diep en hard! En deze keer kon ik wél kijken. Met toeschouwers. Spannend! Af en toe kantelde ik mn hoofd iets achterover en kon ik zien dat Vin achter me stond. Ik veranderde van positie en ging op mn handen en knieën en nam de pik van F weer in mn mond. Na hem even gepijpt te hebben, draaide ik me om en nam die van Vin in mn mond. F was ondertussen op zn rug gaan liggen en Vin zei dat ik op hem moest gaan zitten. Dat deed ik. Ik zakte diep over zn pik. In dit standje was het bijna onmogelijk om de omstanders niet te zien. Iets wat ik best eng vind, vandaar altijd graag een blinddoek. Nu niet dus. M kwam naast me zitten en ik begon hem ondertussen af te trekken. Zo doodop was hij dus blijkbaar niet ;) want na een tijdje kwam hij lekker klaar over mn hand. Hijzelf vond het, geloof ik, iets te vroeg, maar ik snapte het wel. Voor iedereen is opbouwen van spanning vooraf weer anders. En de één vind alleen domineren alleen al superspannend en voor de ander is het niet compleet na neuken én klaarkomen.

Ik draaide van F af en hoorde Vin zeggen dat ik het supergeil vind dat verschillende mannen over me heen klaarkomen. Dus ik ging op mn rug liggen. Direct 2 man naast me. Duurde niet lang voordat ze lekker over mn borsten klaarkwamen. F stond links naast me en ik hoorde dat hij ook bezig was. Direct na die 2 man, knielde hij naast me en spoot ook over me heen...daarna nog een man én nog 1.....
Al met al een supergeile en spannende middag! En zeker voor herhaling vatbaar! M en F vulden elkaar goed aan en doordat ik wist dat Vin alles heel erg goed in de gaten hield, durfde ik me over te geven. Iets wat ik nog nooit had gedaan aan iemand anders dan Vin!

X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
luna13
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door luna13 »

Heerlijk verslag! je krijgt er zin van :-)
Carpe diem!
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Thnx!!

Ik ga het vanaaf ff aan Vin laten lezen....t zal ook hem vast niet ongemoeid laten ;)

X roos
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Zo, dat is het dan, even op moeten wachten, maar dan heb je wel wat. Wow wat een geile middag was het en wat een geil verslag van m'n slavinnetje. Dank je wel lekker ding, je bent zo af en toe, op mijn verzoek, een heerlijk geil onderdanig sletje. Ook heerlijk om te merken dat je soms tegen geplande sessies op ziet, maar dan als we er eenmaal zijn, bijna direct een lekker nat geil kutje hebt en je tepels heerlijk keihard. Ook lekker om te merken/zien dat je je helemaal overgeeft aan mij. Wauw wat een toppertje ben je.

Vin
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

en de dokter maar zeggen dat ik impotent ben. Halverwege zat ik al met een stijve en het eind heb ik na een pitsstop verder gelezen.

Bedankt Roos voor het verslag en Vin voor het geweldige ides
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Whoeeeee! Dat méén je niet!? :D

Is m'n verslag toch nog ergens goed voor!!! ;)

Xroos
Paul K
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Paul K »

Hey Roos,

Mooie belevenis! Ben onder de indruk
Had er graag bij willen zijn om jou bezig te zien. Komt misschien nog eens

Grtn, Paul
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Wie weet :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten