Een paar vraagjes van een actief stel;
- Sander-1
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Een paar vraagjes van een actief stel;
Een vaak gehoorde klacht van vrouwen is dat de man te snel klaarkomt en dat ze niet vaginaal kunnen klaarkomen maar hiervoor directe stimulans van hun klitje nodig hebben. Zou het kunnen zijn dat die vrouwen van tevoren niet voldoende opgewarmd zijn of bewust hun orgasme uitstellen om het lekkere gevoel langer te kunnen behouden? Ik heb meegemaakt dat sommige vrouwen wel degelijk snel en vaginaal kunnen klaarkomen als ze maar heet genoeg zijn. Een meisje van plezier wat ik heb gesproken vertelde me dat ze niet zo graag een oudere heer ontving omdat ze het meerdere keren had meegemaakt dat hij meer als een half uur nodig had voordat hij zover was. Doodvermoeiend zei ze. Met mij had ze totaal geen probleem. Ze vond me heel aardig en een knuffelbeer. (ze was toen 19)
A dirty mind is a joy forever.
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Vaginaal klaarkomen heeft alles met g-spot stimulatie te maken, bij sommige vrouwen zit die een beetje verstopt en sommige mannen zijn klunzen zodat ze hem helemaal niet kunnen vinden. De man moet in een bepaalde positie verkeren om met zijn pik de g-spot te raken, dus blijven oefenen heren 

-
- Leeftijd: 56
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoe amusant en interessant het onderwerp g spot en het orgasme van een vrouw ook kan zijn, ga ik hier niet verder op door.
Als het ontstaan is naar aanleiding van het originele onderwerp kan ik melden dat g-sub ( wat is in een naam
) geen probleem heeft om klaar te komen vaginaal en geestelijk.
Ik kan zelfs melden dat ze op commando kan klaar komen zelfs zonder lichamelijke stimulatie.
Dit is wel een ander soort gevoel of beleving maar niet te min wel een waar genoegen voor haar om te beleven en voor ons om te zien.
In geval van een amateur gang-bang is het juist van belang niet te veel te vingeren, en de g-spot te stimuleren omdat door het vocht (spuiten) en de stimulatie de g-spot rauw en ruw gaat aanvoelen en dan is het niet meer prettig voor haar om een gang bang te ervaren.
Wat vinden jullie naast een gang bang nog meer leuk om mee te maken?
Waar voor zou je graag naar ec komen als er een actief stel aanwezig is?
En zijn er ook stellen dames, die dit onderwerp volgen?
Doe mee we zijn hier op recht geïnteresseerd.
Als het ontstaan is naar aanleiding van het originele onderwerp kan ik melden dat g-sub ( wat is in een naam

Ik kan zelfs melden dat ze op commando kan klaar komen zelfs zonder lichamelijke stimulatie.
Dit is wel een ander soort gevoel of beleving maar niet te min wel een waar genoegen voor haar om te beleven en voor ons om te zien.
In geval van een amateur gang-bang is het juist van belang niet te veel te vingeren, en de g-spot te stimuleren omdat door het vocht (spuiten) en de stimulatie de g-spot rauw en ruw gaat aanvoelen en dan is het niet meer prettig voor haar om een gang bang te ervaren.
Wat vinden jullie naast een gang bang nog meer leuk om mee te maken?
Waar voor zou je graag naar ec komen als er een actief stel aanwezig is?
En zijn er ook stellen dames, die dit onderwerp volgen?
Doe mee we zijn hier op recht geïnteresseerd.
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
-
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Ik vind een gangbang helemaal niet leuk, bah! Doe er ook nooit aan mee, doe mij maar een trio vvm of mmv....
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Als oudere bi-single man kom ik naar de EC voor de seksuele spanning, daarnaast vind ik communiceer met met anderen niet het belangrijkste. Soms vind Ik af rukken heel lekker, zeker bij het zien van geile uitvoedingen. Ik zie wel een stel graag bezig en ik probeer dan graag een uitnodiging te krijgen, waarbij het mij niet uit maakt wie van de twee vrouw of man. Ongevraagd bespringen of betasten doe ik niet. Ik kleed me vaak uit naakt lopen vind ik heerlijk. Als ik niet bij een spel wordt betrokken vindt ik dat wel jammer, maar zo erg vind ik dit niet, het blijft de beslissing van de vrouw of man of ik mee mag doen. Ik liefkoos, knuffel en streel vrouw of man graag, ook zonder er daadwerkelijk seks mee te hebben. Als ik gelikt wordt door haar of hem vind ik dat heerlijk. Lekker met mijn vingers erin maar niet neuken is ook best geil. Graag neuk ik haar of hem, al vind ik zelf dat ik veel te snel klaar kom (wat kan je daar tegen doen?). Wat ik nog niet aan durf is dat ik geneukt wordt. Wat nog een wens van mijn is dat ik de vrouw neukt en dat de man mijn neukt. Maar dat durf ik nog steeds niet aan. Soms ben ik zo geil, dat ik bijna niet weet wat ik doe, maar dat ik geneukt daar pas ik nog steeds voor op. Misschien moet ik het eerst proberen met een stel, maar dan niet in een EC. Natuurlijk komt dan hierbij de vraag, welk stel wil dat proberen, want het kan zo maar een flop worden. Zouden er stellen zijn die het willen proberen. Of moet er het gewoon in de EC proberen.
- Sander-1
- Contacteer:
Op de vraag waar ik nog meer voor na de EC zou komen? Dit is door een stel niet te regelen, een swingers/seksparty waarbij alleenstaande heren ook zijn toegelaten. Zo gaat alle aandacht niet uit naar maar één stel.
-
- Leeftijd: 56
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Nicolaas1965,
Ik begrijp wat je zegt, dit zal eerder spontaan voorkomen lijkt mij of als je al een keertje hebt kennis gemaakt en uitgenodigd wordt via een pb.
Zo heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeuren en idee over wat ze wel of niet leuk vinden en zoeken in EC.
Altijdlief,
Bedankt voor je reactie.
Eerlijk en oprecht gaaf hoor!
Je verhaal is heel duidelijk, als ik iets kan zeggen over je wens dan kan ik je aanraden om eens te kijken of je een ervaren persoon kan vinden die je zou willen ontmaagden, op een rustige man vriendelijke mannier… zonder prestatie drang en wetende dat jij ook kan stoppen en kan zeggen oeps nee vandaag nog maar niet.
Het fijnste is als je een pauze woord of een stopwoord afspreekt.
Nee nee kan betekenen ja zachtjes ga door, maar dan is de persoon in kwestie al gestopt.
Auw aauw aauuuww hoeft niet te betekenen stop ik wil niet meer…
Dus bv.
Genade is even wachten maar ik wil wel verder gaan zo,
En Genoeg is ook echt stoppen knuffelen en kijken wanneer je het weer een keertje aandurft.
Bij mij zal je het niet vinden maar zoals gezegd iedereen zijn/haar voorkeur.
Succes ik hoop dat je het snel mag ervaren!
Sander1,
Het zal je kunnen verbazen maar een stel kan ook afspreken met een ander stel en iets op poten zetten.
Toevallig ben ik daar me bezig voor 6 februari, helaas niet iets voor jouw omdat je hebt aan gegeven daar niet echt in geïnteresseerd te zijn maar toch, wie weet de volgende keer wel iets wat ook jouw voorkeur heeft.
Ik begrijp wat je zegt, dit zal eerder spontaan voorkomen lijkt mij of als je al een keertje hebt kennis gemaakt en uitgenodigd wordt via een pb.
Zo heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeuren en idee over wat ze wel of niet leuk vinden en zoeken in EC.
Altijdlief,
Bedankt voor je reactie.
Eerlijk en oprecht gaaf hoor!
Je verhaal is heel duidelijk, als ik iets kan zeggen over je wens dan kan ik je aanraden om eens te kijken of je een ervaren persoon kan vinden die je zou willen ontmaagden, op een rustige man vriendelijke mannier… zonder prestatie drang en wetende dat jij ook kan stoppen en kan zeggen oeps nee vandaag nog maar niet.
Het fijnste is als je een pauze woord of een stopwoord afspreekt.
Nee nee kan betekenen ja zachtjes ga door, maar dan is de persoon in kwestie al gestopt.
Auw aauw aauuuww hoeft niet te betekenen stop ik wil niet meer…
Dus bv.
Genade is even wachten maar ik wil wel verder gaan zo,
En Genoeg is ook echt stoppen knuffelen en kijken wanneer je het weer een keertje aandurft.
Bij mij zal je het niet vinden maar zoals gezegd iedereen zijn/haar voorkeur.
Succes ik hoop dat je het snel mag ervaren!
Sander1,
Het zal je kunnen verbazen maar een stel kan ook afspreken met een ander stel en iets op poten zetten.
Toevallig ben ik daar me bezig voor 6 februari, helaas niet iets voor jouw omdat je hebt aan gegeven daar niet echt in geïnteresseerd te zijn maar toch, wie weet de volgende keer wel iets wat ook jouw voorkeur heeft.
Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
-
- Leeftijd: 29
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
doet me goed dit allemaal te lezen dat iedereen ze verhaal doet en verteld wat
zoekt in de ec kom der nog niet zo lang namelijk
en leermeester hoop u graag eens tegen te komen in de ec om een sessie van u
te bewonderen lijkt me leuk
zoekt in de ec kom der nog niet zo lang namelijk
en leermeester hoop u graag eens tegen te komen in de ec om een sessie van u
te bewonderen lijkt me leuk
- Sander-1
- Contacteer:
Leermeester,
Waar ben ik niet in geïnteresseerd? BDSM? Ik heb geen bezwaar tegen een vastgebonden vrouw, maar ik wil zelf niet vastgebonden worden. Het liefst zou ik graag voor een hetero seksparty bij iemand thuis worden uitgenodigd, daar zou ik op mijn gemak zijn, maar dit zal wel een droom blijven en heeft ook niets met de EC te maken.
Waar ben ik niet in geïnteresseerd? BDSM? Ik heb geen bezwaar tegen een vastgebonden vrouw, maar ik wil zelf niet vastgebonden worden. Het liefst zou ik graag voor een hetero seksparty bij iemand thuis worden uitgenodigd, daar zou ik op mijn gemak zijn, maar dit zal wel een droom blijven en heeft ook niets met de EC te maken.
-
- Leeftijd: 65
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Dank je wel leermeester voor je antwoorden en adviezen.
Ik ben zeker wel geïnteresseerd, BDSM. Ik heb geen bezwaar tegen een vastgebonden vrouw, maar ik wil zelf misschien ook vastgebonden worden. Om alles goed te leren (wat de leermeester mij als advies geeft) Zou ik het liefst graag voor een seksparty bij iemand thuis worden uitgenodigd, daar zou ik op mijn gemak zijn, maar dit zal wel een droom blijven.
Maar misschien lezen bi-stellen dit en willen ze het met mij proberen.
Helaas kan het niet in een weekend of avond, dus wordt het misschien wel heel moeilijk om wat te vinden.
Ik ben zeker wel geïnteresseerd, BDSM. Ik heb geen bezwaar tegen een vastgebonden vrouw, maar ik wil zelf misschien ook vastgebonden worden. Om alles goed te leren (wat de leermeester mij als advies geeft) Zou ik het liefst graag voor een seksparty bij iemand thuis worden uitgenodigd, daar zou ik op mijn gemak zijn, maar dit zal wel een droom blijven.
Maar misschien lezen bi-stellen dit en willen ze het met mij proberen.
Helaas kan het niet in een weekend of avond, dus wordt het misschien wel heel moeilijk om wat te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geilehalfbloed34 en 17 gasten