seksuele fantasieën mannen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: seksuele fantasieën mannen

Bericht door Vinroo »

Sander-1 schreef:Vrouwelijk initiatief is wanneer ze een man pijpt en hem hierna een cowride geeft. Tijdens de cowride kun je omrollen en het missionaris afmaken.
Een cowride heb ik in de EC nog niet gezien. Een gangbang zit mannen in de natuur wanneer ze hier de kans toe krijgen. Bronvermeldingen worden helaas door de beheerder verwijderd. Een vrouw wordt weleens door een stel vrienden uit een bar opgepikt waarna ze het allemaal met haar doen. Op het werk of in de sportschool wil dit ook weleens voorkomen. Ik hoor zoiets altijd achteraf, ik ben er helaas nooit bij geweest.
Vrouwelijk initiatief is toch wel meer dan dat?? Ik laat Vin zo vaak merken als ik zin heb....Als we naar de EC gaan, is dat altijd in een D/s setting. Dan bepaald Vin wat er met me gebeurd en wie er aan me zit , maar thuis neem ik vaak genoeg het initiatief...

Cowride in de EC nog niet gezien??? Of is jouw definitie daarvan een heel andere dan de mijne?

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Sander-1
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Een cowride is wanneer de man op zijn rug ligt, de vrouw zit hier bovenop en berijdt hem. Dat een vrouw alleen naar de EC komt en daar mannen uitzoekt waar ze het mee wil doen heb ik ook nog niet gezien. Het schijnt wel eens voor te komen als ik de berichten mag geloven. Ik hou van een vrouw die initiatief heeft en actief is. Een vrouw die er als een dood vogeltje (slaafje) bijligt vindt ik minder, alleen goed om even je lusten op bot te vieren. Voor mij moet er ook communicatie bij zijn.
Laatst gewijzigd door Sander-1 op 15 apr 2014 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
A dirty mind is a joy forever.
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

ik heb het wel meegemaakt hoor maar de betreffende vrouw ging gewoon van de ene naar de andere man, zonder condoom, gelukkig had ik het op tijd door en ben ik afgehaakt.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Sander-1
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Dat zal niet in de EC geweest zijn? Een condoom is daar verplicht. In de EC heb ik wel gezien dat vrouwen mannen zonder condoom pijpten. (zonder klaarkomen)
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Sander-1 schreef:Een cowride is wanneer de man op zijn rug ligt, de vrouw zit hier bovenop en berijdt hem. Dat een vrouw alleen naar de EC komt en daar mannen uitzoekt waar ze het mee wil doen heb ik ook nog niet gezien. Het schijnt wel eens voor te komen als ik de berichten mag geloven. Ik hou van een vrouw die initiatief heeft en actief is. Een vrouw die er als een dood vogeltje (slaafje) bijligt vindt ik minder, alleen goed om even je lusten op bot te vieren. Voor mij moet er ook communicatie bij zijn.
Dan hebben we toch dezelfde definitie van de term cowgirl....maar begrijp ik nu dat jij dat alleen geil vindt als de vrouw zelf de mannen uitzoekt om sex mee te hebben? Ik heb van Vin wel eens de opdracht gekregen om op een man te gaan zitten die op de grote matras lag, cowgirl dus....niet op mn eigen initiatief, maar evengoed spannend, lekker en geil!

Slaaf en dood vogeltje gaan ook niet standaard samen hoor. Ik ben onderdanig/sub maar ik lig er absoluut nooit bij als een dood vogeltje hoor! Verre van zelfs!

Bij ons draait een bezoek aan de EC altijd om communicatie! Verbaal of non-verbaal, dus dingen kunnen gerust samen gaan....

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Sander-1 schreef:Dat zal niet in de EC geweest zijn? Een condoom is daar verplicht. In de EC heb ik wel gezien dat vrouwen mannen zonder condoom pijpten. (zonder klaarkomen)

De een na de andere man pijpen zonder condoom is ook niet geheel zonder risico's....maar dat is weer een heel andere discussie :)
Sander-1
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Vinroo schreef:
Sander-1 schreef:Een cowride is wanneer de man op zijn rug ligt, de vrouw zit hier bovenop en berijdt hem. Dat een vrouw alleen naar de EC komt en daar mannen uitzoekt waar ze het mee wil doen heb ik ook nog niet gezien. Het schijnt wel eens voor te komen als ik de berichten mag geloven. Ik hou van een vrouw die initiatief heeft en actief is. Een vrouw die er als een dood vogeltje (slaafje) bijligt vindt ik minder, alleen goed om even je lusten op bot te vieren. Voor mij moet er ook communicatie bij zijn.
Dan hebben we toch dezelfde definitie van de term cowgirl....maar begrijp ik nu dat jij dat alleen geil vindt als de vrouw zelf de mannen uitzoekt om sex mee te hebben? Ik heb van Vin wel eens de opdracht gekregen om op een man te gaan zitten die op de grote matras lag, cowgirl dus....niet op mn eigen initiatief, maar evengoed spannend, lekker en geil!

Slaaf en dood vogeltje gaan ook niet standaard samen hoor. Ik ben onderdanig/sub maar ik lig er absoluut nooit bij als een dood vogeltje hoor! Verre van zelfs!

Bij ons draait een bezoek aan de EC altijd om communicatie! Verbaal of non-verbaal, dus dingen kunnen gerust samen gaan....

roos
Ik geil daar niet alleen op, het ging om initiatief. Het gaat mij erom dat ik graag eens door een vrouw of verschillende vrouwen wordt veroverd.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

@sander-1

Een gangbang zit een man in zijn natuur als ze de kans krijgen? Nou, ik ken genoeg mannen die dat absoluut echt helemaal niet willen en die er van walgen, ik ben daar 1 van......
En condoomgebruik verplicht in de EC's? Ik heb wel eens een man uitbundig een andere man in zijn kont zien neuken zonder condoom en daarna vrolijk het grote bed opstapte en zich toen liet pijpen door de vrouw die met een gangbang bezig was en daarna in haar mond klaarkwam
Sander-1
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Ik mag geen bronvermelding van artikelen op internet meer geven. Het waren artikelen uit tijdschriften gepubliceerd op internet. Er stond ook in dat een man zoveel mogelijk zijn zaad wil verspreiden zodat het zijn nageslacht zou zijn.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

hahahaha, wat een onzin zeg, ik wil helemaal geen nageslacht!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Peekaboo en 38 gasten