Do 5 Juni EC-BDSM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Do 5 Juni EC-BDSM

Bericht door LeerMeester »

Leuk om ook jullie ervaring te lezen Gstar en julia... :P
Inmiddels heeft EC de nieuwe datum bekent gemaakt, 3 juli.
Net als Gstar hoop ik dat de zelfde koppels er weer zijn maar ook nieuwe!
Singels D/dames, maar ook H/heren zijn welkom!
Er werd gevraagd of er ook gay koppels kwamen, of dat het alleen hetero gericht is, wel ....alles kan!
Er zijn veel bi nieuwsgierige kijkers, het hoeft niet altijd lust/seks te zijn.
Veel belangstellende wensen een keertje een floggig mee te maken.
Of vast gezet te worden, en evt betast.
Als er mensen zijn die zowel de zweep wensen te hanteren en ondergaan, maak contact!!! en doe een spel met elkaar, maak afspraken.
Bedenk dat bdsm veel meer is dan zwepen, Dominantie en onderdanigheid zijn de kern woorden, bij een onderlinge belangstelling kan je in het klein beginnen, kan ook voor 1x samen iets doen is leuker dan afwachten of 1 van de koppels je uitnodigen.
In de regel gebeurt dat minder omdat ook W/wij komen voor O/ons spel en ontspanning.
Mocht het nodig zijn dan is er altijd wel een ervaren Dominant die jullie op weg kan helpen.. :lol:
EC heeft een mooie kast opgehangen met spel materiaal, ook kan er evt nog andere materiaal ter beschikking worden gesteld door EC dus dat mag het probleem niet zijn!

Laat ook eens weten hoe je het ervaren hebt als belangstellende, altijd leuk voor mensen die EC-bdsm wel volgen maar nog niet de stap hebben genomen om ook eens te komen kijken en...mee doen!

Vul vooral even een kaartje in als je de 3de juli komt, dan geef je in ieder geval naar elkaar aan dat je interesse hebt in actie!! :idea:

Nog een tip! abonneer je op het onderwerp onderaan het bericht kan je het aanklikken, dan krijg je mail bij een nieuwe reactie, dus waarschijnlijk ook nieuwe info!
Handig als je niet vaak op het forum komt, in geval van een nieuwe datum ( ik hoop dat dit vanaf nu steeds de eerste Donderdag van de maand wordt ) zie je dat dan ook drirect, dat scheeld mij weer pb'tjes versturen....

Tot de volgende meet,
Met stoute groet,

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten