Er was een kledingvoorschrift "naakt" dus alle kleding ging in de locker. Dit was het startpunt van de fun. De avond zou worden opgeluisterd door twee "bondage" Dames en Leermeester met g.
De beide Dames waren al in actie ... tijdens het ontkleden had ik uitzicht op het vastzetten van een der deelnemers. Hij was in gesprek met een blonde Mrs die gelijktijdig zijn mogelijkheden inperkte

Na een 'looprondje door EC' nog even visuele getuige van de laatste actie van een leuk stel in de bios weer terug naar het startpunt.
De andere Mrs, niet minder vriendelijk, was aan een andere heer begonnen in een knoop die volgens mij spin heette. Ook daar was een gepaste interactie tussen de bondage Dame en de heer. Ondertussen was ook Leermeester met g gearriveerd die een aanvang maakte om ook aan het BDSM gebeuren mee te doen. Altijd gezellig!
Helaas kon ik mijn grote mond weer niet houden en kwam via leermeester in gesprek met de blonde dame van het gezelschap. Als dyslect ben ik haar naam weer vergeten maar het leuke gesprek niet. Ik kreeg uitleg en werd uitgenodigd.... ja ik zeg wel uitgenodigd maar bedoel ... uitgelokt. Ik heb geen 'bindings'angst

Ondanks het feit dat ik me minder soepel kon bewegen

Een hele ervaring, leuk gesprek, fantastische dame, smaakt naar meer.....
Na 'mijn sessie' is g door de andere dame op bijzondere wijze vast gezet. rug omhoog ... aan een been .. .effin lastig te omschrijven ... mooi gezicht .. ik stond aan de zicht zijde

Opgewonden door dit spel kon ik al napratend mijn vingers niet van g afhouden ... natuurlijk onder toeziend oog van haar 'Leer'meester. Wij zijn even weggelopen om de andere dames niet te veel in de weg te zitten. Was heel mooi te geven.
Helaas moest ik daarna vanwege een afspraak EC verlaten. Heb afscheid genomen van Leermeester en g .. bedankt ... Mrs ... ik hoop je nog eens te treffen ... allen dank voor de mooie ervaring.
Voor alle niet aanwezigen maak uw keuze uit een van de hierna vermelde opties:
- Een succesvolle avond waarbij de aankondiging klopte met de realiteit;
- Een avond op de doelgroep geïnteresseerd en/of beginnend BDSM'ers toegespitst;
- Een avond om "in te lijsten";
- Onbekend maakt onbemind ... maar met deze opzet kon ieder op zijn eigen manier kennis maken met dit onderwerp;
- Leerzaam: Kennis vergaren over een 'gevoelig' onderwerp;
- Een ontspannen sfeer;
- De avond verliep zonder enige wanklank.
Elk antwoord is juist.
Een compliment voor de organisator Leermeester en g. Ook de beide Mrs'en deden fantastisch werk.
Ieder met vragen kreeg in alle rust inhoudelijke uitleg. Een bijzonder toegankelijke avond.
Wie het aandurfde kon zelf kennis maken met het fenomeen bondage. Door middel van een intake gesprek kon je aangeven wat je wel en niet wilde. Dit werd, zoals dat hoort, gerespecteerd! Een totaal andere wijze dan wat de term BDSM doet vermoeden.
Zoals wel vaker hebben de thuisblijvers ongelijk gekregen.