DO 3 Juli EC-BDSM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
liasson
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: DO 3 Juli EC-BDSM

Bericht door liasson »

Bij aankomst kreeg ik bij de balie keurig uitleg over het thema en de kaartjes. Best lastig je zo uit te spreken over je persoonlijke voorkeur(en).
Er was een kledingvoorschrift "naakt" dus alle kleding ging in de locker. Dit was het startpunt van de fun. De avond zou worden opgeluisterd door twee "bondage" Dames en Leermeester met g.
De beide Dames waren al in actie ... tijdens het ontkleden had ik uitzicht op het vastzetten van een der deelnemers. Hij was in gesprek met een blonde Mrs die gelijktijdig zijn mogelijkheden inperkte :D
Na een 'looprondje door EC' nog even visuele getuige van de laatste actie van een leuk stel in de bios weer terug naar het startpunt.
De andere Mrs, niet minder vriendelijk, was aan een andere heer begonnen in een knoop die volgens mij spin heette. Ook daar was een gepaste interactie tussen de bondage Dame en de heer. Ondertussen was ook Leermeester met g gearriveerd die een aanvang maakte om ook aan het BDSM gebeuren mee te doen. Altijd gezellig!

Helaas kon ik mijn grote mond weer niet houden en kwam via leermeester in gesprek met de blonde dame van het gezelschap. Als dyslect ben ik haar naam weer vergeten maar het leuke gesprek niet. Ik kreeg uitleg en werd uitgenodigd.... ja ik zeg wel uitgenodigd maar bedoel ... uitgelokt. Ik heb geen 'bindings'angst :lol: maar dit was wel mijn eerste keer. De Mrs stelde me gerust en vroeg naar mijn lichamelijke gesteldheid. Lijkt onbelangrijk maar voelde wel heel professioneel. Ze omschreef dat het spel zich tussen twee personen afspeelde en dat er een vertrouwensband moest zijn tussen haar en mij. Dat is haar tijdens de hele sessie goed gelukt.
Ondanks het feit dat ik me minder soepel kon bewegen :oops: heb ik mij geen enkel moment niet veilig gevoeld.
Een hele ervaring, leuk gesprek, fantastische dame, smaakt naar meer.....

Na 'mijn sessie' is g door de andere dame op bijzondere wijze vast gezet. rug omhoog ... aan een been .. .effin lastig te omschrijven ... mooi gezicht .. ik stond aan de zicht zijde ;)

Opgewonden door dit spel kon ik al napratend mijn vingers niet van g afhouden ... natuurlijk onder toeziend oog van haar 'Leer'meester. Wij zijn even weggelopen om de andere dames niet te veel in de weg te zitten. Was heel mooi te geven.
Helaas moest ik daarna vanwege een afspraak EC verlaten. Heb afscheid genomen van Leermeester en g .. bedankt ... Mrs ... ik hoop je nog eens te treffen ... allen dank voor de mooie ervaring.

Voor alle niet aanwezigen maak uw keuze uit een van de hierna vermelde opties:
- Een succesvolle avond waarbij de aankondiging klopte met de realiteit;
- Een avond op de doelgroep geïnteresseerd en/of beginnend BDSM'ers toegespitst;
- Een avond om "in te lijsten";
- Onbekend maakt onbemind ... maar met deze opzet kon ieder op zijn eigen manier kennis maken met dit onderwerp;
- Leerzaam: Kennis vergaren over een 'gevoelig' onderwerp;
- Een ontspannen sfeer;
- De avond verliep zonder enige wanklank.
Elk antwoord is juist.

Een compliment voor de organisator Leermeester en g. Ook de beide Mrs'en deden fantastisch werk.
Ieder met vragen kreeg in alle rust inhoudelijke uitleg. Een bijzonder toegankelijke avond.
Wie het aandurfde kon zelf kennis maken met het fenomeen bondage. Door middel van een intake gesprek kon je aangeven wat je wel en niet wilde. Dit werd, zoals dat hoort, gerespecteerd! Een totaal andere wijze dan wat de term BDSM doet vermoeden.

Zoals wel vaker hebben de thuisblijvers ongelijk gekregen.
Laatst gewijzigd door liasson op 04 jul 2014 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
PeterZ
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door PeterZ »

Ook ik was gisteren op de BDSM avond aanwezig. Mijn hartelijke dank aan de dames voor hun uitleg, inzet en natuurlijk voor het mij vakkundig insnoeren :roll:
Heel boeiend ;) om nu eens bondage te ondergaan/beleven in plaats van zelf de touwtjes in handen te hebben. Voor herhaling vatbaar!
LeerMeester
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Hallo Allemaal,

Natuurlijk schrijf ook ik even een reactie.

Helemaal top om de verslagen te lezen die er al zo snel staan.
Eigenlijk kan ik het afdoen met helemaal mee eens, maar dat is ook zo kort door de bocht.

Ik wil graag via deze weg het erotica team bedanken en EC voor de super medewerking inzet en begeleiding.
Ook voor het beschikbaar stellen van de ruimte.
En natuurlijk de Dames die ons zo goed hebben gebonden en gerust gesteld, jullie hebben het top! Gedaan.

Het idee voor deze avond was snel geboren, ook hadden we al snel de datum bekend gemaakt en aangekondigd dat er een verrassing zou zijn.
Daarna is het lang stil geweest maar tot onze grote vreugde konden we toch een heerlijke verrassing neer zetten.

Toen g en ik binnen kwamen, we zijn altijd een uurtje later, waren de Dames al lekker in de weer, enkele heren waren van touw voorzien, 1 lag op het bed, de ander stond nog overeind met een harnas.
Zelf had ik ook pannen, dus snel uit de kleren.
De bekende gezichten gedag gezegd, nieuwe mensen verwelkomt en touw uit de tas gehaald.
Ik wilde een bondage gaan zetten bij g-sub, maar toen vroeg Bep mij of ik een harnas wilde zetten omdat een heer graag wenste te zien hoe dat werkte.
Ook kreeg ik 8 meter touw, dikker dan ik normaal gebruik dus was snel om! Bep liet mij ook nog een andere platte knoop zien die minder druk zou geven op het borstbeen van g dus ook weer iets opgestoken! Dus ik de basis aan leggen, daarna wilde ik de man vertellen wat de eerste stappen waren hahaha not!
Bep had hem al op het bed gegooid! Face down, en geblinddoekt, die zag dus niets meer en zweefde al weg in zijn eigen wereldje. Geen noot geïnteresseerde genoeg een 4 tal heren keek aandachtig mee en stelden ook leuke vragen! Nadat ik g-sub ( steviger dan anders, kwam het door het andere touw? of mijn enthousiasme ..;-) ) haar bondage had aangemeten, heb ik haar aan een ring in het plafond bevestigt. Ze kon alleen maar staan en zich niet verroeren.
Maar ja Ik had van te voren het wensen kaartje nog al kleurrijk in gevuld, dus al snel werd het gelezen en uit gevoerd!
Op de vraag of ik haar genot bewust had geblokkeerd met een knoop moest ik bekennen dat dat idd zo was. Je kan namelijk met touw en knopen ook stimuleren! Alleen nu was er geen ruimte voor de vingers / handen van de grijp grage kandidaten, ;-) … Ik vond dat helemaal niet zo erg.. en heb het kaartje even achter gehouden om verwarring te voorkomen..

Uiteraard hebben W/wij genoten van de vele bondages die werden aangelegd, de Dames hebben veel, goed en nauwkeurig vol respect en rekeninghoudend met nivo zichzelf uit de naad gewerkt!
Het enthousiasme straalde er af Helemaal geweldig!
Ook g heeft nog in de touwtjes gehangen door de vaardige Beb, het was een mooie ervaring! Ze wenst het vaker te mogen mee maken, dan iets meer ontspannen en weg mogen zakken.
Langer dus en! Helaas zonder aangeraakt te worden.
Maar het is ook genieten en een mooi gezicht om iemand tot rust te zien komen.

Daarna hebben liasson en ik de spanning bij g los gehaald, onder het toeziend oog van vele heren..

Het was top W/wij hebben het prima naar ons zin gehad.
Iedereen bedankt!

( de tekst na gekeken en wat foutjes uit gehaald )

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Inmiddels zijn we twee maanden verder en vraag ik mij af of dit initiatief nog een vervolg krijgt.
Ik ben de eerste keer geweest en dat was erg leuk, leerzaam en gezellig.

Het zou leuk zijn als de EC deze avonden vaker gaat houden, bijvoorbeeld eens per maand. Dacht ook dat dat oorspronkelijk de bedoeling was.
Ik weet dat Leermeester de initiatiefnemer van de BDSM-avond is en hij heeft er veel moeite voor gedaan om het onder de aandacht te brengen.
Gezien de reacties is het ook in de smaak gevallen.

Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd? Laat het dan weten op dit forum.

Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
evertvangisteren
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

Vond het ook een spannende gezellige avond en kom graag opnieuw

Groet uit gisteren
LeerMeester
Leeftijd: 56
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Leuk om te lezen dat het initiatief zo gewaardeerd is geweest en er animo is voor een vervolg.
Ik ben op vakantie geweest en op het moment erg druk met andere dingen zodat Ik zelf geen gelegenheid heb om naar Amersfoort te komen.
Dit hoeft geen reden te zijn om niet door te gaan met EC-BDSM in mijn ogen.
Als er behoefte aan is wil Ik zelfs op afstand ( tot dat Ik zelf weer kan komen ) ondersteuning verlenen.

evertvangisteren en Benno bedankt voor jullie reacties Ik hoop dat er nog vele gaan volgen zodat EC-BDSM weer opgepakt gaat worden.

Groetjes.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
evertvangisteren
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

beste lezers en ec,

ik had gehoopt dat er maandelijks een vaste avond voor bdsm zou komen, maar helaas is het al weer een tijd stil.

evert
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Wel vreemd dat het vanuit de EC helemaal stil blijft wat dit onderwerp betreft.
Beste EC Amersfoort, er is behoefte aan een voortzetting van de BDSM-avonden.
Zouden jullie kunnen overwegen het (bijvoorbeeld maandelijks) op de agenda te zetten?
En als er een reden is om het niet te doen: laat het alsjeblieft weten...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Allemaal,

Leuk om te lezen dat de reacties positief zijn, ook wij zijn het EC-BDSM zeker niet vergeten.
We zijn druk aan het bekijken hoe we hier weer een leuke invulling aan kunnen geven. Wanneer er meer bekend is over een datum
dan zullen we dat op ons forum plaatsen.

EroticCinemaTeam
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten