Aankomende maandagavond naar Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
thebonzo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Aankomende maandagavond naar Amersfoort

Bericht door thebonzo »

Hallo,

Met het bovengenoemde schrijven ben ik het hele maal eens. Gister ben ik er weer eens geweest . Wat me inderdaad op viel was de opdringerigheid van sommige mannen. Ik was de deur nog niet binnen of ik werd al gelijk vol in mijn kruis gepakt. Als ik hier om vraag ga ik wel naar de speciale plekken toe, maar als je binnenkomt verwacht ik toch wel respect. Mannen als jullie willen dat vrouwen nog komen heb dan respect voor hun en ook voor anderen. Dus ga niet alleen voor jullie eigen genot.
mars74
Geaardheid: bi
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door mars74 »

thebonzo schreef:Ik was de deur nog niet binnen of ik werd al gelijk vol in mijn kruis gepakt.
Ik ben nog niet eerder geweest maar als ik dit zo lees... Gaat dit er altijd zo aan toe? Ik snap best dat je wel wat kunt verwachten maar een beetje respect... :oops:
35 jr. 1.82 m. 70 kg. normaal geschapen. slank postuur. geen bbs.
hbo niveau. hygienisch. discreet. RESPECTvolle houding.
goede conditie...
femmenoir
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Hoi,

Nooit last van opdringerige mannen gehad.

groetjes, Femme
Op zoek naar actieve mannen.
Anton
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Anton »

Alleen maar plezier van mannen gehad, toch Femme
Mediteraan
Leeftijd: 28
Contacteer:

Bericht door Mediteraan »

Ik/wij zijn toch maar niet meer gekomen. Maar als jullie eens zin hebben om 2 jongemannen ebrij te hebben moet je maar eens pb-tje sturen.

Jammer om te lezen dat het zo moet gaan. Hopelijk vermaken jullie je de volgende keer wel.
gerbruin2002
Contacteer:

Bericht door gerbruin2002 »

Ik begrijp het ook niet.... Dergelijke lui zijn echt gewoon DOM als ze zich niet realiseren dat ze het ook voor zichzelf verpesten als we dergelijke stellen niet meer op bezoek krijgen.... Ze zijn al zeldzaam genoeg !!!!
maar is er misschien een van die gasten die dit leest? en kan die niet eens aangeven waarom ie zo doet?
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Ik snap toch bijzonder weinig van de regelmaat waarmee deze berichten op dit forum terugkeren (en met in het achterhoofd de voorvallen die plaats vinden en niet worden gemeld) en het steeds maar weer uitblijven van enige reactie van de moderators van EC zelf.

Het lijkt haast wel alsof het jullie daar niet interesseert en dat is op zijn minst jammer. Zo een mooie en schone zaak, fantastisch personeel ook en dan dit maar niet onder controle kunnen en/of willen krijgen.

Uit jullie huisregels:

* Iedereen behandelt elkaar met respect en discretie.
* Stoor anderen niet in hun spel met woord of daad. Onthoudt je van
commentaar over het spel van anderen of over de personen voor, tijdens
en na een spel. Storen of commentaar geven kan verwijdering tot gevolg
hebben.

Op zich heldere statements maar een aantal van jullie bezoekers wil zich er keihard niet aan houden. Waarom blijven deze personen dan terug komen ? Feitelijk is het niet alleen vervelend voor de stellen die langskomen. Als ik een betalende bezoeker was, in de veronderstelling dat ik daar wellicht een paar leuke uurtjes kon beleven dat dan zo wordt verziekt, dan voelde ik me simpelweg bekocht. Ik kan me zomaar voorstellen dat er betalende bezoekers zijn die hun afwegingen gaan maken door dit soort voorvallen.

En wellicht wordt er wel eens iemand uitgezet maar wordt er geen melding van gemaakt. Op zich ook jammer want dat zijn kansen op tegengeluiden.

Ik kan me slecht voorstellen dat jullie bij EC bereid zijn om jullie naam op deze manier maar steeds naar beneden te laten halen. Wat er gebeurt, heet feitelijke aanranding en dat is in de EC nu net niet nodig.

B.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
femmenoir
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

..
Laatst gewijzigd door femmenoir op 10 nov 2010 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar actieve mannen.
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Aan alle bezoekers van Eroticcinema,

Wij van Eroticcinema weten dat er enkele bezoekers zijn die zich niet aan onze huisregels houden, als wij weten welke bezoekers zich niet aan deze huisregels houden kunnen wij deze direct verwijderen!!!!!!!!!!!!

Wij van Eroticcinema laten al mensen rond lopen om te controleren of er bezoekers zijn die zich niet aan de huisregels houden. Echter wij met ons team zijn zelf nog geen onrechtmatigheden tegen gekomen.

Maar als bezoekers van de Cinema ons direct onrechtmatigheden melden aan de balie kunnen wij met ons team direct ingrijpen en deze bezoeker(s) verwijderen. En niet een dag later op het Forum melden.

Voor de goede orde dit gebeurt incidenteel, gezien er dagelijks stellen zijn die de Cinema bezoeken en hun fantasieën werkelijkheid laten worden.

En daarbij, Stelachterhoek schreef zelf op het forum: “Wel veel kijkers maar weinig reacties jammer hoor durven jullie niet”
Hiermee vraag je om veel bezoekers die durven, en dan mag het niet.

Het EroticCinema Team.
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Strakke reactie EC-team en goede acties waarvoor in ieder geval van deze kant dank.

Waar wat mij betreft nog een kneep zit, is dat de gelegenheid zich niet altijd leent om ook direct melding te maken van de zaken die plaats vinden. Om vanuit persoonlijke beleving te spreken laat ik een vastgebonden of (gedeeltelijk) ontklede partner onder geen enkel beding achter om een melding te maken aan de balie, hoe graag ik ook mijn eigen verantwoording wil nemen om bij te dragen aan een betere atmosfeer.

Wellicht is hier een taak weggelegd voor de alleengaande heren zodat we gezamenlijk kunnen werken aan een prettig verblijf voor iedereen.

B.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten