Beste Sir H.,
Er blijkt zeer zeker enige nadere uitleg nodig.
Om even een aantal zaken voorop te stellen:
1. Ondanks het feit dat ik nog nooit het plezier heb gehad noch jou noch je Lady te ontmoeten verslijt ik je, op basis van de stukken die van jouw hand hier verschijnen, als een weloverwogen en weldenkend mens.
2. Dat iemand zoals jij, in mijn realiteit een weloverwogen en weldenkend mens, tot zulke inzichten komt, heeft daarom juist mijn interesse.
3. Letterlijk zeg ik dit in mijn post: Ik ben het overigens roerend met u eens dat elk volwassen mens zijn of haar afweging dient te maken en navenant dient te handelen. Daar schaar ik jou dus ook onder.
Rellen niet, hakketakken ook niet, willen overtreffen al helemaal niet, vrijheid voelen om te verkondigen en informatief bij te dragen dat wel.
Mijn post is dus 100 % integer en heeft niks te maken met een eerder voorval deze week. Dit onderwerp wil ik hier niet behandelen en nader toelichten maar wel in het topic waar dat over ging als je daar echt behoefte aan hebt. Een en ander om het forum enigszins helder te houden.
Verder doe je een aanname waar ik me niet in kan vinden. Ik suggereer nergens dat je je partner niet lief hebt en dat je genegen bent haar te besmetten. Hetgeen ik weergeef is een feitelijke mogelijkheid. Namelijk dat er mensen zijn die het HIV-virus kunnen dragen er zelf niet ziek van kunnen worden maar wel een ander kunnen besmetten.
Ik hou het op een gevalletje digitale miscommunicatie en derhalve niet relbelust. Integendeel, hoe het ook is, het is inmiddels een goed informatief topic geworden. De vraagsteller is ruim aan bod gekomen.
Waar het je interesse betreft naar de volgende kleine B., dank ik je hartelijk, het is een aantal weken geleden in goede gezondheid geboren. We zullen de EC dan ook binnenkort absoluut weer aan gaan doen.
Ik hoop dat de storm in het Haarlemse inmiddels is gaan liggen en wens jou en je Lady een goed weekend toe, we gaan hier ook weer lekker verder met genieten.
Warme groet,
B.
een vraag wat is bare neuken
Re: een vraag wat is bare neuken
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Wij danken jullie hartelijk.
En bij deze dan, wij zullen onze komst als dan maar van te voren aankondigen opdat ook jullie erbij kunnen zijn.

En bij deze dan, wij zullen onze komst als dan maar van te voren aankondigen opdat ook jullie erbij kunnen zijn.

Dank voor de felicitaties Sir Humpalot. Het is natuurlijk overbodig om te melden dat ons mannetje de mooiste en knapste is
Wat betreft de voedselverstrekking in de toekomst zouden het dus ook heel goed dames kunnen zijn, maar iedereen is welkom om aan te schuiven wat mij betreft.
Hoewel ik natuurlijk vol ben van de komst van ons kleintje is er ook ruimte om fora als die van de EC te volgen. En ik moet zeggen dat ik geniet van de gesprekken en discussies die hier af en toe plaatsvinden. Zolang een mening met goede argumenten verkondigd wordt en ieder elkaar met respect benadert biedt het prettig leesvoer en kan het soms zelfs tot nieuwe inzichten leiden.
Verder begint het hier wel weer te kriebelen, en hoop ik dus inderdaad binnenkort met mijn lief B het Amersfoortse weer eens aan te doen!
E.

Hoewel ik natuurlijk vol ben van de komst van ons kleintje is er ook ruimte om fora als die van de EC te volgen. En ik moet zeggen dat ik geniet van de gesprekken en discussies die hier af en toe plaatsvinden. Zolang een mening met goede argumenten verkondigd wordt en ieder elkaar met respect benadert biedt het prettig leesvoer en kan het soms zelfs tot nieuwe inzichten leiden.
Verder begint het hier wel weer te kriebelen, en hoop ik dus inderdaad binnenkort met mijn lief B het Amersfoortse weer eens aan te doen!
E.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten