Wij bepalen zelf aan wie we laten weten of we komen of niet..
Daar heb jij, Melvin, geen inbreng in!
Ik reageer hier dus wel op, omdat ik vind dat jij hier niks mee te maken hebt.
Ik kan niet eens reageren op mensen zonder dat jij er weer tussen springt waar ik een beetje klaar mee ben..
Verder ga ik er niet op in, op het forum om het leuk te houden..
Gerard en ik maken dus zelf uit wanneer we komen en met wie we afspreken. En dus word er niets van ons verwacht!
X Charlott
Oproep aan vrouwen/stellen
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Oproep aan vrouwen/stellen
Natuurlijk bepaal jezelf wanneer je gaat.
En inderdaad mijn vriend heeft hier geen inbreng in, (dat is wat jij schrijft),.
Maar dat is ook geen isseu... het gaat erom wat wij horen en lezen
en dat heeft geen betrekking op wat je nu schrijft.
Voor ons is dit geen discussie Charlotte.
Wij hebben dit gehoord van andere stellen.
En ja je mag een mening hebben daar is dit forum voor.
Heb veel plezier!!!
Groetjes,
Melvin & Larissa.
En inderdaad mijn vriend heeft hier geen inbreng in, (dat is wat jij schrijft),.
Maar dat is ook geen isseu... het gaat erom wat wij horen en lezen
en dat heeft geen betrekking op wat je nu schrijft.
Voor ons is dit geen discussie Charlotte.
Wij hebben dit gehoord van andere stellen.
En ja je mag een mening hebben daar is dit forum voor.
Heb veel plezier!!!
Groetjes,
Melvin & Larissa.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 29
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
wat een geroddel weer, zou bijna een soap over gemaakt kunnen worden 
ik weet uit ervaring dat ook via-via vaak wordt doorgespeeld dat er een stel komt. Niet helemaal de bedoeling, want mensen worden vaak persoonlijk uitgenodigd om het niet al te druk te laten worden (behalve bij publieke aanmelding waarbij het de bedoeling is het zo druk mogelijk te maken). Als er dan aan de mensen die wel uitgenodigd zijn wordt doorgegeven dat de datum en/of tijd anders gaat worden, dan zijn er inderdaad mensen die voor niets komen omdat ze eigenlijk al niet uitgenodigd waren. Hetzelfde geldt voor wanneer er iets net verkeerd wordt doorgespeeld of mensen vermoedens aannemen voor waarheid.
Geen verwijten hier naar wie dan ook, maar miscommunicatie komt nou eenmaal voor. En komt iemand een keer niet opdagen? Dat is een van de dingen van de cinema: het is vrijblijvend. Zowel positief als negatief, maar laten we hierdoor de sfeer niet verpesten en het leuk houden

ik weet uit ervaring dat ook via-via vaak wordt doorgespeeld dat er een stel komt. Niet helemaal de bedoeling, want mensen worden vaak persoonlijk uitgenodigd om het niet al te druk te laten worden (behalve bij publieke aanmelding waarbij het de bedoeling is het zo druk mogelijk te maken). Als er dan aan de mensen die wel uitgenodigd zijn wordt doorgegeven dat de datum en/of tijd anders gaat worden, dan zijn er inderdaad mensen die voor niets komen omdat ze eigenlijk al niet uitgenodigd waren. Hetzelfde geldt voor wanneer er iets net verkeerd wordt doorgespeeld of mensen vermoedens aannemen voor waarheid.
Geen verwijten hier naar wie dan ook, maar miscommunicatie komt nou eenmaal voor. En komt iemand een keer niet opdagen? Dat is een van de dingen van de cinema: het is vrijblijvend. Zowel positief als negatief, maar laten we hierdoor de sfeer niet verpesten en het leuk houden

29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema 

-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Helemaal met bovenstaande eens.
:aten we elkaar respecteren, echter sommige mensen op het forum moeten continue onderwater steken uitdelen.
JAMMER!
Ik wil dan ook aan horney wizzard vragen, niet overal zo fanatiek op te reageren... ik heb geen zin in moddergooien. Volgens mij zijn we geen 12 meer.
het is leven en laten leven.
Gerard.
:aten we elkaar respecteren, echter sommige mensen op het forum moeten continue onderwater steken uitdelen.
JAMMER!
Ik wil dan ook aan horney wizzard vragen, niet overal zo fanatiek op te reageren... ik heb geen zin in moddergooien. Volgens mij zijn we geen 12 meer.
het is leven en laten leven.
Gerard.
-
- Contacteer:
Wij geven absoluut geen steken onderwater.
Ik heb alleen gereageerd n.a.v. een aantal PB berichten van mensen die een verwachting krijgen bij onderwerpen van G&C en die soms van ver komen met de auto en dan niets aantreffen in EC.
Ik wil wel even vermelden dat ik schrijf op dit onderwerp en niet Melvin.. voordat die jongen straks weer commentaar krijgt
Wij hebben de mensen die ons een PB stuurde met dit verhaal een berichtje
teruggestuurd en hen een fijne avond aangeboden samen met nog twee stellen in EC.
Ook gaan we nog een hapje eten in Amersfoort met de genodigden (Melvin betaalt).
Ik ben blij dat ik erbij kan zijn nu... met mijn drukke baan.
Als jonge blonde meid van 23 ga ik er zeker een geslaagde avond van maken.
Voor ons is dit onderwerp gesloten... nu we een oplossing hebben gevonden voor dit probleem... en de kou voor deze mensen uit de lucht hebben gehaald.
En moddergooien is niet aan de orde... nooit geweest trouwens.
Dus 12 jarige zijn ook niet, met deze leeftijd kom je echt EC niet binnen
Have fun!!!
Greetzz.
Larissa.
Ik heb alleen gereageerd n.a.v. een aantal PB berichten van mensen die een verwachting krijgen bij onderwerpen van G&C en die soms van ver komen met de auto en dan niets aantreffen in EC.
Ik wil wel even vermelden dat ik schrijf op dit onderwerp en niet Melvin.. voordat die jongen straks weer commentaar krijgt

Wij hebben de mensen die ons een PB stuurde met dit verhaal een berichtje
teruggestuurd en hen een fijne avond aangeboden samen met nog twee stellen in EC.
Ook gaan we nog een hapje eten in Amersfoort met de genodigden (Melvin betaalt).
Ik ben blij dat ik erbij kan zijn nu... met mijn drukke baan.

Als jonge blonde meid van 23 ga ik er zeker een geslaagde avond van maken.
Voor ons is dit onderwerp gesloten... nu we een oplossing hebben gevonden voor dit probleem... en de kou voor deze mensen uit de lucht hebben gehaald.
En moddergooien is niet aan de orde... nooit geweest trouwens.
Dus 12 jarige zijn ook niet, met deze leeftijd kom je echt EC niet binnen

Have fun!!!
Greetzz.
Larissa.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten